To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-15
Ogłoszenie nr 500273688-N-2018 z dnia 15-11-2018 r.
Zakład Karny w Stargardzie: Dostawy ziemniaków, warzyw i owoców oraz warzyw kiszonych dla Zakładu Karnego w Stargardzie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 631601-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Karny w Stargardzie, Krajowy numer identyfikacyjny 000320420,
ul. Al. Żołnierza
42,
73-110
Stargard, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
915 763 160, e-mail
dkw_stargard@sw.gov.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.zp.sw.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Zakład Karny
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy ziemniaków, warzyw i owoców oraz warzyw kiszonych dla Zakładu Karnego w Stargardzie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):2232.004.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ I Ziemniaki jadalne, klasa I, dostawy całoroczne - 65 000 kg. CZĘŚĆ II 1. Buraki ćwikłowe świeże, krajowe, dostawy całoroczne, klasa I - 6 000 kg. 2.Marchew świeża, krajowa lub importowana, dostawy całoroczne, klasa I - 19 000 kg. 3.Cebula świeża, krajowa, dostawy całoroczne, klasa I - 8 000 kg. 4.Pomidor świeży, krajowy lub importowany, klasa I - 1 600 kg. 5.Ogórek świeży, krajowy lub importowany, klasa I - 2 000 kg. 6.Sałata masłowa, krajowa lub importowana, klasa I - 300 kg. 7.Kapusta biała, klasa I - 1 200 kg. 8.Kalafior świeży, krajowy lub importowany klasa I - 900 kg. 9.Jabłka, krajowe lub importowane, klasa I - 7 000 kg. 10.Pietruszka korzeń, krajowa, klasa I - 7 000 kg. 11.Seler korzeń, krajowe lub importowane klasa I - 8 000 kg. 12.Por, krajowy lub importowany, klasa I - 6 000 kg. 13.Kapusta czerwona, krajowe lub importowane, klasa I - 500 kg. 14.Kapusta pekińska, krajowa lub importowana, klasa I - 800 kg. 15.Koper zielony, świeży, krajowy lub importowany, klasa I - 150 kg. 16.Gruszki, krajowe lub importowane, klasa I - 250 kg. 17.Truskawki, krajowe lub importowane, klasa I - 200 kg. 18.Papryka świeża, krajowe lub importowane, klasa I - 250 kg. 19.Botwina świeża, krajowa lub importowana, klasa I - 300 kg. 20.Brzoskwinie świeże, krajowe lub importowane, klasa I - 100 kg. 21.Fasolka szparagowa świeża, krajowa lub importowana, klasa I - 300 kg. 22.Brokuł, krajowy lub importowany, klasa I - 200 kg. 23.Szczypior, krajowy lub importowany, dostawy od 1 marca do 31 października, klasa I - 300 kg. 24.Cukinia, krajowa lub importowana, dostawy od 15 czerwca do 31 października, klasa I - 300 kg. 25.Dynia, krajowa lub importowana, dostawy od 1 sierpnia do 31 października, klasa I - 400 kg. CZĘŚĆ III 1.Kapusta kiszona, zamawiana całorocznie - 8 000 kg. 2.Ogórek kiszony, zamawiany całorocznie - 3 000 kg.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 03200000-3
Dodatkowe kody CPV: 03221111-7, 03221112-4, 03221113-1, 03221240-0, 03221270-9, 03221310-2, 03221410-3, 03221420-6, 03222321-9, 03221110-0, 03221300-9, 03222322-6, 03222313-0, 03221230-7, 03222332-9, 03221212-5, 03221430-9, 03221113-1, 03221250-3, 03221200-8, 03212100-1, 15331461-6, 15331400-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawy ziemniaków |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
42250
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Gospodarstwo Rolne L.G. Tęcza
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
45207.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawy warzyw i owoców |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
141833.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Gospodarstwo Rolne L.G. Tęcza
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
151761.31
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawy warzyw kiszonych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
20440.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PPHU Sauerkraut Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
22075.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI STARGARD
- Modernizacja zestawu do załadunku drewna - wymiana żurawia
- Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości do SPWZOZ w Stargardzie w podziale na 13 pakietów
- Zakup samochodu osobowego do przewozu wychowanków z niepełnosprawnościami
- Budowa kompleksu zabawowo - rekreacyjnego przy Szkole Podstawowej nr 5 im. Jana Pawła II w Stargardzie - ETAP II.
- Odbiór i dalsze zagospodarowanie partii odpadów o kodzie 19 12 12 z mechanicznego przesiewania zmieszanych odpadów komunalnych (20 03 01) z Instalacji Komunalnej w Łęczycy.
- Budowa przepompowni nadmiarowej ścieków wraz z adaptacją obiektów kubaturowych i wykonaniem niezbędnych urządzeń na terenie oczyszczalni ścieków w Stargardzie
więcej: przetargi STARGARD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 34 w Białymstoku
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej SP43 w Lublinie w roku szkolnym 2024 - 2025
- DOSTAWA RYB, MROŻONEK, WARZYW, OWOCÓW, JAJ I ZIEMNIAKÓW
- Dostawy różnych artykułów spożywczych na II półrocze 2024 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 12 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów ogólnospożywczych dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.