eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiModernizacja Klubu Pogodna Jesień ul. Słoneczna 62A w Gorzowie Wlkp.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-15

Ogłoszenie nr 500273406-N-2018 z dnia 15-11-2018 r.

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej: Modernizacja Klubu Pogodna Jesień ul. Słoneczna 62A w Gorzowie Wlkp.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 617420-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, Krajowy numer identyfikacyjny 361962000000, ul. ul. Wełniany Rynek 3, 66400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 095 7387101 (-02), e-mail zamowienia@zgm.gorzow.pl, faks 957 387 100.
Adres strony internetowej (url): www.zgm.bip.gorzow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja Klubu Pogodna Jesień ul. Słoneczna 62A w Gorzowie Wlkp.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

TZP-002/61/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy pomieszczeń w lokalu użytkowym przy ul. Słonecznej 62a w Gorzowie Wlkp., w ramach "Modernizacji Klubu Pogodna Jesień". W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, obowiązkiem Wykonawcy będzie wykonanie następujących prac: A) Przebudowa pomieszczenia nr 16, klatka schodowa, wykonanie stropu nad zejściem do piwnicy oraz wybicie drzwi do pomieszczenia nr 6, obejmujący w szczególności: - wykonanie drewnianej konstrukcji stropu z tarcicy nasyconej -belek sosnowych kl. C27, mocowanych do ścian przy pomocy wsporników, - montaż okładzin ognioochronnych, - wykonanie poziomych okładzin termoizolacyjnych i przeciwdźwiękowych z wełny mineralnej, - montaż podłóg z desek struganych o gr. 32mm, cyklinowanie i lakierowanie, - wykucie otworu na drzwi, zamontowanie nadproży stalowych, - uzupełnienie tynków, podłoży gipsowych. B) Przebudowa pomieszczeń nr 9 i 10 polegający na wybiciu drzwi z korytarza do pomieszczenia biurowego nr 10 i rozebraniu ścianki działowej, obejmujący w szczególności: - wykucie otworu drzwiowego z korytarza, - osadzenie ościeżnicy i montaż drzwi, - rozbiórka ścianki działowej w pomieszczeniu nr 10, - uzupełnienie tynków i podłoży gipsowych, - dwukrotne malowanie emulsjami gruntujący, - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi. C) Przebudowa pomieszczeń nr 5 i 6 polegający na zamurowaniu istniejących drzwi pomiędzy pomieszczeniami, obejmujący w szczególności: - wykucie ościeżnic stalowych, - zamurowanie otworu drzwiowego, - uzupełnienie tynków i podłoży gipsowych, - dwukrotne malowanie emulsjami gruntujący, - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi. D) Przebudowa pomieszczeń nr 2-komunikacja i pomieszczenia nr 7 polegający na wykonaniu wc dla osób niepełnosprawnych, obejmujący w szczególności: - wykucie ościeżnic stalowych, - zamurowanie otworów drzwiowych, - wykucie otworu drzwiowego z korytarza, - osadzenie ościeżnicy i montaż drzwi, - uzupełnienie tynków i podłoży gipsowych, - dwukrotne malowanie emulsjami gruntujący, - demontaż istniejących urządzeń sanitarnych, - rozebranie ścianki, skucie istniejących okładzin z płytek ze ścian i podłóg. - wykonanie nowych instalacji sanitarnych, - wykonanie okładzin z płytek na ścianach i podłodze, - montaż nowych urządzeń sanitarnych. E) Zakup, dostawa i montaż 2 szt. gablot na puchary w pomieszczeniu nr 2. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zapewnienie nadzoru nad realizacją prac przez osoby (kierownik budowy) z odpowiednimi w tym zakresie uprawnieniami. Szczegółowy zakres prac zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót, stanowiące załączniki do siwz. UWAGA! Dokumentacja projektowa opisuje całość prac związanych z modernizacją budynku. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wyłącznie wykonanie prac opisanych w pkt. 3.1. A-E powyżej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 54746.32
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Ogólnobudowlany TADBUD Józef Żybura
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Chwalęcicie, ul. Lotniskowa 8
Kod pocztowy: 66-415
Miejscowość: Kłodawa
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 49399.46
Oferta z najniższą ceną/kosztem 49399.46
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 49399.46
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.