To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-15
Ogłoszenie nr 500272805-N-2018 z dnia 15-11-2018 r.
Gmina Prusice: "Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Gminie Prusice"
część II "Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Gminie Prusice"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pt. "Punkt selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) w Gminie Prusice" współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 615319-N-2018 z dnia 2018-09-11 r.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500220637-N-2018 z dnia 13-09-2018 r, 500231123-N-2018 z dnia 26-09-2018 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Prusice, Krajowy numer identyfikacyjny 93193510600000,
ul. Rynek
1,
55110
Prusice, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
713 126 224, e-mail
prusice@prusice.pl, faks
713 126 229.
Adres strony internetowej (url): www.bip.prusice.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.prusice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Gminie Prusice" część II "Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Gminie Prusice"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.1.36.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na działce nr 417/34 obręb Wszemirów w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Gminie Prusice" realizowanego w ramach projektu pn. "Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Gminie Prusice" współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. 2. Przedmiot zamówienia nie obejmuje dostawy budynków kontenerowych socjalno-magazynowych. 3. Na terenie inwestycji zaprojektowano drogę manewrową o zmiennej szerokości jezdni od 5,00 do 9,00 m. Przy drodze zaprojektowano trzy miejsca parkingowe usytuowane prostopadle. Jedno miejsce przeznaczone będzie dla pojazdu osoby niepełnosprawnej. Miejsca zaprojektowano o wymiarach 2,50x5,00 m oraz 3,60x5,00 m - miejsce dla osoby niepełnosprawnej. 4. Zaprojektowano również plac z płyt ażurowych oraz plac pod kontenery z kostki betonowej. 5. W ramach utwardzeń zaprojektowano również ciągi piesze o szerokościach od 1,20 do 2,50 m. 6. Nawierzchnia drogi, parkingu, placu pod kontenery i chodników wykonana będzie z kostki betonowej. Plac po stronie północnej zostanie wykonany z płyt ażurowych. 7. Projektowane utwardzenia przeznaczone dla ruchu samochodów i pieszych obramowane będą za pomocą opornika betonowego 12x25cm, ułożonego w poziomie nawierzchni. 8. Pochylenia poprzeczne i podłużne na utwardzeniach zawarte będą w przedziale od 0,50% do 2,00%. 9. Konstrukcje utwardzeń należy wykonać na gruncie doprowadzonym do grupy nośności G1 poprzez wykonanie warstwy ulepszonego podłoża. 10. Obowiązkiem Wykonawcy w ramach realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia na etapie wykonania robót budowlanych jest: 1) zapewnienie kierownika budowy oraz kierowników robót poszczególnych branż do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 t.j) oraz aktami wykonawczymi do ustawy zwanymi łącznie dalej prawem budowlanym w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. Przy czym Zamawiający wymaga, aby: a) osoba pełniącą funkcje kierownika budowy była obecna na budowie minimum 3 dni w tygodniu przez 2 godziny dziennie, b) obowiązkiem kierownika budowy oraz kierowników robót będzie uczestniczenie w radach budowy, które odbywać będą na wniosek którejś ze stron w miarę bieżących potrzeb; 2) przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz dokumentacji powykonawczej, geodezyjnej z naniesieniem obiektów w terenie i inwentaryzacji. 11. Stosowane podczas wykonywania robót budowlanych materiały i urządzenia winny spełniać wymogi prawa budowlanego, tj. posiadać odpowiednie certyfikaty, atesty, znaki bezpieczeństwa, być zgodne z wymogami technicznymi Polskich Norm lub aprobatą techniczną, o ile dla danego wyrobu nie ustanowiono Polskiej Normy wymagane są materiały atestowane i dopuszczone do stosowania. Materiały winny zostać przekazane do kontroli i wykorzystania inspektorowi nadzoru inwestorskiego w dniu sprowadzenia materiałów na plac budowy i przed wbudowaniem. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia inspektorowi nadzoru wyników badań, certyfikatów, kart technicznych, autoryzacji i atestów oraz deklaracji zgodności z Polskimi i Europejskimi Normami na materiały i urządzenia zastosowane przy realizacji przedmiotu zamówienia. 12. Inspektor Nadzoru ma prawo w każdym momencie realizacji umowy, odrzucić każdą cześć robót, użyte materiały i zmontowane urządzenia, jeżeli nie będą one zgodne z powyższymi wymaganiami. Odrzucenie powinno nastąpić w formie pisemnej niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności. 13. Wszędzie gdziekolwiek przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie, należy rozumieć, iż wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz "lub równoważny". W przypadku wystąpienia w specyfikacji technicznej zastrzeżonych nazw własnych oraz znaków towarowych producentów lub produktów, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy pzp, dopuszcza się oferowanie produktów równoważnych do wymaganych przy pełnym zagwarantowaniu przez Wykonawcę spełnienia parametrów nie niższych niż opisanych w dokumentacji projektowej. Użyte w dokumentacji projektowej i specyfikacji nazwy marek (firm), wyrobów budowlanych czy technologii, należy traktować w myśl art. 29 ust. 3 ustawy pzp, jako informację na temat oczekiwanego standardu poziomu jakości, a nie ściśle jako wyrób konieczny do użycia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.21.30.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy domów handlowych, magazynów i obiektów budowlanych przemysłowych, obiektów budowlanych związanych z transportem
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
440546.60
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Prusickie Przedsiębiorstwo Komunalne PROEKO Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
592352.45
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI PRUSICE
więcej: przetargi PRUSICE »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





