To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-15
Ogłoszenie nr 500272677-N-2018 z dnia 15-11-2018 r.
Gmina Krobia: "WYKORZYSTANIE OZE W CELU OPTYMALIZACJI ZUŻYCIA ENERGII W OBIEKTACH UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ DLA GMINY KROBIA "
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 621426-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Krobia, Krajowy numer identyfikacyjny 41105062300000,
ul. Rynek
1,
63840
Krobia, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
655 711 111, e-mail
pzp@krobia.pl, faks
655 711 111.
Adres strony internetowej (url): http://krobia.biuletyn.net
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"WYKORZYSTANIE OZE W CELU OPTYMALIZACJI ZUŻYCIA ENERGII W OBIEKTACH UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ DLA GMINY KROBIA "
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WO.271,73,2018.ZP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zadania jest wykonanie robót budowlanych w zakresie wykonania mikroinstalacji fotowoltaicznych na 6 obiektach oraz instalacji pompy ciepła w obiekcie przedszkola w oparciu o załączone dokumentacje i kosztorysy w ramach zadania: "Wykorzystanie OZE w celu optymalizacji zużycia energii w obiektach użyteczności publicznej dla gminy Krobia " W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona roboty budowlane na wskazanych obiektach: * Związek Edukacyjny w Gostkowie - instalacja fotowoltaiki o planowanej mocy 7,28kW * Gminne Centrum Kultury i Rekreacji w Krobi - instalacja fotowoltaiki o planowanej mocy 14kW * Przedszkole Pod Świerkami w Krobi - instalacja fotowoltaiki o planowanej mocy 19,6kWe i instalacja pompy ciepła powietrze-woda o mocy 20kW * Szkoła Podstawowa w Krobi - instalacja fotowoltaiczna o planowanej mocy 39,76kW * Szkoła Podstawowa w Pudliszkach - instalacja fotowoltaiki o planowanej mocy 26,88kW * Szkoła Podstawowa w Starej Krobi - instalacja fotowoltaiki o planowanej mocy 19,6kW Zakres rzeczowy * wykonanie opinii technicznej nośności połaci dachowej wraz z opinią uprawnionego konstruktora, * wykonanie instalacji fotowoltaicznej na wskazanych obiektach zgodnie z załączoną dokumentacją i kosztorysami ? moduły fotowoltaiczne w ramie aluminiowej o mocy 280Wp, ? falownik z możliwością monitorowania instalacji on-line dobrany do wielkości instalacji wraz z optymalizatorem mocy przypadającym na minimum co drugi moduł, ? aluminiowa konstrukcja mocująca z systemem montażu, ? zabezpieczenia instalacji po stronie AC i DC, ? rozbudowa istniejącej rozdzielnicy; * wykonanie instalacji pompy ciepła wraz z modernizacją kotłowni w budynku przedszkola w Krobi zgodnie z załączoną dokumentacją i kosztorysem; * wykonanie projektu i adaptacji instalacji odgromowej; * wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej w oparciu o normę PN-HD 60364-6:2016-07; * wykonanie pomiarów instalacji fotowoltaicznej, w oparciu o norm PN-EN 62446-1:2016; * wykonanie dokumentacji powykonawczej; * zgłoszenie instalacji fotowoltaicznej do OSD; * wykonania przeglądu serwisowego po roku pracy instalacji. Dokumentacja techniczna oraz kryterium równoważności w załącznikach. Wykonawca winien dostarczyć na materiały atesty i aprobaty techniczne. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Wszystkim (ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia) wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, występującym w dokumentacji projektowej, towarzyszą wyrazy "lub równoważny", co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów nie gorszych niż opisywane w dokumentacji, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie jak wskazane w dokumentacji projektowej lub lepsze. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. Wykonawca, który zdecyduje się zastosować urządzenia i materiały równoważne opisywane w dokumentacji, zobowiązany jest wskazać, że oferowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez projektanta - wymagane pisemne uzgodnienia z zamawiającym. Jeżeli zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia związane z robotami ogólnobudowlanymi i instalacyjnymi na podstawie umowy o pracę - zgodnie z art.22 ust.1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, Wykonawca udokumentuje zatrudnienie tych osób w następujący sposób: W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w związku z realizacją zamówienia; poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy zawierających imię i nazwisko osób, które świadczyć będą czynności na rzecz zamawiającego, datę zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę oraz wymiar etatu; dokument potwierdzający opłacenie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę (wraz z informacją o liczbie odprowadzonych składek), które będzie mogło przyjąć postać zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub zanonimizowanych, z wyjątkiem imienia i nazwiska, dowodów potwierdzających zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09331200-0
Dodatkowe kody CPV: 09332000-5, 44112110-5, 45000000-0, 45310000-3, 45315700-5, 45453000-7, 45311000-0, 45261215-4, 45453000-7, 71200000-0, 71300000-1, 71314100-3, 71320000-7, 71323100-9, 71330000-0, 71334000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
698760.62
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: VERTIGO GREEN ENERGY SP. Z O.O. SP. K,
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
859475.56
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Robota budowlana - Adaptacja obiektu biurowo - administracyjnego dla potrzeb Wałbrzyskiej Delegatury Wojewódzkiego inspektora Ochrony Środowiska we Wrocławiu
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego socjalno-społecznego wraz wewnętrzną i zewnętrzną infrastrukturą techniczną na ternie działki 131/14 i 131/13 w miejscowości Dąbrówka Nowa, gmina Sicienko
- Modernizację pomieszczeń w obiekcie Centrum Rekreacyjno - Sportowego m.st Warszawy w Dzielnicy Bielany przy ul. Lindego 20.
- Remont wybranych pomieszczeń budynku Szkoły i Internatu ZSCKR w Bydgoszczy
- Opracowanie wielobranżowych dokumentacji projektowych dla trzech zadań dotyczących budowy budynków mieszkalnych wielorodzinnych (nr4a) zlokalizowanych w miejscowości Gryfice.
- Rozbudowa istniejącej instalacji dźwiękowego systemu ostrzegawczego DSO w budynku Centrum Sztuki Mościce
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.