To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-14
Ogłoszenie nr 500272137-N-2018 z dnia 14-11-2018 r.
Bieruński Ośrodek Sportu i Rekreacji: Remont pokrycia dachowego Hali Sportowej przy ul. Szarych Szeregów 15 w Bieruniu.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 598521-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Bieruński Ośrodek Sportu i Rekreacji, Krajowy numer identyfikacyjny 24062579000000,
ul. Rynek
14,
43150
Bieruń, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 307 42 17; 307 22 17, e-mail
adam.duczmal@bosir.bierun.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.bierun.pl
Adres profilu nabywcy: www.bierun.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pokrycia dachowego Hali Sportowej przy ul. Szarych Szeregów 15 w Bieruniu.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BOSIR.271.5.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I ogólna 1. Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): główny przedmiot: 45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne roboty specjalistyczne kody pomocnicze: 45111300-1 Roboty rozbiórkowe, 45261910-6 Naprawa dachów 45312310-3 Ochrona odgromowa 45261320-3 Kładzenie rynien 45262500-6 Roboty murarskie i murowe 2. Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego: Remont pokrycia dachowego Hali Sportowej przy ul. Szarych Szeregów 15 w Bieruniu. 3. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest remont pokrycia dachowego poprzez wykonanie nowego pokrycia dachowego Hali Sportowej przy ul. Szarych Szeregów 15 w Bieruniu wraz z robotami towarzyszącymi. A) Stan istniejący: Dach wykonany na konstrukcji stalowej, krytej blachą trapezową. Warstwę izolacyjną stanowi wełna o grubości 16 cm w dwóch warstwach mocowana punktowo do blachy trapezowej - w stanie ogólnym dobrym, warstwę izolacji wodnej stanowi papa dogrzana do warstwy termicznej bez mocowania mechanicznego. Attyka pokryta papą zarówno w części pionowej jak i poziomej, wykończenie opierzenia stanowi blacha ocynkowana - stan pokrycia dachowego zły. Papa na połaci dachowej z widocznym brakiem warstwy ochronnej - brak posypki. Widoczne na całej połaci jak i na części pionowej attyk zbrojenie włóknem szklanym papy, widoczne spore podwinięcia i spękania papy, szczególnie w narożniku północno zachodnim, nieprawidłowe obróbki pod urządzeniami i przejściami w attyce, attyka pokryta dodatkową warstwa papy, miejscowo widoczne spękania, połączenia ze starą papą bez wymaganego wytopu, brak odpływów awaryjnych w linii koryt (istotne dla zachowania bezpieczeństwa podczas nawałnic i długotrwałych opadów deszczu), brak również instalacji odgromowej, aktualnie wykonane przyłącza do elementów opierzenia attyki Pokrycie połaci dachowej zdegradowane w stopniu znaczącym, widoczne zbrojenie umożliwia penetrację wody w każdym miejscu na dachu. B) Opis robót remontowych: Poniżej, w punktach, wyszczególniono roboty przewidziane do wykonania w ramach realizacji zadania: 1. Oczyszczenie połaci dachowej z większych nierówności na papie (głównie w przy narożnikach koryt) lub częściowe wycięcie papy. 2. Dostawa i ułożenie przekładki z włókniny o gramaturze 300 gr/m2 - warstwa separacyjna ok. 1.820m2. 3. Dostawa, ułożenie i zgrzanie folii PCV o gr. 1,5 mm ok. 1.820m2. 4. Dostawa i montaż łączników teleskopowych mocujących membranę do blachy trapezowej. 5. Dostawa i montaż wpustów dachowych z kołnierzami z PCV fi 130mm, 10 szt. 6. Obróbka urządzeń: - wentylator 0,70m x 0,70m x 4 szt. - obróbka na kołnierz folią PCV, - kominek wentylacyjny obwód 0,70m x 8 szt. - obróbka folią PCV, - mocowania konstrukcji solarów na attyce w ilości 16 szt. - obróbka folią PCV, - mocowanie drabiny - obróbka folią PCV. 7. Wykonanie mocowania pośredniego na attyce - blacha powlekana PCV przy krawędzi czapy oraz na ścianach attyk oraz kątownik przy styku ściany attyki z połacią. 8. Dostawa i ułożenie przekładki z włókniny o gramaturze 300 gr/m2 - warstwa separacyjna na ścianach attykowych, ok. 185mb. 9. Dostawa, ułożenie i zgrzanie folii PCV o gr. 1,5 mm na attyce, ok. 185mb. średnia wysokość attyk 1,60 m. 10. Wywinięcie folii PCV na obecną obróbkę blacharską attyki: montaż kątownika z blachy PCV na zewnętrznej krawędzi blachy, ułożenie warstwy separacyjnej z włókniny 300 gr/m2 i zgrzanie folii PCV. 11. Wykonanie instalacji ogromowej dla budynku wg aktualnych norm, wraz z pomiarami skuteczności i dokumentacją powykonawczą z przeprowadzonych pomiarów. 12. Wykonanie kontroli instalacji odwodnieniowej, wraz z wykonaniem dokumentacji uwzględniającej przelewy awaryjne. 13. Wykonanie badania szczelności dachu np. metodą elektryczną wraz z protokołem przeprowadzonej kontroli. 14. Wykonanie dokumentacji powykonawczej wykonanych prac. C) Warunki i wymagania. 1. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji jakości w odniesieniu do całego przedmiotu zamówienia (umowy) zrównanej z okresem rękojmi za wady wynosi min. 36 miesięcy, licząc od daty odbioru przedmiotu zamówienia (umowy). 2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę (siłami własnymi Wykonawcy) kluczowych części zamówienia. 3. Zamawiający nie przewiduje: udzielania zamówień na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp, dynamicznego systemu zakupów, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej w rozumieniu ustawy pzp oraz udzielania zaliczek na poczet wykonania umowy, stosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy pzp. 4. Zamawiający nie przewiduje zastosowanie wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych. 6. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostałyby znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami "lub równoważne". Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacja techniczna lub innych dokumentów wchodzących w skład niniejszego postępowania) podane są wskazania dotyczące określonej (marki, znaku towarowego, producenta, dostawcy, materiałów lub norm, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp) oznacza to, że Zamawiający użył powyższych określeń jako przykładowych i pomocniczych. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań "równoważnych" pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót zgodnie z dokumentacją techniczną oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentach niniejszego postępowania. . D) Uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia zawiera: - przedmiar robót, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORb) - wzór umowy. W/w dokumenty stanowią załączniki do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45260000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45261910-6, 45312310-3, 45261320-3, 45262500-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
215000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SILESIA-BAUTECHNIK Sp.z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
272814.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIERUNIA
- Dostawa układów sterujących hydraulicznych do obudowy ścianowej typu GLINIK dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział Zakład Remontowo - Produkcyjny - nr grupy materiałowej 295-27-02.
- Oświetlenie sięgaczy ul. Mieszka I
- Modernizacja źródeł ciepła w budynkach mieszkaniowych w Bieruniu
- Świadczenie usług remontowych podzespołów kolejek dla Oddziałów Polskiej Grupy Górniczej S.A.
więcej: przetargi w Bieruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont elementów zewnętrznych budynku nr 2 wraz z izolacją ścian hali sportowej w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiellończyka 2 w Grudziądzu - sprawa numer 62/2025
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach nr 53 i 54 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz - sprawa nr 61/2025
- NAPRAWA I KONSERWACJA DACHÓW, WRAZ Z CZĘŚCIOWĄ TERMOMODERNIZACJĄ DACHU BUDYNKU SZKOŁY
- Przebudowa i remont pomieszczeń po byłej kotłowni w Kartuzach na potrzeby zabezpieczenia magazynów oraz doposażenia baz magazynowych do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych
- Roboty budowlane polegające na modernizacji pokrycia dachu na budynkach Domu Pomocy Społecznej im. Papieża Jana Pawła II w Gorzycach
- Dostosowanie oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Sycewicach do wymagań przepisów przeciwpożarowych (etap II)
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.