eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BieruńRemont pokrycia dachowego Hali Sportowej przy ul. Szarych Szeregów 15 w Bieruniu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-14

Ogłoszenie nr 500272137-N-2018 z dnia 14-11-2018 r.

Bieruński Ośrodek Sportu i Rekreacji: Remont pokrycia dachowego Hali Sportowej przy ul. Szarych Szeregów 15 w Bieruniu.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 598521-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Bieruński Ośrodek Sportu i Rekreacji, Krajowy numer identyfikacyjny 24062579000000, ul. Rynek 14, 43150 Bieruń, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 307 42 17; 307 22 17, e-mail adam.duczmal@bosir.bierun.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.bierun.pl
Adres profilu nabywcy: www.bierun.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont pokrycia dachowego Hali Sportowej przy ul. Szarych Szeregów 15 w Bieruniu.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BOSIR.271.5.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część I ogólna 1. Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): główny przedmiot: 45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne roboty specjalistyczne kody pomocnicze: 45111300-1 Roboty rozbiórkowe, 45261910-6 Naprawa dachów 45312310-3 Ochrona odgromowa 45261320-3 Kładzenie rynien 45262500-6 Roboty murarskie i murowe 2. Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego: Remont pokrycia dachowego Hali Sportowej przy ul. Szarych Szeregów 15 w Bieruniu. 3. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest remont pokrycia dachowego poprzez wykonanie nowego pokrycia dachowego Hali Sportowej przy ul. Szarych Szeregów 15 w Bieruniu wraz z robotami towarzyszącymi. A) Stan istniejący: Dach wykonany na konstrukcji stalowej, krytej blachą trapezową. Warstwę izolacyjną stanowi wełna o grubości 16 cm w dwóch warstwach mocowana punktowo do blachy trapezowej - w stanie ogólnym dobrym, warstwę izolacji wodnej stanowi papa dogrzana do warstwy termicznej bez mocowania mechanicznego. Attyka pokryta papą zarówno w części pionowej jak i poziomej, wykończenie opierzenia stanowi blacha ocynkowana - stan pokrycia dachowego zły. Papa na połaci dachowej z widocznym brakiem warstwy ochronnej - brak posypki. Widoczne na całej połaci jak i na części pionowej attyk zbrojenie włóknem szklanym papy, widoczne spore podwinięcia i spękania papy, szczególnie w narożniku północno zachodnim, nieprawidłowe obróbki pod urządzeniami i przejściami w attyce, attyka pokryta dodatkową warstwa papy, miejscowo widoczne spękania, połączenia ze starą papą bez wymaganego wytopu, brak odpływów awaryjnych w linii koryt (istotne dla zachowania bezpieczeństwa podczas nawałnic i długotrwałych opadów deszczu), brak również instalacji odgromowej, aktualnie wykonane przyłącza do elementów opierzenia attyki Pokrycie połaci dachowej zdegradowane w stopniu znaczącym, widoczne zbrojenie umożliwia penetrację wody w każdym miejscu na dachu. B) Opis robót remontowych: Poniżej, w punktach, wyszczególniono roboty przewidziane do wykonania w ramach realizacji zadania: 1. Oczyszczenie połaci dachowej z większych nierówności na papie (głównie w przy narożnikach koryt) lub częściowe wycięcie papy. 2. Dostawa i ułożenie przekładki z włókniny o gramaturze 300 gr/m2 - warstwa separacyjna ok. 1.820m2. 3. Dostawa, ułożenie i zgrzanie folii PCV o gr. 1,5 mm ok. 1.820m2. 4. Dostawa i montaż łączników teleskopowych mocujących membranę do blachy trapezowej. 5. Dostawa i montaż wpustów dachowych z kołnierzami z PCV fi 130mm, 10 szt. 6. Obróbka urządzeń: - wentylator 0,70m x 0,70m x 4 szt. - obróbka na kołnierz folią PCV, - kominek wentylacyjny obwód 0,70m x 8 szt. - obróbka folią PCV, - mocowania konstrukcji solarów na attyce w ilości 16 szt. - obróbka folią PCV, - mocowanie drabiny - obróbka folią PCV. 7. Wykonanie mocowania pośredniego na attyce - blacha powlekana PCV przy krawędzi czapy oraz na ścianach attyk oraz kątownik przy styku ściany attyki z połacią. 8. Dostawa i ułożenie przekładki z włókniny o gramaturze 300 gr/m2 - warstwa separacyjna na ścianach attykowych, ok. 185mb. 9. Dostawa, ułożenie i zgrzanie folii PCV o gr. 1,5 mm na attyce, ok. 185mb. średnia wysokość attyk 1,60 m. 10. Wywinięcie folii PCV na obecną obróbkę blacharską attyki: montaż kątownika z blachy PCV na zewnętrznej krawędzi blachy, ułożenie warstwy separacyjnej z włókniny 300 gr/m2 i zgrzanie folii PCV. 11. Wykonanie instalacji ogromowej dla budynku wg aktualnych norm, wraz z pomiarami skuteczności i dokumentacją powykonawczą z przeprowadzonych pomiarów. 12. Wykonanie kontroli instalacji odwodnieniowej, wraz z wykonaniem dokumentacji uwzględniającej przelewy awaryjne. 13. Wykonanie badania szczelności dachu np. metodą elektryczną wraz z protokołem przeprowadzonej kontroli. 14. Wykonanie dokumentacji powykonawczej wykonanych prac. C) Warunki i wymagania. 1. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji jakości w odniesieniu do całego przedmiotu zamówienia (umowy) zrównanej z okresem rękojmi za wady wynosi min. 36 miesięcy, licząc od daty odbioru przedmiotu zamówienia (umowy). 2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę (siłami własnymi Wykonawcy) kluczowych części zamówienia. 3. Zamawiający nie przewiduje: udzielania zamówień na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp, dynamicznego systemu zakupów, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej w rozumieniu ustawy pzp oraz udzielania zaliczek na poczet wykonania umowy, stosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy pzp. 4. Zamawiający nie przewiduje zastosowanie wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych. 6. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostałyby znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami "lub równoważne". Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacja techniczna lub innych dokumentów wchodzących w skład niniejszego postępowania) podane są wskazania dotyczące określonej (marki, znaku towarowego, producenta, dostawcy, materiałów lub norm, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp) oznacza to, że Zamawiający użył powyższych określeń jako przykładowych i pomocniczych. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań "równoważnych" pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót zgodnie z dokumentacją techniczną oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentach niniejszego postępowania. . D) Uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia zawiera: - przedmiar robót, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORb) - wzór umowy. W/w dokumenty stanowią załączniki do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45260000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45261910-6, 45312310-3, 45261320-3, 45262500-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 215000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SILESIA-BAUTECHNIK Sp.z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ułańska 4c/1
Kod pocztowy: 42-600
Miejscowość: Tarnowskie Góry
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 272814.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 272814.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 578100.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.