eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa elementów umundurowania VI

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-14

Ogłoszenie nr 500271608-N-2018 z dnia 14-11-2018 r.

Straż Miejska Miasta Krakowa: Dostawa elementów umundurowania VI

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500248042-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Straż Miejska Miasta Krakowa, Krajowy numer identyfikacyjny 35000739900000, ul. ul. Dobrego Pasterza 116, 31416 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 68 82 154, e-mail zamowienia@strazmiejska.krakow.pl, faks 12 68 82 292.
Adres strony internetowej (url): www.bip.krakow.pl/ST

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa elementów umundurowania VI

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ST.GT.271-17/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - Koszule (damskie/męskie) - koszula w kolorze błękitnym z długim rękawem tzw. służbowa - 17 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.20.00-5 Koszula - materiał 80% bawełna i 20% poliester, zapięcie wykończone imitacją plisy, jedna kieszeń nie zapinana po lewej stronie. Guziki w kolorze koszuli - perłowe. - koszula w kolorze białym z długim rękawem tzw. służbowa - 17 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.20.00-5 Koszula - materiał 80% bawełna i 20% poliester, zapięcie wykończone imitacją plisy, jedna kieszeń nie zapinana po lewej stronie. Guziki w kolorze koszuli - perłowe. - koszula w kolorze białym z krótkim rękawem tzw. letnia - 17 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.20.00-5 Koszula - materiał 80% bawełna i 20% poliester, dwie kieszenie z mieszkiem (fałdą) i klapką zapinaną na guzik, zapięcie wykończone imitacją plisy, na ramionach pagony zapinane na guzik koszulowy. Powyżej lewej kieszeni należy wszyć klapkę o wym. 4 (szer.) x 8,5 cm (dł.) służącą do umocowania znaku identyfikacyjnego, na wysokości 1/3 od górnej krawędzi należy wykonać otwór obszyty nitką w kolorze koszuli. Klapka umieszczona na wys. 1,5 cm nad patką kieszeni, zapinana w dolnej części na rzep. Guziki w kolorze koszuli - perłowe. W cenie należy uwzględnić koszt naszycia emblematów, które zostaną przekazane (na koszt Wykonawcy) przez Zamawiającego wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy. - koszula w kolorze błękitnym z krótkim rękawem tzw. letnia - 34 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.20.00-5 Koszula - materiał 80% bawełna i 20% poliester, dwie kieszenie z mieszkiem (fałdą) i klapką zapinaną na guzik, zapięcie wykończone imitacją plisy, na ramionach pagony zapinane na guzik koszulowy. Powyżej lewej kieszeni należy wszyć klapkę o wym. 4 (szer.) x 8,5 cm (dł.) służącą do umocowania znaku identyfikacyjnego, na wysokości 1/3 od górnej krawędzi należy wykonać otwór obszyty nitką w kolorze koszuli. Klapka umieszczona na wys. 1,5 cm nad patką kieszeni, zapinana w dolnej części na rzep. Guziki w kolorze koszuli - perłowe. W cenie należy uwzględnić koszt naszycia emblematów, które zostaną przekazane przez Zamawiającego wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy. Część 2 - Czapki - czapka Dokerka - 17 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.33.20-5 Czapka zimowa typu "Dokerka" wykonana z polaru w kolorze ciemnogranatowym z dwóch warstw: zewnętrzna o gramaturze 240 g/m2 +/- 10 %, wewnętrzna o gramaturze 120 g/m2 +/- 10 %, z wykończeniem czapki z dzianiny w tym samym kolorze. Wyposażona w chowany ocieplacz na kark i uszy o szerokości 7 cm, który może być wysunięty lub schowany do wewnątrz; z wyhaftowanym mechanicznie emblematem orła ze wstęgą i z napisem na wstędze "STRAŻ MIEJSKA" w kolorze żółtym, na środku otoczki czapki. Wzór orła zgodny z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich). (Dz. U. z 1998 r., Nr 112 poz. 713 z późn. zm.). - czapka zimowa - 17 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.33.20-5 Czapka zimowa z daszkiem w kolorze ciemnogranatowym z orłem metalowym stylizowanym koloru żółtego, otok w postaci trójrzędowej szachownicy w kolorze żółto - granatowym, wykonana z nylonu, ocieplona pikowaną ociepliną, nauszniki z futerkiem koloru czarnego wiązane na szczycie czapki. - czapka letnia typu sportowego - 17 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.33.20-5 Czapka letnia typ sportowego (wzorowana na typie baseball) w kolorze ciemnogranatowym z otokiem w postaci trójrzędowej szachownicy w kolorze żółto - granatowym oraz z wyhaftowanym mechanicznie emblematem orła stylizowanego w kolorze żółtym na tle w kolorze czapki, posiadająca miękki potnik i plastikową regulację rozmiaru z tyłu. Daszek profilowany, tzw "kaczy dziób". https://bzp.uzp.gov.pl/ZP408/Preview/a00fed36-ec0e-4ebd-843c-8641... 2 z 6 2018-10-16, 09:21 - czapka służbowa - 17 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.33.20-5 Czapka służbowa okrągła w kolorze ciemnogranatowym z materiału gabardyna, otok w postaci trójrzędowej szachownicy w kolorze żółto - granatowym, orzeł stylizowany (metalowy) ze wstęgą i napisem STRAŻ MIEJSKA w kolorze żółtym z literą "Ż" pisaną z kropką, daszek lakierowany na czarno, nad daszkiem czarny pasek skórzany, przypięty do otoku dwoma małymi guzikami metalowymi z orłem stylizowanym w kolorze żółtym. Część 3 - Obuwie - półbuty męskie - 8 par Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.50.00-5 Półbuty męskie skórzane koloru czarnego, z podszewką (wyściółką) skórzaną, spód TR (termo kauczuk) klejony, cholewka gładka, bez przeszyć, sznurowane na minimum cztery metalowe lub niemetalowe oczka, sznurówki w kolorze czarnym. - kozaki zimowe - 17 par Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.51.00-6 Wierzch: cholewka wykonana ze skóry naturalnej licowej w kolorze czarnym, gładkiej, wodoodpornej, odpornej na pękanie przy zginaniu, na zadrapania i zarysowania o gr. 1,8 - 2,0 mm; podszewka na obłożyny: kożuch krótki włos lub filc; międzypodszewka typu molino (bawełniana); podeszwa przeciwpoślizgowa, odporna na uszkodzenia mechaniczne i na ścieranie, spody gumowe wykonane metodą wtrysku, klejony system montażu, koloru czarnego; podsuwka wykonana ze styrogumu gr. 5 - 7 mm; wyściółka obuwnicza typu filc koloru czarnego; kołnierz (tkanina skóropodobna typu skaj) z wypełnieniem pianką PU grubości 20 mm; system szybkiego sznurowania (wiązany), co najmniej 8 oczek lub haków/punktów mocowania na każdej ze stron; sznurowadła okrągłe, plecione kolor czarny o średnicy min. 5 mm, o długości od 1,4 do 1,6 m. Część 4 - Szalik zimowy ciemnogranatowy - 17 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.20.00-3 Szalik zimowy w kolorze ciemnogranatowym o wymiarach; długość 100-110 cm x szerokość 26-30 cm, skład: 70% akryl, 30% wełna Część 5 - Rękawiczki skórzane - 17 par Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.40.00-7 Rękawice skórzane męskie i damskie 5-palcowe, zimowe wykonane ze skóry rękawiczniczej w kolorze czarnym, ocieplane wkładem z anilany, maszynowo szyte, w nadgarstku wszyta gumka. Na górnej powierzchni rękawiczek wykonane trzy netki. Część 6- Krawat w kolorze czarnym - 34 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.30.00-0 Krawat gładki, w kolorze czarnym, typ bezpieczny (zapinany na rzep o długości 6 cm i szerokości 2,5 cm), szerokość w dolnej części - 9 do 9,5 cm. Długość 148 cm - I wersja i 135 cm - II wersja. Część 7 - Kamizelka taktyczna + pas główny - 17 kpl. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 35.81.21.00-0 Kamizelka w kolorze ciemny granat, przeznaczona do przenoszenia przez funkcjonariusza oporządzenia służbowego. Wykonana z surowca o dużej wytrzymałości mechanicznej i łatwego w konserwacji. Konstrukcja kamizelki trzyczęściowa , składa się z paneli przednich i pleców, elementy paneli przednich z częścią plecową łączone są za pomocą taśm o szerokości 25mm poprzez regulatory plastikowe pozwalające na regulację szerokości kamizelki. Panele przednie łączone zamkiem błyskawicznym kostkowym dwu-maszynkowym krytym patką z rzepem i trzema zatrzaskami. Na ramionach elementy kamizelki łączone za pomocą szerokich patek naramiennych z rzepami pozwalającymi na regulację wysokości kamizelki. Z dołu paneli kamizelki wszyte rozpinane szlufki pozwalające dopiąć kamizelkę do pasa głównego. Panele przednie kamizelki wykonane z dwóch rodzajów kordury (lub materiału równoważnego - np. poliamid z powłoką poliuretanową): zewnętrzna strona - o gramaturze 900 g/m2, wewnętrzna strona - o gramaturze 400g/m2, plecy wykonane z siatki o gramaturze 290 g/m2, wszystkie elementy plastikowe (klamry, regulatory, szlufki itp.) - National Molding lub równoważne, wszystkie elementy metalowe (zatrzaski) - YKK lub równoważne, zamki błyskawiczne Alfa lub równoważne. Kamizelka nie może być zaopatrzona w uchwyt do zawieszania, który mógłby utrudniać jej użytkowanie. Na prawym panelu przednim mają się znajdować: 1. kieszeń na radiotelefon , z możliwością przekształcenia jej w kieszonkę cargo za pomocą dopinanej klapki, 2. kieszeń cargo zamykana na rzep ( na zewnątrz klapy rzep pod napis: STRAŻ MIEJSKA), 3. kieszeń cargo duża zamykana na rzep, 4. kieszeń na radiotelefon z dołączonym mikrofonem zewnętrznym , z możliwością przekształcenia jej w kieszonkę cargo za pomocą dopinanej klapki, 5. futerał latarki osobistej zamykany na zatrzask z dodatkową końcówką gumową https://bzp.uzp.gov.pl/ZP408/Preview/a00fed36-ec0e-4ebd-843c-8641... 3 z 6 2018-10-16, 09:21 ułatwiająca chwyt, z możliwością wykorzystania do noszenia pojemnika RMSO, 6. uchwyt tonfy umożliwiający przenoszenie pałki w pozycji pionowej nie krępujący ruchów w radiowozie, podczas marszu , schylania się, 7. wewnętrzna kieszeń zamykana na zamek błyskawiczny. Na lewym panelu przednim mają się znajdować : 1. uchwyt latarki osobistej posiadający regulację objętości i wysokości montażu, 2. uchwyt z rzepem pod odznakę służbową, 3. futerał otwarty kajdanek zabezpieczony rzepem i zatrzaskiem z dodatkowymi elastycznymi przelotkami do przenoszenia kajdanek jednorazowych, 4. kieszeń cargo zamykana na rzep, 5. kieszeń cargo zamykana na rzep, 6. futerał na RMSO (ręczny miotacz substancji obezwładniającej), zamykany na zatrzask z dodatkową końcówką gumową ułatwiająca chwyt, 7. futerał na multitool-a zamykany na zatrzask z dodatkową końcówką gumową ułatwiającą chwyt, 8. futerał na dwie pary rękawiczek lateksowych zamykany na rzep, 9. zewnętrzna kieszeń zamykana na rzep. Na panelu tylnim ma się znajdować : rzep umożliwiający mocowanie napisu (STRAŻ MIEJSKA) Oznakowanie: minimalna wys. liter - 25 mm z przodu i 50 mm z tyłu, litery w kolorze srebrnym na żółtym odblaskowym tle. Pas główny szerokości 50 mm w kolorze czarnym , wykonany w technologii trójwarstwowej, zewnętrzna część pasa wykonana z kordury lub z materiału równoważnego, środkowa z materiału usztywniającego, wewnątrz obszyty rzepem uniemożliwiającym przemieszczaniu się oporządzenia. Regulowany na całej płaszczyźnie, zapinany na dwupunktową klamrę z przesuwnym bezpiecznikiem ( uniemożliwiającym przypadkowe rozpięcie pasa ) i cztery plastikowe szlufki .Wszystkie elementy plastikowe (klamry, regulatory, szlufki itp.) - National Molding, YKK lub równoważne.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 18332000-5


Dodatkowe kody CPV: 18443320-5, 18815100-6, 18422000-3, 18424000-7, 18423000-0, 35812100-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Koszule

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Art 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. Wykonawca zaproszony do negocjacji nie złożył oferty. Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Czapki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3897.56
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Azet Hats & Caps Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 86-031 Osielsko, Żołędowo, ul. Ptasia 1
Kod pocztowy: 86-031
Miejscowość: Żołędowo
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5227.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5227.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5227.50
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Obuwie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4197.56
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Gregor Spółka Akcyjna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 83-032 Pszczółki, ul. Tczewska 1A
Kod pocztowy: 83-032
Miejscowość: Pszczółki
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4846.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4846.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4846.20
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Szaliki zimowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 304.07
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Spółdzielnia Niewidomych San Marko
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 60-573 Poznań, ul. Lindego 4
Kod pocztowy: 60-573
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 340.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 340.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 340.00
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Rękawiczki skórzane

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1147.15
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHU Mega Master Spółka jawna M. M. Marcinkowscy, L. Korfel
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 31-422 Kraków, ul. Powstańców 52
Kod pocztowy: 31-422
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1442.79
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1442.79
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1442.79
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Krawaty

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 414.63
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHU Mega Master Spółka jawna M. M. Marcinkowscy, L. Korfel
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 31-422 Kraków, ul. Powstańców 52
Kod pocztowy: 31-422
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 836.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 836.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 836.40
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Kamizelki taktyczne i pasy główne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7463.41
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHU Mega Master Spółka jawna, M. M. Marcinkowscy, L. Korfel
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 31-422 Kraków, ul. Powstańców 52
Kod pocztowy: 31-422
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7611.24
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7611.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7611.24
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.