Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-14
Ogłoszenie nr 500271408-N-2018 z dnia 14-11-2018 r.
Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku do stosowania w Oddziałach Anestezjologii i Intensywnej Terapii
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 618965-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500230291-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika, Krajowy numer identyfikacyjny 33000629200000,
ul. ul. T. Chałubińskiego
7,
75581
Koszalin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
94 34 88 147, e-mail
piotr@swk.med.pl, faks
94 34 88 103.
Adres strony internetowej (url): www.swk.med.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzęt medyczny jednorazowego użytku do stosowania w Oddziałach Anestezjologii i Intensywnej Terapii
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):TP.382.95.2018 JK
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Część nr 1 - Igły do znieczulenia podpajęczego i neuroliz - 3560 szt.; 2. Część nr 2 - Igły do blokad splotów nerwowych - 350 szt.; 3. Część nr 3 - Rurki intubacyjne - 5100 szt.; 4. Część nr 4 - Okład ciepło / zimno - 450 szt.; 5. Część nr 5 - Prowadnice do rurek intubacyjnych - 520 szt.; 6. Część nr 6 - Rurki intubacyjne wstępnie uformowane - 120 szt.; 7. Część nr 7 - Rurki tracheostomijne - 250 szt.; 8. Część nr 8 - Rurki ustno-gardłowe - 4000 szt.; 9. Część nr 9 - Okularki do fototerapii noworodków - 700 szt.; 10. Część nr 10 - Cewniki do odsysania, zgłębniki - 135200 szt.; 11. Część nr 11 - Zestawy do drenażu klatki piersiowej - 250 szt.; 12. Część nr 12 - Worki do godzinowej zbiórki moczu - 150 szt.; 13. Część nr 13 - Sterylne filtry elektrostatyczne dla dorosłych - 11400 szt.; 14. Część nr 14 - Sterylne filtry mechaniczne dla dorosłych - 800 szt.; 15. Część nr 15 - Sterylne filtry elektrostatyczne pediatryczne - 600 szt.; 16. Część nr 16 - Sterylne filtry elektrostatyczne noworodkowe - 600 szt.; 17. Część nr 17 - Wymiennik ciepła i wilgoci do rurek tracheostomijnych i intubacyjnych - 1600 szt.; 18. Część nr 18 - Przepływowy nawilżacz tlenu jednorazowego użytku - 1800 szt.; 19. Część nr 19 - Aparaty do pompy firmy Braun - 2400 szt.; 20. Część nr 20 - Regulator prędkości przepływu - 3000 szt.; 21. Część nr 21 - Kocyk dla dorosłych do aparatu Equator i Mistral - 300 szt.; 22. Część nr 22 - Linie do podgrzewacza Hotline - 200 szt.; 23. Część nr 23 - Zestawy do kaniulacji dużych naczyń - 1100 szt.; 24. Część nr 24 - Zestawy do przezskórnego drenażu, rampy, dreny, katetery, kraniki - 3635 szt.; 25. Część nr 25 - Zestawy do znieczuleń zewnątrzoponowych ciągłych oraz łączonych zewnątrzoponowych podpajęczych (CSE) - 380 szt.; 26. Część nr 26 - Zestawy do pomiaru ciśnienia - 650 szt.; 27. Część nr 27 - Obwody pacjenta do respiratora Trilogy - 100 szt.; 28. Część nr 28 - Obwody do aparatu do znieczulenia - 700 kpl.; 29. Część nr 29 - Obwody do respiratora dla potrzeb intensywnej terapii dorosłych - 1100 kpl.; 30. Część nr 30 - Elektrody do czasowej stymulacji serca - 120 szt.; 31. Część nr 31 - Przyrządy do żywienia dojelitowego I - 4 630 szt.; 32. Część nr 32 - Przyrządy do żywienia dojelitowego II - 940 szt.; 33. Część nr 33 - Przedłużacze anestezjologiczne - 3300 szt.; 34. Część nr 34 - Dreny do pompy objętościowej Graseby 3000 - 220 szt.; 35. Część nr 35 - Zestaw infuzyjny do przetoczeń leków cytotoksycznych do pompy objętościowej Graseby 3000 - 700 szt.; 36. Część nr 36 - Przedłużacze do pomp strzykawkowych I - 4200 szt.; 37. Część nr 37 - Przedłużacze do pomp strzykawkowych II - 21000 szt.;
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33100000-1
Dodatkowe kody CPV: 33141321-6, 33171000-9, 33141119-7, 33141320-2, 33141610-9, 33141620-2, 33141640-8, 33141200-2, 33194120-3, 33141000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Igły do znieczulenia podpajęczego i neuroliz |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
43100.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Balton Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
46548.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Igły do blokad splotów nerwowych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w zakresie części nr 2 (igły do blokad splotów nerwowych)- zostało unieważnione zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Rurki intubacyjne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
23380.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Skamex Sp. z o.o. Sp. K.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
25250.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Okład ciepło / zimno |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4050.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Billmed Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4374.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: prowadnice do rurek intubacyjnych; rurki ustno-gardłowe; cewniki do odsysania, zgłębniki; przyrządy do żywienia dojelitowego I; przedłużacze do pomp strzykawkowych I; przedłużacze do pomp strzykawkowych II; |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
115884.10
Liczba otrzymanych ofert:
16
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bialmed Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
125154.83
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: rurki intubacyjne wstępnie uformowane; sterylne filtry elektrostatyczne dla dorosłych; sterylne filtry mechaniczne dla dorosłych; sterylne filtry elektrostatyczne pediatryczne; sterylne filtry elektrostatyczne noworodkowe; przepływowy nawilżacz tlenu jednorazowego użytku; obwody do aparatu do znieczulenia; |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
69346.00
Liczba otrzymanych ofert:
9
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Medtronic Poland Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
74893.68
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Rurki tracheostomijne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w zakresie części nr 7 (rurki tracheostomijne) - zostało unieważnione zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Okularki do fototerapii noworodków |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4200.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zarys International Group Sp. z o.o. Sp.K.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4536.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Zestawy do drenażu klatki piersiowej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7500.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BERYL Med Ltd.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
tak
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8100.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Worki do godzinowej zbiórki moczu |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3225.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Nazwa wykonawcy: Medtronic Poland Sp. z o. o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie
Nazwa wykonawcy: Cardinal Health Poland Sp. z o. o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3483.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 17 NAZWA: Wymiennik ciepła i wilgoci do rurek tracheostomijnych i intubacyjnych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3280.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Aero-Medika Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3542.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 19 NAZWA: Aparaty do pompy firmy Braun |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
33250.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Aesculap Chifa Sp. z o. o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
35910.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 20 NAZWA: Regulator prędkości przepływu |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12600.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SinMed Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13608.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 21 NAZWA: Kocyk dla dorosłych do aparatu Equator i Mistral |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10200.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Nazwa wykonawcy: 3M Poland Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie
Nazwa wykonawcy: Nettle S. A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11016.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 22 NAZWA: linie do podgrzewacza Hotline; zestawzy do znieczuleń zewnątrzoponowych ciągłych oraz łączonych zewnątrzoponowych podpajęczych (CSE); dreny do pompy objętościowej Graseby 3000; zestawy infuzyjne do przetoczeń leków cytotoksycznych do pompy objętościowej Graseby 3000; |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
52110.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AKME Sp. z o.o. Sp. K.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
56278.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 23 NAZWA: Zestawy do kaniulacji dużych naczyń; zestawy do przezskórnego drenażu, rampy, dreny, katetery, kraniki; |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
90430.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Balton Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
90430.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 26 NAZWA: Zestawy do pomiaru ciśnienia |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
29250.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Billmed Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
31590.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 27 NAZWA: Obwody pacjenta do respiratora Trilogy |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w zakresie części nr 27 (obwody pacjenta do respiratora Trilogy) - zostało unieważnione zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 29 NAZWA: Obwody do respiratora dla potrzeb intensywnej terapii dorosłych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w zakresie części nr 29 (obwody do respiratora dla potrzeb intensywnej terapii dorosłych) - zostało unieważnione zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 30 NAZWA: Elektrody do czasowej stymulacji serca |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
11520.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Hagmed Sp. z o.o. Sp. K.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
12441.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 32 NAZWA: Przyrządy do żywienia dojelitowego II |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6700.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Vygon Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7236.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 33 NAZWA: Przedłużacze anestezjologiczne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7125.00
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Medox Robert Łupicki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7695.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- DZP.261.7.2025 Nadzór nad elektronicznymi systemami alarmowymi kontroli i powiadamiania w Parku Wodnym Koszalin
- 25/TP1/SZP-3/2025 Dostosowanie budynku Domu Studenta DS3 przy ul. Rejtana 11 w Koszalinie do wymogów ppoż. oraz potrzeb osób z niepełnosprawnościami
- Dostawa części eksploatacyjnych do maszyn drogowych tj. noży i bijaków młotkowych do kosiarek i linoszczotek do odchwaszczarki dla RDW w Pyrzycach
- 22/TP1/SZP-2/2025 Modernizacja z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnościami pomieszczeń SWFiS w budynku "W" przy ul. Racławickiej 15 w Koszalinie
- Środki dezynfekcyjne skóry i błon śluzowych
- Dostawa instrumentów muzycznych i akcesoriów dla Filharmonii Koszalińskiej (3 zadania).
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Aparatura medyczna realizowana w ramach Programu AOS - I transza
- Dostawa sprzętu jednorazowego dla Szpitala w Dębnie im. Św. Matki Teresy z Kalkuty - 2025
- Zakup i dostawa pieluchomajtek, podkładów chłonnych i myjek jednorazowych dla pacjentów Samorządowego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Niemodlinie - 2 zadania częściowe
- Dostawa systemu do kontrolowanej zbiórki stolca
- Dostawa specjalistycznego sprzętu urologicznego
- Dostawa sprzętu medycznego 4 części: 1) Aparat USG ; 2) Elektr. tablica do bad. ostrości wzroku; 3) Lodówka z monit. temp.; 4) Urządzenie do rej. obrazu "Wsparcie podst. opieki zdr. (POZ)".
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.