To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-13
Ogłoszenie nr 500271003-N-2018 z dnia 13-11-2018 r.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Warszawie: Dostawa paliw silnikowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 612608-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500216867-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Warszawie, Krajowy numer identyfikacyjny 1251326200000,
ul. ul. Mińska
25,
03808
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
228 103 006, e-mail
warszawa@krus.gov.pl, faks
228 104 688.
Adres strony internetowej (url): https://www.krus.gov.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa paliw silnikowych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):1400-OP.261.1.7.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę poniżej wskazanych paliw silnikowych oraz pozostałych zakupów do pojazdów służbowych zamawiającego, wedle szacunków obejmujących okres 36 miesięcy: 1.1 benzyny bezołowiowej w liczbie oktanowej 95 w ilości 111 000 litrów, 1.2 oleju napędowego w ilości 20 000 litrów, 1.3 pozostałe zakupy w zależności od potrzeb Zamawiającego, których wartość w czasie trwania umowy nie przekroczy 3% całkowitej wartości umowy. Jeżeli z różnych przyczyn nie można zakupić benzyny bezołowiowej Pb 95 oraz oleju napędowego (zwykłego), Zamawiający zastrzega sobie możliwość kupna benzyny Pb 98 oraz oleju napędowego (uszlachetnionego). 2. Dostawa wskazanych rodzajów paliw płynnych i pozostałych zakupów odbywać się będzie bezgotówkowo, przy użyciu elektronicznych kart paliwowych, bez konieczności każdorazowego wystawiania faktury VAT. 3. Karty paliwowe: 3.1 przyporządkowane będą do konkretnego pojazdu i jego numeru rejestracyjnego; 3.2 dla każdej karty paliwowej musi zostać zakodowany limit dziennego i tygodniowego tankowania: a) dla pojazdu służbowego osobowego: limit dzienny - 50 litrów, limit miesięczny - 800 litrów; b) dla pojazdu służbowego osobowego (Volkswagen Caddy użytkowany w OR KRUS Warszawa): limit dzienny - 60 litrów, limit miesięczny - 1000 litrów; c) dla pojazdu służbowego ciężarowego - limit dzienny - 90 litrów, limit miesięczny - 1500 litrów. 3.3 uprawniać będą do dokonywania zakupów paliw płynnych, płynów eksploatacyjnych, olejów, usługi mycia samochodów, akcesoriów oraz kosmetyków samochodowych wyłącznie w sieci stacji paliwowych wyłonionego w wyniku przeprowadzonej procedury przetargowej Wykonawcy, rozmieszczonych na terenie całego kraju; 3.4 obligatoryjnie muszą być zabezpieczone kodem PIN; 3.5 wystawiane będą Zamawiającemu nieodpłatnie; 3.6 w razie utraty którejkolwiek z kart Zamawiający niezwłocznie powiadomi telefonicznie wykonawcę o fakcie utraty, a Wykonawca dokona jej natychmiastowej blokady. Od momentu zgłoszenia utraty karty Wykonawca nie może sprzedawać paliwa na jej podstawie. W terminie 10 dni roboczych, licząc od dnia zgłoszenia utraty karty, Wykonawca wystawi Zamawiającemu nową kartę w miejsce utraconej, w takim przypadku karty będą wystawiane odpłatnie, zgodnie z obowiązującym cennikiem Wykonawcy, z zastrzeżeniem, iż w czasie trwania umowy opłata nie może przekraczać kwoty 10 zł. netto; 4. Wykonawca musi zapewnić dostawę płynnych paliw silnikowych objętych przedmiotem zamówienia, zgodnych z obowiązującymi normami. 5. Wykonawca musi zapewnić sprzedaż paliw płynnych objętych przedmiotem zamówienia przy użyciu elektronicznych kart paliwowych, bez konieczności każdorazowego wystawiania faktury VAT oraz bezpieczną procedurę natychmiastowej blokady karty w razie jej utraty. 6. Wykonawca musi zapewnić, iż każdy zakup dokonany za pomocą elektronicznej karty paliwowej będzie monitorowany. Monitoring transakcji zawierać będzie, w szczególności: 6.1 datę i miejsce zakupu paliwa; 6.2 numer rejestracyjny i markę pojazdu, do którego zakupiono paliwo; 6.3 rodzaj, ilość, cenę (jednostkową 1 litra paliwa; netto i brutto) zakupionego paliwa oraz wartość zakupu paliwa po uwzględnieniu oferowanego przez wykonawcę w % rabatu stałego dla wszystkich paliw, - informacje te będą dostępne dla Zamawiającego każdorazowo na jego żądanie, w formie pisemnego wydruku dołączonego do wystawianej faktury VAT; Do każdej zbiorczej faktury VAT Wykonawca obligatoryjnie dołączy zestawienie, obejmujące następujące dane 6.4 numer karty paliwowej; 6.5 ilość zakupionego paliwa; 6.6 kwotę brutto zakupu; 7. Wykonawca musi zapewnić bezgotówkowe rozliczanie w PLN fakturą zbiorczą VAT, wystawianą nie częściej niż dwa razy w miesiącu. 8. Wykonawca musi zaoferować termin płatności wynoszący 21 dni, licząc od dnia wystawienia zbiorczej faktury VAT Zamawiającemu. 9. Wykonawca musi wykazać, że posiada stacje paliwowe na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, na których dokonywać można zakupu paliwa przy użyciu elektronicznych kart paliwowych umożliwiających bezgotówkowe rozliczanie: na terenie miasta Warszawy (minimum 1, w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego) oraz na terenie kraju co najmniej 2 stacje paliwowe w każdym mieście wojewódzkim i po 1 stacji paliwowej w minimum 30 miastach wymienionych w załączniku nr 5 do SIWZ, zaś dla pozostałych dopuszcza się lokalizację stacji paliwowej w odległości nie większej niż 25 km.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09132100-4
Dodatkowe kody CPV: 09134100-8, 09211100-2, 34300000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
544252.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Polski Koncern Naftowy ORLEN Spółka Akcyjna
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
669429.96
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych do pojazdów eksploatowanych przez Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rudzińcu w 2026 roku z podziałem na części.
- Dostawa paliw napędowych dla Gminy Wojciechowice na rok 2026
- Zakup paliw płynnych do środków transportu Urzędu Miasta Zielona Góra, dokonywany w systemie bezgotówkowym na podstawie kart paliwowych
- Zakup paliw do samochodów służbowych w systemie sprzedaży bezgotówkowej
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego na lata 2026-2027 do samochodów, maszyn oraz urządzeń Gminnego Przedsiębiorstwa Remontowo - Usługowego Sp. z o.o. w Sławkach
- Sukcesywny zakup fabrycznie nowych części do ambulansów
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





