eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubiczZimowe utrzymanie dróg

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-13

Ogłoszenie nr 500271002-N-2018 z dnia 13-11-2018 r.

Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu: Zimowe utrzymanie dróg

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 636302-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500254282-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu, Krajowy numer identyfikacyjny 87172575700000, ul. ul. Toruńska , 87162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 566 782 709, e-mail drogi@lubicz.pl, faks 566 782 709.
Adres strony internetowej (url): www.lubicz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zimowe utrzymanie dróg

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZDG.271.523.28.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg gminnych w sezonie 2018 na terenie gminy Lubicz: Część 1. 3.1.1. Odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej (usuwanie skutków gołoledzi i oblodzenia nawierzchni jezdni z materiału uszorstniającego wykonawcy) dróg gminnych na terenie Gminy Lubicz w rejonach: Rejon I - szacunkowo 300 godzin usługi w miejscowościach: Gronowo, Gronówko, Brzeźno, Brzezinko, Rogowo, Rogówko, Grębocin, Lubicz Dolny ul. Toruńska odcinek drogi krajowej S10 od ronda w km 0+000 do km 2+000 Rejon II - szacunkowo 300 godzin usługi w miejscowościach: Młyniec Pierwszy, Młyniec Drugi, Mierzynek , Jedwabno, Józefowo, Krobia Rejon III - szacunkowo 375 godzin usługi w miejscowościach: Złotoria, Kopanino, Grabowiec, Nowa Wieś. Część 2. 3.1.2. Usuwanie skutków zawiei i zamieci śnieżnych na drogach gminnych na terenie Gminy Lubicz Rejon IV - szacunkowo 600 godzin usługi w miejscowościach: Gronowo, Gronówko, Brzeźno, Rogowo, Rogówko, Grębocin, Brzezinko, Młyniec Pierwszy , Jedwabno, Młyniec Drugi, Józefowo, Mierzynek, Krobia, Nowa Wieś, Grabowiec, Złotoria, Kopanino 3.1.3. Prowadzenie akcji zimowej: 1) całością zadań dotyczących zimowego utrzymania dróg gminnych kieruje Gmina Lubicz ul. Toruńska 21, 87 - 162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie, w imieniu której działa Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu ul. Toruńska 36 A, 87 - 162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie 2) prowadzenie usług z zakresu zimowego utrzymania dróg będzie odbywać się według standardów określonych w załączniku do SIWZ. 3) wykonawca może być wzywany do wykonywania usług z zakresu zimowego utrzymania dróg telefonicznie od godziny 000 do godziny 2400. 4) maksymalny czas rozpoczęcia akcji przez Wykonawcę (czas przystąpienia do realizacji usług zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia) wynosi 2 godziny, liczony od momentu wezwania telefonicznego. 5) Zamawiający zapewnia materiał do zwalczania śliskości zimowej na drogach gminnych. 6) na terenie miejscowości zabrania się wykonywania zadań z zakresu akcji zimowej w sposób uniemożliwiający lub utrudniający korzystanie z chodników (nie wolno zasypywać śniegiem chodników). 7) w ekstremalnych warunkach Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pracę sprzętu przez całą dobę, co związane jest z zapewnieniem niezbędnej liczby operatorów, których praca obwarowana jest przepisami o czasie pracy kierowców. 8) dokumentowanie pracy sprzętu odbywać się będzie na drukach dostarczonych przez Wykonawcę. 3.2. Na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych oraz operatorów sprzętu budowlanego. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych itp. 3.3. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności fizyczne bezpośrednio związane z wykonywaniem robót i obsługą maszyn, będą na czas wykonywania przez nich robót zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.) oraz będą otrzymywać wynagrodzenie za pracę, równe lub przekraczające równowartość wysokości wynagrodzenia minimalnego, o którym mowa w ustawie z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2017 r. poz. 847 ze zm.).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9


Dodatkowe kody CPV: 90630000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: - odśnieżanie i usuwanie skutków zamieci i zawiei śnieżnych w rejonach I ; II i III.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 338894
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Drogowo - Budowlany
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Rogowo 23
Kod pocztowy: 87-162
Miejscowość: Lubicz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 42120
Oferta z najniższą ceną/kosztem 42120
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 42120
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: usuwanie skutków zamieci i zawiei śnieżnych w rejonie IV.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 184675
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 01
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 16200
Oferta z najniższą ceną/kosztem 16200
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 16200
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.