To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-09
Ogłoszenie nr 500269362-N-2018 z dnia 09-11-2018 r.
Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku: kaniule, opatrunki na wkłucia, igły, akcesoria do biopsji
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 615447-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500228129-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika, Krajowy numer identyfikacyjny 33000629200000,
ul. ul. T. Chałubińskiego
7,
75581
Koszalin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
94 34 88 147, e-mail
piotr@swk.med.pl, faks
94 34 88 103.
Adres strony internetowej (url): www.swk.med.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku: kaniule, opatrunki na wkłucia, igły, akcesoria do biopsji
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):TP.382.82.2018 BS
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 1 Kaniule, obturatory, koreczki: 1) Kaniule do żył obwodowych 14G, 16G, 17G, 18G, 20G, 22G - 85 000 szt.; 2) Obturatory do kaniul 16G, 17G, 18G, 20G, 22G - 20 000 szt.; 3) Koreczki do kaniul - 100 000 szt.; Część nr 2 Kaniule do żył obwodowych dla dzieci: 1) Kaniule do żył obwodowych dla dzieci 24G - 0,7; 26G - 0,6 - 15 000 szt.; Część nr 3 Opatrunki na wkłucia jałowe, jednorazowego użytku: 1) Opatrunek włókninowy 75-85mm x 50-70mm - 160 000 szt.; 2) Opatrunek przezroczysty 60-65mm x 70-75mm - 1 500 szt.; Część nr 4 Kaniula dotętnicza: 1) Kaniula dotętnicza 20G x 45mm - 2 000 szt.; Część nr 5 Igły do biopsji gruboigłowej do działa bard magnum: 1) Igła do biopsji gruboigłowej 14Gx130mm, 14Gx160mm, sterylna, jednorazowego użytku - 350 szt.;; Część nr 6 Igły do portów: 1) Igła do portów do wlewów krótkoterminowych (zagięta), jednorazowego użytku, 3 rozmiary w zakresie 20 G x 20-25mm - 1 700 szt.; 2) Igła do portów do wlewów długoterminowych (zagięta z wężykiem), jednorazowego użytku, 3 rozmiary w zakresie 20 G x 20-27mm - 1 500 szt. Część nr 7 Akcesoria do biopsji mammotomicznej pod kontrolą USG lub Akcesoria do biopsji mammotomicznej pod kontrolą USG i pod kontrolą mammografu wraz z dzierżawą mammotomu (dopuszcza się złożenie oferty wariantowej): Wariant nr I Materiały zużywalne do wykonywania biopsji gruboigłowej gruczołu piersiowego wspomaganej próżnią pod kontrolą USG kompatybilne z posiadanym przez szpital systemem biopsyjnym MAMMOTOME REVOLVE 1) Igła do biopsji mammotomicznej 8G i 10G - 300 szt.; 2) Znacznik tkankowy 8G i 10G oraz 14G i 15G - 30 szt.; 3) Pojemnik próżniowy, min. 800ml - 300 szt. Wariant nr II Akcesoria do biopsji mammotomicznej pod kontrolą usg i pod kontrolą mammografu wraz z dzierżawą mammotomu I. Akcesoria do biopsji mammotomicznej pod kontrolą USG i pod kontrolą mammografu 1) Igła biopsyjna wraz z drenami pod USG i mammografem - 7 - 12 G - 300 szt.; 2) Znacznik tkankowy - 30 szt.; 3) Pojemnik próżniowy - 800 - 1400 ml - 300 szt. II. Dzierżawa mammotomu Dzierżawa mammotomu wraz z oprogramowaniem i osprzętem - 1 szt., część nr 8 Prowadnik do igieł do biopsji gruboigłowej 14 G, sterylny, jednorazowego użytku - 250 szt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33141111-1
Dodatkowe kody CPV: 33141323-0, 33100000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Kaniule, koreczki, obturatory |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
44700.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KD Medical Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
48276.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Kaniule do żył obwodowych dla dzieci |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
37500.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: J. Chodacki, A. Misztal Medica Sp.j.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
40500.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Opatrunki na wkłucia |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
21063.00
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: J. Chodacki, A. Misztal Medica Sp.j.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
22748.04
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Kaniula dotętnicza |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
20600.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Polmil Sp. z o.o. Sp. K.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
22248.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Igły do biopsji gruboigłowej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7280.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ADVANCE EUROPE Sp. z o.o. Biuro Techniczno-Handlowe
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7862.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Igły do portów |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
31900.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AKME Sp. z o.o. Sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
34452.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Akcesoria do biopsji mammotomicznej pod kontrolą USG lub Akcesoria do biopsji mammotomicznej pod kontrolą USG i pod kontrolą mammografu wraz z dzierżawą mammotomu |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
231266.67
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bard Poland Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
249768.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Prowadnik do igieł do biopsji gruboigłowej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7500.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Billmed Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8100.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- DZP.261.7.2025 Nadzór nad elektronicznymi systemami alarmowymi kontroli i powiadamiania w Parku Wodnym Koszalin
- 25/TP1/SZP-3/2025 Dostosowanie budynku Domu Studenta DS3 przy ul. Rejtana 11 w Koszalinie do wymogów ppoż. oraz potrzeb osób z niepełnosprawnościami
- Dostawa części eksploatacyjnych do maszyn drogowych tj. noży i bijaków młotkowych do kosiarek i linoszczotek do odchwaszczarki dla RDW w Pyrzycach
- 22/TP1/SZP-2/2025 Modernizacja z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnościami pomieszczeń SWFiS w budynku "W" przy ul. Racławickiej 15 w Koszalinie
- Środki dezynfekcyjne skóry i błon śluzowych
- Dostawa instrumentów muzycznych i akcesoriów dla Filharmonii Koszalińskiej (3 zadania).
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Aparatura medyczna realizowana w ramach Programu AOS - I transza
- Dostawa sprzętu jednorazowego dla Szpitala w Dębnie im. Św. Matki Teresy z Kalkuty - 2025
- Dostawa sprzętu medycznego 4 części: 1) Aparat USG ; 2) Elektr. tablica do bad. ostrości wzroku; 3) Lodówka z monit. temp.; 4) Urządzenie do rej. obrazu "Wsparcie podst. opieki zdr. (POZ)".
- Zakup sprzętu medycznego dla Klinicznego Oddziału Otolaryngologii i Laryngologii Onkologicznej w Mazowieckim Szpitalu Specjalistycznym Sp. z o.o. w Radomiu - stół operacyjny z wyposażeniem.
- "Dostawa sprzętu medycznego w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)",
- Dostawa aparatury medycznej dla Dolnośląskiego Centrum Onkologii, Pulmonologii i Hematologii z podziałem na 2 pakiety.
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.