To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-09
Ogłoszenie nr 500269159-N-2018 z dnia 09-11-2018 r.
Gmina Sitkówka - Nowiny: Budowa ścieżek rowerowych na terenie Gminy Sitkówka-Nowiny w systemie zaprojektuj - zbuduj
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 - 2020, działanie 6.2 pn. "Promowanie strategii niskoemisyjnych oraz zrównoważona mobilność miejska - ZIT KOF"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 611912-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Sitkówka - Nowiny, Krajowy numer identyfikacyjny 29101066500000,
ul. ul. Białe Zagłębie
25,
26052
Sitkówka, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
413 475 000, e-mail
d.pyk@nowiny.com.pl, faks
413 475 011.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.nowiny.com.pl, przetargi.gkb@nowiny.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa ścieżek rowerowych na terenie Gminy Sitkówka-Nowiny w systemie zaprojektuj - zbuduj
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):INO.272.80.P.18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia pn.: Budowa ścieżek rowerowych na terenie Gminy Sitkówka-Nowiny - w systemie zaprojektuj - zbuduj. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji i zezwoleń na realizacje inwestycji oraz realizacja budowy ścieżek rowerowych na terenie gminy Sitkówka-Nowiny. Zakres przedmiotu zamówienia publicznego określono szczegółowo w Koncepcji projektowej oraz Programie Funkcjonalno-Użytkowym. Planowana inwestycja przebiega od km ok. 9+760, tj. granicy miasta Kielce, wzdłuż drogi wojewódzkiej Nr 762 do granicy gminy Sitkówka-Nowiny do km ok. 12+100 oraz wzdłuż drogi powiatowej Nr 0278T w km ok. 4+990 do 6+430 i jest zlokalizowana jest na terenie województwa świętokrzyskiego w powiecie kieleckim, gminie Sitkówka-Nowiny. Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 - 2020, działanie 6.2 pn. "Promowanie strategii niskoemisyjnych oraz zrównoważona mobilność miejska - ZIT KOF" Wykonawca zobowiązuje się realizować cele promocyjne m.in.: ? w zakresie oznaczenia dokumentacji projektowej zgodnie z "Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji"; 2.1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: 2.1.1. Prace projektowe: ? Opracowanie projektów budowlano-wykonawczych branży drogowej wraz projektem zagospodarowania terenu wraz z kosztorysami, sporządzonymi metodą kalkulacji uproszczonej, przedmiarem robót i Szczegółową Specyfikacją Techniczną, ? Opracowanie projektów budowlano-wykonawczych obiektów inżynierskich, przepustów wraz z kosztorysami, sporządzonymi metodą kalkulacji uproszczonej, przedmiarem robót i Szczegółową Specyfikacją Techniczną, ? Opracowanie projektów budowlano-wykonawczych pozostałych branż kolidujących z projektowanymi robotami niezbędnymi do wykonania ścieżek rowerowych (branża gazowa, branża telekomunikacyjna, branża sanitarna) wraz kosztorysami, sporządzonymi metodą kalkulacji uproszczonej, przedmiarem robót i Szczegółową Specyfikacją Techniczną, ? Opracowanie materiałów do uzyskania decyzji ZRID, ? Opracowanie materiałów do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach gody na realizację przedsięwzięcia, ? Opracowanie mapy do celów projektowych w skali 1:500 w wersji numerycznej i 1 egz. w wersji papierowej; ? Opracowanie plansz zbiorczych uzbrojenia terenu (wszystkie branże), ? Opracowanie dokumentacji geologiczno-inżynierskiej lub geotechnicznej, ? Opracowanie raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, ? Opracowanie projektów rozbiórki, ? Opracowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej, dotyczącej podziału nieruchomości do przejęcia od osób prywatnych, ? Opracowanie dokumentacji ze stabilizacji pasa drogowego (protokoły wyznaczenia nowych punków granicznych, szkice wyznaczenia nowych punktów granicznych oraz wykaz współrzędnych nowych punktów granicznych), ? Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, ? Opracowanie szczegółowej inwentaryzacji zadrzewienia wraz z planem wyrębu, ? Opracowanie projektów stałej organizacji ruchu, zatwierdzone przez właściwe organy zarządzające ruchem wraz z kosztorysami, sporządzonymi metodą kalkulacji uproszczonej, przedmiarem robót i Szczegółową Specyfikacją Techniczną, ? Opracowanie projektów tymczasowej organizacji ruchu, zatwierdzone przez właściwe organy zarządzające ruchem, ? Sporządzenie wszelkich projektów technologicznych i montażowych, ? Sporządzenie instrukcji użytkowania obiektów budowlanych, ? Wykonanie dokumentacji powykonawczej, ? Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej robót sieci uzbrojenia terenu na kopiach mapy zasadniczej, ? pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, Wykonawca wykona w/w projekty, dokumentacje i materiały w 3 egz. dla Zamawiającego + liczba egzemplarzy zależna od liczby organów opiniujących i uzgadniających, niezbędnych do uzyskania zgód, uzgodnień, decyzji, itp.. 2.1.2. Roboty budowlane - w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez Wykonawcę. 2.1.3. Obiekty budowlane i urządzenia należy projektować zgodnie z: - decyzją o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (o ile wymagana), pozwoleniem na budowę / decyzją ZRID; - przepisami, w tym techniczno-budowlanymi (w tym Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U. z 2016 r., poz. 124 z późn. zm.) i Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz.U. z 2000 r., Nr 63, poz. 735 z późn. zm.)); - Warunkami technicznymi dotyczącymi drogi wojewódzkiej Nr 762, wydanymi przez Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Kielcach; - Warunkami technicznymi dotyczącymi drogi powiatowej Nr 0278T, wydanymi przez Powiatowy Zarząd Dróg w Kielcach; 2.1.4. Parametry techniczne projektowanej trasy rowerowej powinny uwzględniać odpowiednie klasy techniczne dróg w pasach, których będą lokalizowane. Przewidziana konstrukcja nawierzchni dla asfaltowej ścieżki rowerowej o szerokości 2,0 m: - Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm; - Wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego, warstwa górna, grubość warstwy 20 cm 0/31,5; - Ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 20x6 cm na ławie betonowej, spoiny wypełnione zapraw cementową; 2.1.5. Wykonawca w trakcie opracowania dokumentacji projektowej jest zobowiązany na bieżąco uzgadniać z Zamawiającym proponowane rozwiązania techniczne, technologiczne i materiałowe. 2.1.6. Wykonawca w ramach swoich obowiązków musi uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego niezbędne opinie, uzgodnienia i decyzje administracyjne zezwalające na realizację zakresu zamówienia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) Koncepcja projektowa Budowy ścieżek rowerowych, która stanowi załącznik nr 8 do SIWZ; b) Program Funkcjonalno-Użytkowy, który stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. 3.1. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych. 3.2. Wykonawca zobowiązany jest do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót. 3.3. Wykonywanie robót, odbiory częściowe oraz organizację (BHP, ppoż., oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233162-2
Dodatkowe kody CPV: 71000000-8, 45111200-0, 45233200-1, 45111291-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1611195.86
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Trasbud Budownictwo T. Michalski, R. Majchrzyk Sp.J
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3995660.01
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 1230000.00 PLN IV.8) Informacje dodatkowe: Podwykonawcą prac projektowych będzie Przedsiębiorstwo Budowlano - Drogowe " MAGBUD" Wojciech Czub, ul. Sukowska 6 , 25-146 Kielce. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej dotyczącej poprawy funkcjonalności wybranych pomieszczeń wraz z dostosowaniem Teatru Współczesnego do wymogów bezpieczeństwa pożarowego
- Budowa drogi gminnej nr 004707F relacji Piękne Kąty - Katarzynowo (dz. nr 150/2, 149 obręb Piękne Kąty i dz. nr 733/5, 931 obr. Siedlisko)".
- Budowa remizy strażackiej w miejscowości Bielawy
- "Opracowanie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego i wykonawczego wraz z opracowaniem kosztorysowym: modernizacji istniejącego lądowiska dla SP ZOZ w Siemiatyczach"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" (...) przy ul. Rzgowskiej oraz modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Małachowskiego
- "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w Klubie Dziecięcym "Bajkowa Kraina" w Lipniku, Kolonia Lipnik 11, 98-354 Siemkowice"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





