To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-08
Ogłoszenie nr 500267584-N-2018 z dnia 08-11-2018 r.
Gmina Bogdaniec: Przebudowa obiektu usługowego na salę wiejską w Stanowicach, Gmina Bogdaniec
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 630455-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Bogdaniec, Krajowy numer identyfikacyjny 210966510,
ul. Mickiewicza
45,
66-450
Bogdaniec, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
957 510 210, e-mail
m.kulczynska@bogdaniec.pl, faks
957 510 209.
Adres strony internetowej (url): www.bogdaniec.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.bip.bogdaniec.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa obiektu usługowego na salę wiejską w Stanowicach, Gmina Bogdaniec
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RIT.271.9.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest "Przebudowa obiektu usługowego na salę wiejską w Stanowicach, Gmina Bogdaniec". Zadanie polega na zaprojektowaniu, uzyskaniu wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, pozwoleń i prawomocnych decyzji administracyjnych oraz na realizacji prac budowlanych wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. Zakres robót budowlanych: Celem przedsięwzięcia jest zapewnienie przez Wykonawcę finansowania opracowania dokumentacji projektowej, wykonanie robót budowlanych w istniejącym obiekcie polegające na przebudowie, zmiany sposobu użytkowania budynku usługowego w Stanowicach Gm. Bogdaniec, na salę wiejską przeznaczoną na potrzeby społeczności lokalnej. Przedsięwzięcie obejmuje także prace związane z zagospodarowaniem terenu wokół budynku w celu przystosowania go do zmienionej funkcji obiektu. Budynek znajduje się na działce nr ew. 105/8 i 105/9 w obrębie geodezyjnym Stanowice w jednostce ewidencyjnej Bogdaniec. 1) Zakres robót budowlanych w zakresie infrastruktury technicznej i zagospodarowania terenu: o Wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej. o Wykonanie dróg wewnętrznych i miejsc postojowych w tym jedno dla osób niepełnosprawnych z kostki brukowej. o Wykonanie chodników i ciągów pieszych z kostki brukowej. o Wykonanie altanki śmietnikowej. o Wykonanie ogrodzenia terenu z siatki powlekanej wys. 1,50 m mocowanej do słupków osadzonych w fundamencie i cokołem prefabrykowanym z obsadzeniem bramy i furtki. o Wykonanie rekultywacji terenu z zasianiem trawy. 2) Zakres prac projektowych i robót budowlanych do wykonania: o Opracowanie projektu budowlanego przebudowy i zmiany sposobu użytkowania budynku wraz z uzyskaniem decyzji zatwierdzającej projekt i udzielającej pozwolenia na budowę. o Opracowanie branżowych projektów wykonawczych o stopniu szczegółowości pozwalającym na prawidłową realizację robót budowlanych w sposób zgodny z obowiązującym stanem prawnym, aktualną wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej oraz standardami wykończenia i wyposażenia określonymi przez Zamawiającego z wykorzystaniem koncepcji z dnia 5 marca 2018r. o Realizacja robót budowlanych w celu przebudowy i zmiany sposobu użytkowania budynku usługowego w Stanowicach według koncepcji do wniosku aplikacyjnego (data wykonania załączników graficznych, tj. schematów zagospodarowania terenu oraz rozmieszczenia pomieszczeń - 5 marzec 2018 roku) na potrzeby sali wiejskiej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w oparciu o zatwierdzony projekt budowlany oraz opracowaną dokumentację wykonawczą wraz z uzyskaniem decyzji pozwoleniu na użytkowanie obiektu. o Wykonanie robót budowlanych wynikających ze zmiany sposobu użytkowania budynku, w sposób zgodny z obowiązującym stanem prawnym, aktualną wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej oraz standardami wykończenia wyposażenia określonymi przez Zamawiającego. Wykonanie robót budowlano-remontowych wynikających z oceny stanu technicznego budynku: o Wymiana zużytej więźby dachowej, pokrycia dachowego dachówką ceramiczną w części dobudowanej na pokrycie blacho dachówką wraz z obróbkami blacharskimi i odwodnieniem dachu. o Roboty rozbiórkowe istniejących ścianek działowych i kominów. o Wykonanie stropu podwieszonego wraz z wykonaniem izolacji cieplnej. o Wykonanie ścianek działowych dla projektowanych pomieszczeń. o Izolacja pozioma przeciwwilgociowa i termiczna grubości 10 cm posadzek wraz z wylewką betonową. o Wykonanie nowych otworów drzwiowych i okiennych w ścianach zewnętrznych. o Montaż stolarki okiennej i drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej. o Wykonanie tynków na ścianach i sufitach oraz okładzin ściennych. o Wykonanie posadzek z płytek ceramicznych i wykładzin homogenicznych oraz podłogi z płyt OSB na strychu. o Malowanie tynków wewnętrznych ścian i sufitów. o Wykonanie instalacji elektrycznej siły trójfazowej 400 V i światła z osprzętem i instalacji zabezpieczeń technicznych. o Wykonanie instalacji wod-kan. i c.w. z armaturą. o Wykonanie instalacji grzewczej - wentylacji mechanicznej - klimatyzacji. o Ocieplenie budynku płytami ze styropianu grubości 15 cm z wykonaniem wyprawy tynkiem mineralnym malowanym. o Wykonanie opaski wokół budynku o szerokości 60 cm. o Wykonanie altany śmietnikowej. o Wyposażenie obiektu. o Zagospodarowanie terenu działki zgodnie z projektem.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45262700-8
Dodatkowe kody CPV: 71320000-7, 45260000-7, 45232452-5, 45111300-1, 45320000-6, 45421100-5, 45410000-4, 45432100-5, 45442100-8, 45300000-0, 45233222-1, 39000000-2, 45232410-9, 45233120-6, 45233161-5, 45340000-2, 45112330-7, 45112710-5, 45223300-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
775500.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "TADBUD" Zakład Ogólnobudowlany Józef Żybura
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
953865.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI BOGDANIEC
więcej: przetargi BOGDANIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja magazynu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na potrzeby ochrony ludności i przechowywania sprzętu
- wykonanie (dokończenie) dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych obejmujących budynek "W1W2H", zagospodarowanie terenu, instalacje zewnętrzne oraz wykonywanie czynności nadzoru autorskiego
- Dostawa i montaż drzwi i okien na potrzeby PPDB Sp. z o.o.
- Remont chodnika w rejonie budynku 4A - Rehabilitacja, na terenie Centrum Rehabilitacyjno - Opiekuńczego DPS w Łodzi
- Zaprojektowanie i wykonanie adaptacji zespołu pomieszczeń na III piętrze w budynku A w obiekcie przy ul. M. Skłodowskiej 19/27 w Łodzi w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Remont pomieszczeń i ciągu komunikacyjnego w budynku Radia Gdańsk S.A. w likwidacji
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.