To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2018-11-08
Og³oszenie nr 500267309-N-2018 z dnia 08-11-2018 r.
Komenda Wojewódzka Policji: KPP ¦widwin - budowa nowej siedziby przy ul. Armii Krajowej w ¦widwinie.
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia:
obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
tak
Numer og³oszenia: 612526-N-2018
Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
tak
Numer og³oszenia: 500219482-N-2018, 500226620-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji, Krajowy numer identyfikacyjny 810903040,
ul. Ma³opolska
47,
70-515
Szczecin, woj.
zachodniopomorskie, pañstwo
Polska, tel.
91 8211479, e-mail
zzp@sc.policja.gov.pl, faks
91 8211477.
Adres strony internetowej (url): http://zachodniopomorska.policja.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja rz±dowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
KPP ¦widwin - budowa nowej siedziby przy ul. Armii Krajowej w ¦widwinie.
Numer referencyjny(je¿eli dotyczy):ZZ-2380-109/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót budowlanych polegaj±cych na budowie nowej siedziby KPP w ¦widwinie przy ul. Armii Krajowej. 2) Zakres robót obejmuje: 1) przygotowanie terenu, przy³±czenie obiektów do sieci elektrycznej, wodoci±gowej i kanalizacyjnej; 2) budowa budynku g³ównego KPP ¦widwin o powierzchni u¿ytkowej 2 190,53 m2 wraz z masztem antenowym o wysoko¶ci 21 m oraz pozosta³ych obiektów towarzysz±cych o ³±cznej powierzchni u¿ytkowej 407,58 m2; 3) budowa elementów zagospodarowania terenu i infrastruktury technicznej. Szczegó³owy opis robót budowlanych zosta³ zawarty w projekcie wykonawczym, przedmiarach robót, kosztorysach nak³adczych, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - bran¿e budowlana, sanitarna i elektryczna stanowi±cych za³±cznik nr 6 do siwz. Ca³o¶æ robót jest objêta decyzj± nr 348/17 z dnia 29 grudnia 2017 r. - pozwolenie na budowê. 3) Zamawiaj±cy przewidzia³ przeprowadzenie wizji lokalnej w dniu 11.09.2018 r. o godz. 10:00 na terenie planowanej budowy przy ul. Armii Krajowej w ¦widwinie. 4) Zamawiaj±cy przewidzia³ udzielenie Wykonawcy zaliczki, zgodnie z tre¶ci± art. 151a ustawy Pzp na zasadach, o których mowa w § 10 wzoru umowy stanowi±cego za³±cznik nr 5 do siwz. 5) Wykonawca musi dysponowaæ na etapie realizacji umowy o roboty budowlane osobami zdolnymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z pó¼n. zm.) posiadaj±cymi wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± posiadanie takich uprawnieñ w specjalno¶ci: 1) konstrukcyjno-budowlanej (lub równoznaczne zgodnie z przepisami prawa, obowi±zuj±cymi w dniu ich wydania) - co najmniej 1 osoba; 2) instalacji sanitarnych w zakresie instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych (lub równoznaczne zgodnie z przepisami prawa, obowi±zuj±cymi w dniu ich wydania) - co najmniej 1 osoba; 3) instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych (lub równoznaczne zgodnie z przepisami prawa, obowi±zuj±cymi w dniu ich wydania) co najmniej 1 osoba. Zamawiaj±cy dopu¶ci³ po³±czenie wy¿ej wskazanych funkcji pod warunkiem spe³nienia przez osobê ³±cz±c± te funkcje, wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji. 6) Sposób wyliczenia ceny ofertowej przez Wykonawcê zosta³ opisany w rozdziale XII niniejszej siwz. 7) Szczegó³owe wymagania odno¶nie odbioru, warunków gwarancji i p³atno¶ci przedmiotu zamówienia okre¶lone zosta³y we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 5 do siwz. 8) Kody i nazwy dotycz±ce przedmiotu zamówienia okre¶lone we Wspólnym S³owniku Zamówieñ Publicznych (CPV): 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów, roboty ziemne. 45100000-8 Roboty budowlane z przygotowaniem terenu pod budowê, 45216111-5 Roboty budowlane w zakresie posterunków policji, 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne, 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne, 45331200-8 Instalowanie urz±dzeñ wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45321000-3 Izolacja cieplna, 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania. 45400000-1 Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych. 9) Zamawiaj±cy dopu¶ci³ rozwi±zania równowa¿ne opisywanym. 10) Zamawiaj±cy wymaga³ aby Wykonawca lub podwykonawca zobowi±za³ siê do zatrudnienia, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. 2014 r. poz. 1502 z pó¼n. zm.) lub analogicznych przepisów pañstw cz³onkowskich UE, EOG, przy realizacji zamówienia osób wykonuj±cych roboty budowlane (z pominiêciem operatorów sprzêtu i kierowców), na ca³y okres realizacji zamówienia. 11) Zatrudnienie osób, o których mowa w pkt. 10 nast±pi przed dniem rozpoczêcia wykonywania przez te osoby czynno¶ci w ramach realizacji umowy o roboty budowlane. 12) Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o zatrudnieniu poszczególnych osób na podstawie umowy o pracê przy realizacji zadania z podaniem terminów wa¿no¶ci umów oraz stanowisk pracy zatrudnionych osób, nie pó¼niej ni¿ trzy dni robocze przed zamiarem wprowadzenia ich na teren budowy oraz podpisane przez zatrudnionych pracowników o¶wiadczenia o wyra¿eniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, o których mowa w § 18 ust. 3 wzoru umowy o roboty budowlane. 13) Pozosta³e wymagania dotycz±ce zatrudnienia okre¶lone zosta³y w § 6 wzoru umowy o roboty budowlane bêd±cej za³±cznikiem nr 5 do siwz. 14) Zamawiaj±cy okre¶li³ w SIWZ wymagania dotycz±ce zatrudnienia osoby niepe³nosprawnej i osoby bezrobotnej: 14.1. Od Wykonawcy, który zadeklarowa³ w ofercie zatrudnienie przy realizacji zadania osoby niepe³nosprawnej w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i spo³ecznej oraz zatrudnianiu osób niepe³nosprawnych (Dz.U. 2016 poz. 2046 z pó¼n. zm.), na podstawie stosunku pracy (umowy o pracê w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy) w wymiarze pe³nego wymiaru czasu pracy, za co Wykonawca otrzyma dodatkowe punkty do kryterium wyboru oferty Zamawiaj±cy zgodnie z art. 29 ust.4 pkt 3 ustawy Pzp wymaga przed³o¿enia Zamawiaj±cemu nie pó¼niej ni¿ 30 dni od daty podpisania umowy o wykonanie robót budowlanych oraz na ka¿de pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, (nie pó¼niej ni¿ 15 dni od otrzymania wezwania): 1) o¶wiadczenia o zatrudnieniu tej osoby w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. 2014 r. poz. 1502 z pó¼n. zm.) lub analogicznych przepisów pañstw cz³onkowskich UE, EOG, na ca³y okres realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracê z podaniem terminów wa¿no¶ci umowy oraz funkcji jak± bêdzie pe³ni³a przy realizacji zadania osoba niepe³nosprawna; 2) potwierdzon± za zgodno¶æ z orygina³em kserokopiê zawartej umowy o pracê; 3) potwierdzon± za zgodno¶æ z orygina³em kserokopiê orzeczenia o niepe³nosprawno¶ci wydanego przez zespó³ do spraw orzekania o niepe³nosprawno¶ci lub orzeczenia o ca³kowitej lub czê¶ciowej niezdolno¶ci do pracy wystawionego przez lekarza orzecznika ZUS lub w³a¶ciwego dokumentu okre¶lonego w analogicznych przepisach pañstwa cz³onkowskiego UE lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, zanonimizowanych w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników zgodnie z ustaw± z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018 poz. 1000). 14.2. W przypadku zobowi±zania siê przez Wykonawcê w ofercie do zatrudnienia przy realizacji zadania osoby bezrobotnej na podstawie skierowania powiatowego urzêdu pracy zgodnie z ustaw± z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. 2008 r. nr 69 poz. 415 t.j. z pó¼n. zm.) lub na podstawie w³a¶ciwego dokumentu kieruj±cego bezrobotnego do pracy, wystawionego przez organ zajmuj±cy siê realizacj± zadañ z zakresu rynku pracy okre¶lony w analogicznych przepisach pañstwa cz³onkowskiego UE, w którym wykonawca ma miejsce zamieszkania lub siedzibê na podstawie stosunku pracy (umowy o pracê w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy) w wymiarze pe³nego wymiaru czasu pracy, za co Wykonawca otrzyma dodatkowe punkty do kryterium wyboru oferty, Zamawiaj±cy zgodnie z art. 29 ust.4 pkt 1 ustawy Pzp wymaga przed³o¿enia Zamawiaj±cemu: 1) o¶wiadczenia o zatrudnieniu osoby lub osób w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy lub analogicznych przepisów pañstw cz³onkowskich UE, EOG, na ca³y okres realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracê z podaniem terminów wa¿no¶ci umowy oraz funkcji jak± bêdzie lub bêd± pe³ni³y przy realizacji zadania te osoby; 2) o¶wiadczenia, ¿e Wykonawca nie pozostawa³ z zatrudnion± osob± w stosunku pracy w okresie miesi±ca poprzedzaj±cego zawarcie umowy o udzielenie niniejszego zamówienia zanonimizowanego w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych, nie pó¼niej ni¿ 30 dni od daty podpisania umowy o wykonanie robót budowlanych oraz na ka¿de pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego (nie pó¼niej ni¿ 15 dni od otrzymania wezwania). 14.3. Zatrudnianie osoby lub osób, o których mowa w pkt 14.1 oraz pkt 14.2 przy realizacji zamówienia powinno trwaæ nie krócej ni¿ do koñca up³ywu terminu realizacji zamówienia. W przypadku, rozwi±zania stosunku pracy osoby bezrobotnej lub osoby niepe³nosprawnej realizuj±cej zamówienie, przed zakoñczeniem tego okresu, Wykonawca bêdzie zobowi±zany do zatrudnienia na to miejsce innego bezrobotnego lub osoby niepe³nosprawnej nie pó¼niej ni¿ 30 dni po ewentualnym rozwi±zaniu umowy z osob± zatrudnion± dotychczas i trwaæ do koñca realizacji umowy o wykonanie robót budowlanych. 14.4. Wykonawca niezw³ocznie, zawiadamia Zamawiaj±cego o zatrudnieniu takiej osoby przesy³aj±c kserokopie dokumentów, zanonimizowane w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych: a) w przypadku osoby bezrobotnej - zg³oszenia ofert pracy przedstawione powiatowemu urzêdowi pracy, odpis skierowania bezrobotnych przez powiatowy urz±d pracy do pracodawcy oraz umowê o pracê i pisemne o¶wiadczenie, ¿e Wykonawca nie pozostawa³ z zatrudnion± osob± w stosunku pracy w okresie miesi±ca poprzedzaj±cego zawarcie umowy o wykonanie robót budowlanych lub kserokopiê dokumentu wskazuj±cego odstêpstwo od zatrudnienia wynikaj±ce z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy; b) w przypadku osoby niepe³nosprawnej dokumenty okre¶lone w pkt 14.1. 14.5. W przypadku braku mo¿liwo¶ci zatrudnienia osoby bezrobotnej z przyczyn niezale¿nych od pracodawcy w terminie okre¶lonym w pkt 14.3 Wykonawca, nie pó¼niej ni¿ 30 dni od rozwi±zania umowy z osoba zatrudnion± dotychczas, wyka¿e ¿e przedstawi³ zg³oszenie ofert pracy powiatowemu urzêdowi pracy albo odpowiedniemu organowi zajmuj±cemu siê realizacj± zadañ z zakresu rynku pracy w pañstwie, w którym ten wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania (w szczególno¶ci braku na obszarze, w którym jest realizowane zamówienie i w okresie jego realizacji, osób bezrobotnych zdolnych do wykonania zamówienia) lub odmowê podjêcia pracy przez tak± osobê (bezrobotn±). 14.6. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do ¿±dania na ka¿dym etapie realizacji budowy przed³o¿enia stosownych dokumentów potwierdzaj±cych zatrudnienie wszystkich osób (w tym osób niepe³nosprawnych oraz bezrobotnych) przy realizacji zadania na podstawie umowy o pracê, pod rygorem naliczenia kar umownych, o których mowa w § 14 wzoru umowy o wykonanie robót budowlanych. 14.7. W przypadku niezatrudniania w sposób nieprzerwany (z pominiêciem przerw wynikaj±cych z zapisów umowy o wykonanie robót budowlanych) przy realizacji zamówienia osób, o których mowa w pkt. 14.1 i pkt 14.2 (chyba, ¿e nast±pi³o to z przyczyn niele¿±cych po stronie Wykonawcy), Zamawiaj±cy bêdzie uprawniony do naliczenia kar umownych okre¶lonych w § 14 wzoru umowy o wykonanie robót budowlanych. 14.8. Zatrudnienie przez podwykonawców lub dalszych podwykonawców na zasadach okre¶lonych w niniejszym rozdziale osób wskazanych w pkt 14.1 i pkt 14.2 jest równoznaczne ze spe³nieniem przez Wykonawcê obowi±zku zatrudnienia tych osób jedynie w odniesieniu do okresu i zakresu objêtego umow± o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo. 15) Zamawiaj±cy przewiduje wymagania zwi±zane z zapewnieniem dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, o których mowa w art. 29 ust. 5 uPzp w tym do u¿ytku osób fizycznych i pracowników Zamawiaj±cego, które zosta³y uwzglêdnione w dokumentacji projektowej stanowi±cej za³±cznik do umowy o wykonanie robót budowlanych. Przedmiot zamówienia sporz±dzony jest z uwzglêdnieniem wymagañ w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych dla wszystkich u¿ytkowników. 16) Zamawiaj±cy nie zastrzega³ obowi±zku osobistego wykonania przez wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia. 17) Podwykonawcy: Zamawiaj±cy dopu¶ci³ powierzenie czê¶ci zamówienia podwykonawcom Wykonawcy.
II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci:
nie
II.5) G³ówny Kod CPV: 45216111-5
Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45100000-8, 45310000-3, 45332000-3, 45331200-8, 45321000-3, 45331100-7, 45400000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/11/2018 IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia
Warto¶æ bez VAT
19639118.01
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiêbiorstwo Budowlane "IN-TECH" Janusz Paprocki
tak Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy
22938331.32
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Wykonawca przewiduje zlecenie podwykonawcom nastêpuj±cych czê¶ci zamówienia: instalacje elektryczne, instalacje wentylacji i klimatyzacji, technologiê strzelnicy, stolarkê wewnêtrzn± i fasady. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- ¦wiadczenie us³ug przygotowywania i dowozu posi³ków dla osób wskazanych przez Centrum Us³ug Spo³ecznych w Szczecinie
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleñ specjalistycznych - Florysta i Sztukator dla uczniów Zespo³u Szkó³ Budowlanych im. Kazimierza Wielkiego w Szczecinie.
- Zakup samochodu specjalistycznego - ch³odni dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Szczecinie
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych (miêso, wêdliny) dla statku Nawigator XXI na 2026 rok
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych (kawa, herbata, kakao) dla statku Nawigator na 2026 rok
- Monitoring obiektów Zak³adu Us³ug Komunalnych w Szczecinie (w podziale na czê¶ci)
wiêcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Monta¿ szlabanów przejazdowych z instalacjami w ramach budowy systemu parkingowego na terenie bezpo¶rednio przyleg³ego do SP ZOZ MSWiA w Poznaniu
- Budowa sieci wodoci±gowej na terenie gminy Skêpe
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze z³±cz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- REMONT I BIE¯¡CA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZN¡ WYMIAN¡ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERA£A JÓZEFA CH£OPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Prace konserwatorskie przy ruinach zamku w Raci±¿ku
- Remont pomieszczeñ w budynku Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





