eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Organizacja spotkań na obszarach Natura 2000 na potrzeby projektu nr POIS.02.04.00-00-0193/16, pn."Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000" oraz projektu nr POIS.02.04.00-00-0191/16 pn. "Inwentaryzacja cennych siedlisk przyrodniczych kraju, gatunków występujących w ich obrębie oraz stworzenie Banku Danych o Zasobach Przyrodniczych".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-07

Ogłoszenie nr 500266896-N-2018 z dnia 07-11-2018 r.

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Krakowie: Organizacja spotkań na obszarach Natura 2000 na potrzeby projektu nr POIS.02.04.00-00-0193/16, pn.: "Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000" oraz projektu nr POIS.02.04.00-00-0191/16 pn. "Inwentaryzacja cennych siedlisk przyrodniczych kraju, gatunków występujących w ich obrębie oraz stworzenie Banku Danych o Zasobach Przyrodniczych".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
POIS.02.04.00-00-0193/16, pn.: "Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000" oraz projektu nr POIS.02.04.00-00-0191/16 pn. "Inwentaryzacja cennych siedlisk przyrodniczych kraju, gatunków występujących w ich obrębie oraz stworzenie Banku Danych o Zasobach Przyrodniczych".

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 614521-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 12080353600000, ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 619 81 20, 619 81 21, e-mail izabela.znamirowska.rakow@rdos.gov.pl, faks 12 619 81 22.
Adres strony internetowej (url): www.krakow.rdos.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Organizacja spotkań na obszarach Natura 2000 na potrzeby projektu nr POIS.02.04.00-00-0193/16, pn.: "Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000" oraz projektu nr POIS.02.04.00-00-0191/16 pn. "Inwentaryzacja cennych siedlisk przyrodniczych kraju, gatunków występujących w ich obrębie oraz stworzenie Banku Danych o Zasobach Przyrodniczych".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OP-II.082.3.21.2018.JSl/MBi/MoK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na każdą z części zamówienia (tzn. złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia). Przedmiot zamówienia obejmuje: Część 1: Kompleksowa organizacja warsztatów lokalnych na potrzeby projektu nr: POIS.02.04.00-00-0193/16 pn.: "Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000", dla obszarów Natura 2000: 1) Polana Biały Potok PLH120026 Zamówienie obejmuje zapewnienie sali oraz obsługę cateringową 2 spotkań na terenie miejscowości Kościelisko. W ramach jednego ze spotkań zamówienie obejmuje również zapewnienie transportu autobusowego osób do ww. obszaru Natura 2000. Liczba uczestników warsztatów: maksymalnie 30 osób. Przewidywany termin 1 spotkania: wrzesień-październik 2018 r. Przewidywany termin 2 spotkania: październik-listopad 2018 r. 2) Krzeszowice PLH120044 Zamówienie obejmuje zapewnienie sali oraz obsługę cateringową 1 spotkania na terenie miejscowości Krzeszowice. Liczba uczestników warsztatów: maksymalnie 30 osób. Przewidywany termin spotkania: wrzesień-październik 2018 r. 3) Rudniańskie Modraszki - Kajasówka PLH120077 Zamówienie obejmuje zapewnienie sali oraz obsługę cateringową 2 spotkań na terenie miejscowości Czernichów (lub innej w odległości nie większej niż w promieniu 6 km od Czernichowa). W ramach jednego ze spotkań zamówienie obejmuje również zapewnienie transportu autobusowego osób do ww. obszaru Natura 2000. Liczba uczestników warsztatów: maksymalnie 30 osób. Przewidywany termin 1 spotkania: wrzesień-październik 2018 r. Przewidywany termin 2 spotkania: październik-listopad 2018 r. 4) Dębówka nad rzeką Uszewką PLH120066 oraz Dolina rzeki Gróbki PLH120067 Zamówienie obejmuje zapewnienie sali oraz obsługę cateringową 2 spotkań na terenie miejscowości Szczurowa (lub innej w odległości nie większej niż w promieniu 10 km od Szczurowej). W ramach jednego ze spotkań zamówienie obejmuje również zapewnienie transportu autobusowego osób do ww. obszarów Natura 2000. Liczba uczestników warsztatów: maksymalnie 50 osób. Przewidywany termin 1 spotkania: wrzesień-październik 2018 r. Przewidywany termin 2 spotkania: październik-listopad 2018 r. 5) Raba z Mszanką PLH120093 Zamówienie obejmuje zapewnienie sali oraz obsługę cateringową 2 spotkań na terenie miejscowości Pcim (lub innej w odległości nie większej niż w promieniu 6 km od Pcimia). W ramach jednego ze spotkań zamówienie obejmuje również zapewnienie transportu autobusowego osób do ww. obszaru Natura 2000. Liczba uczestników warsztatów: maksymalnie 30 osób. Przewidywany termin 1 spotkania: wrzesień-październik 2018 r. Przewidywany termin 2 spotkania: październik-listopad 2018 r. 6) Kościół w Węglówce PLH120046 Zamówienie obejmuje zapewnienie sali oraz obsługę cateringową 2 spotkań na terenie miejscowości Węglówka (lub innej w odległości nie większej niż w promieniu 6 km od Węglówki). W ramach jednego ze spotkań zamówienie obejmuje również zapewnienie transportu autobusowego osób do ww. obszaru Natura 2000. Liczba uczestników warsztatów: maksymalnie 30 osób. Przewidywany termin 1 spotkania: wrzesień-październik 2018 r. Przewidywany termin 2 spotkania: październik-listopad 2018 r. 7) Ochotnica PLH120050 Zamówienie obejmuje zapewnienie sali oraz obsługę cateringową 2 spotkań na terenie miejscowości Ochotnica Dolna (lub innej w odległości nie większej niż w promieniu 6 km od Ochotnicy Dolnej). W ramach jednego ze spotkań zamówienie obejmuje również zapewnienie transportu autobusowego osób do ww. obszaru Natura 2000. Liczba uczestników warsztatów: maksymalnie 30 osób. Przewidywany termin 1 spotkania: wrzesień-październik 2018 r. Przewidywany termin 2 spotkania: październik-listopad 2018 r. Część 2 kompleksowa organizacja spotkań na potrzeby projektu nr: POIS.02.04.00-00-0191/16 pn.: "Inwentaryzacja cennych siedlisk przyrodniczych kraju, gatunków występujących w ich obrębie oraz stworzenie Banku Danych o Zasobach Przyrodniczych", dla obszarów Natura 2000: 1) Środkowy Dunajec z dopływami PLH120088 Zamówienie obejmuje zapewnienie sali oraz obsługę cateringową 2 spotkań w 2018 r. na terenie miejscowości Nowy Sącz. W ramach drugiego spotkania zamówienie obejmuje również zapewnienie transportu autobusowego osób do ww. obszaru Natura 2000. Liczba uczestników spotkania: maksymalnie 30 osób. Przewidywany termin 1 spotkania: październik 2018 r. Przewidywany termin 2 spotkania: listopad 2018 r. 2) Górny Dunajec PLH120086 Zamówienie obejmuje zapewnienie sali oraz obsługę cateringową 2 spotkań w 2018 r. na terenie miejscowości Nowy Targ. W ramach drugiego spotkania zamówienie obejmuje również zapewnienie transportu autobusowego osób do ww. obszaru Natura 2000. Liczba uczestników spotkania: maksymalnie 30 osób. Przewidywany termin 1 spotkania: październik 2018 r. Przewidywany termin 2 spotkania: listopad 2018 r. 3) Łososina PLH120087 Zamówienie obejmuje zapewnienie sali oraz obsługę cateringową 2 spotkań w 2018 r. na terenie miejscowości Limanowa. W ramach drugiego spotkania zamówienie obejmuje również zapewnienie transportu autobusowego osób do ww. obszaru Natura 2000. Liczba uczestników spotkania: maksymalnie 30 osób. Przewidywany termin 1 spotkania: październik 2018 r. Przewidywany termin 2 spotkania: listopad 2018 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 55120000-7


Dodatkowe kody CPV: 55300000-3, 60172000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Kompleksowa organizacja warsztatów lokalnych na potrzeby projektu nr: POIS.02.04.00-00-0193/16 pn.: "Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000", dla obszarów Natura 2000:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 27113.92
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Stowarzyszenie Ekopsychologia, ul. Grabina 6/18, 32-840 Zakliczyn
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Grabina 6/18
Kod pocztowy: 32-840
Miejscowość: Zakliczyn
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 22540.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 22540.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 102000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: kompleksowa organizacja spotkań na potrzeby projektu nr: POIS.02.04.00-00-0191/16 pn.: "Inwentaryzacja cennych siedlisk przyrodniczych kraju, gatunków występujących w ich obrębie oraz stworzenie Banku Danych o Zasobach Przyrodniczych", dla obszarów Natura 2000

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 12085.56
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Stowarzyszenie Ekopsychologia, ul. Grabina 6/18, Zakliczyn32-840
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Grabina 6/18
Kod pocztowy: 32-840
Miejscowość: Zakliczyn
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9705.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9705.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 43200.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.