eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LipskoAdaptacja oraz dostosowanie pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych w budynku Starostwa Powiatowego w Lipsku" w ramach projektu ,,Razem łatwiej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-07

Ogłoszenie nr 500266724-N-2018 z dnia 07-11-2018 r.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie: Adaptacja oraz dostosowanie pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych w budynku Starostwa Powiatowego w Lipsku" w ramach projektu ,,Razem łatwiej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia związany jest z realizacją projektu pn. "Razem łatwiej" współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej IX ,,Wspieranie włączania społecznego i walka z ubóstwem'', Działania 9.1. ,,Aktywizacja społeczno-zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu''

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 614161-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500228432-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Krajowy numer identyfikacyjny 67195339300000, ul. ul. Iłżecka 6, 27300 Lipsko, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 483 781 011, e-mail pcprlipsko@op.pl, faks 483 781 011.
Adres strony internetowej (url): pcprlipsko.samorzad.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Adaptacja oraz dostosowanie pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych w budynku Starostwa Powiatowego w Lipsku" w ramach projektu ,,Razem łatwiej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PCPR.RPOWM.4106.3.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest adaptacja oraz dostosowanie pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych w budynku Starostwa Powiatowego w Lipsku Zakres adaptacji: ? dostosowanie łazienek na dwóch kondygnacjach dla osób poruszający się na wózkach ? wymiana balustrad na klatce schodowej (istniejące balustrady nie spełniają wymagań obowiązujących warunków technicznych w uwagi na wysokość) ? montaż platformy dla niepełnosprawnych ? wymiana posadzek w komunikacji na antypoślizgowe ? malowanie pomieszczeń komunikacji ogólnej Zastawienia powierzchni oraz charakterystyczne dane liczbowe Zestawienie powierzchni Powierzchnia użytkowa łazienki na I piętrze 12,52 m2 Powierzchnia użytkowa łazienki na II piętrze 11,50 m2 Powierzchnia użytkowa pom. gospodarczego 2,70 m2 Powierzchnia użytkowa komunikacji ogólnej na I piętrze 64,30 m2 Powierzchnia użytkowa komunikacji ogólnej na II piętrze 66,80 m2 Opis stanu istniejącego Pomieszczenia łazienek składają się z przedsionka oraz pomieszczenia wyposażonego w dwie wydzielone kabiny ustępowe. Ściany wewnętrz¬ne wykonane metodą tradycyjną jako murowane z cegły. Okładziny ścian oraz podłóg z płytek ceramicznych przyklejonych na zaprawie cemen¬towej do wysokości 2,0m. Stolarka drzwiowa - drzwi płytowe w kolorze białym. Łazienki wyposażone w instalację elektryczną, instalację ciepłej i zimnej wody, instalację kanalizacyjną . Wentylacja metodą grawitacyjną. Posadzki w pomieszczeniach komunikacji wykonane z parkietu drewnianego pokrytego warstwą gumoleum. Listwy przyścienne drewniane. Klatka schodowa wyposażona w balustrady metalowe malowane o wysokości 0,95m. Zakres robót i kolejność realizacji: ? Roboty rozbiórkowe ? Roboty murarskie ? Remont posadzek ? Wymiana stolarki drzwiowej ? Remont instalacji elektrycznej ? Remont instalacji sanitarnej ? Prace malarskie i glazurnicze ? Prace montażowe Przewidywane etapy prac : ? prace rozbiórkowe ? prace wewnętrzne ? prace montażowe.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45111100-9, 45210000-2, 45400000-1, 45430000-0, 45450000-6, 45410000-4, 45442100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 383739.29
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: LIFTPROJEKT Inżynieria dźwigowa Paweł Rafalik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Kalinowo 86
Kod pocztowy: 07-300
Miejscowość: Ostrów-Mazowiecka
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 304000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 304000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 375000.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.