eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzemyślDostawa doposażenia do pracowni szkolnych Szkoły Podstawowej nr 16 z Oddziałami Integracyjnymi im. Orląt Lwowskich w Przemyślu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-06

Ogłoszenie nr 500265137-N-2018 z dnia 06-11-2018 r.

Szkoła Podstawowa nr 16 z Oddziałami Integracyjnymi im. Orląt Lwowskich: Dostawa doposażenia do pracowni szkolnych Szkoły Podstawowej nr 16 z Oddziałami Integracyjnymi im. Orląt Lwowskich w Przemyślu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Nowoczesna i przyjazna szkoła szansą sukcesu uczniów

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 622614-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500235973-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szkoła Podstawowa nr 16 z Oddziałami Integracyjnymi im. Orląt Lwowskich, Krajowy numer identyfikacyjny 650107401, ul. Grunwaldzka 81, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 16 6702915, e-mail sp16@um.przemysl.pl, faks 16 6702915.
Adres strony internetowej (url): www.sp16przemysl.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Szkoła Podstawowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa doposażenia do pracowni szkolnych Szkoły Podstawowej nr 16 z Oddziałami Integracyjnymi im. Orląt Lwowskich w Przemyślu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

1/PN/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części: Dostawa komputerów, urządzeń interaktywnych, multimedialnych oraz innych urządzeń o napędzie mechanicznym do realizacji zajęć dydaktycznych- Część 1: Przenośny radioodtwarzacz szt.3, Zestaw 2 mikrofonów bezprzewodowych nagłownych szt.1, Przenośny zestaw nagłośnieniowy - 6-kanałowy szt.1, Cyfrowy aparat fotograficzny szt.1, Piec garncarski szt.1, Koło garncarskie szt.1, Zestaw karaoke szt.1, Zestaw perkusyjny szt.1, Zestaw mikrofon bezprzewodowy podwójny szt.1, Keyboard 61 szt.1, Tablica biała magnetyczna (flipchart) o minimalnych wymiarach 70x100cm szt.1, Oprogramowanie specjalistyczne - Cognitomniac Terapia szt.1, Oprogramowanie specjalistyczne - Cognitomniac Autyzm szt.1, Oprogramowanie specjalistyczne - Autilius Wspólna Uwaga dla terapeutów szt.1, Oprogramowanie specjalistyczne - Eduterapeutica Uzależnienia - Szkoła podstawowa szt.1, Oprogramowanie specjalistyczne - Eduterapeutica Uzależnienia - Gimnazjum i Szkoły Ponadgimnazjalne szt.1, Robot edukacyjny Ozobot Evo szt.5, Zestaw klocków Lego szt.5, Projektor szt.4, Ekran do projektora szt.4, Zestaw montażowy do projektora szt.4, Zestaw tablicy interaktywnej z projektorem ultrakrótkoogniskowym szt.4, Komputer przenośny szt.39, Szafa/wózek do przechowywania min. 16 laptopów szt.2, Sieciowe urządzenie wielofunkcyjne szt.2, Przyłącze sygnałowe modułowe z okablowaniem szt.4, Głośniki szt.4, System aktywna podłoga szt.1, Oprogramowanie do kontrolowanie aktywności uczniów szt.30, Urządzenie zastępujące mysz komputerową tzw. Headpointer szt.1, Słuchawki kostne szt.4, Urządzenie do terapii psychologicznej w oparciu o biofeedback skórny GSR. szt.2, Pakiet EEG Biofeedback 2 kanałowy wraz z oprogramowanie szt.1, Fotel dla pacjenta z elektrycznym masażem do prowadzenia terapii EEG Biofeedback szt.2, Komputer stacjonarny typu PC szt.5, Monitor LCD szt.4, Dostawa pomocy dydaktycznych (specjalistycznych) - Część 2, Doposażenie pracowni przyrodniczych - geograficzna (komp., lornetki, atlasy, aparat fotog., mapy, progr. itp.), Doposażenie pracowni przyrodniczych - biologiczna (zest. preparacyjne, mikroskop, zestawy ćw.,itp.), Doposażenie pracowni przyrodniczych - chemiczna (zest. badawcze, odczyn. ,termom., wagi, itp.), Doposażenie pracowni przyrodniczych - przyrodnicza (preparaty, zest. bad., modele demon., plansze, itp.), Doposażenie pracowni przyrodniczych - fizyczna (mierniki, siłomierze, wagi, teleskop, zest. specjalis., itp.) .

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30213100-6


Dodatkowe kody CPV: 38652100-1, 30230000-0, 32322000-6, 48000000-8, 30232100-5, 39162100-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa komputerów, urządzeń interaktywnych, multimedialnych oraz innych urządzeń o napędzie mechanicznym do realizacji zajęć dydaktycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 193383.96
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Infores POBO sp. z o.o. Spółka Komandytowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Mickiewicza 4
Kod pocztowy: 37-700
Miejscowość: Przemyśl
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 214164.18
Oferta z najniższą ceną/kosztem 214164.18
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 214164.18
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych (specjalistycznych)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 103844.31
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 118578.01
Oferta z najniższą ceną/kosztem 118578.01
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 123734.31
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.