To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-06
Ogłoszenie nr 500265002-N-2018 z dnia 06-11-2018 r.
Gmina Tarczyn: Remont budynku komunalnego w Drozdach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 616583-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Tarczyn, Krajowy numer identyfikacyjny 55051600000,
ul. ul. Juliana Stępkowskiego
17,
05555
Tarczyn, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 7157900, 7157938, e-mail
zamowienia.publiczne@tarczyn.pl, faks
227 278 191.
Adres strony internetowej (url): www.bip.tarczyn.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku komunalnego w Drozdach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PI.271.13.2018.MB
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego remontu budynku komunalnego w Drozdach na dz. nr ew. 5/2, polegającego na przystosowaniu do zamieszkania 6 lokali komunalnych znajdujących się w stanie surowym (łączna powierzchnia lokali 301,7 m2). Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: 1) remontu wewnętrznej instalacji elektrycznej i instalacji odgromowej, 2) remontu instalacji wod-kan wraz z rozbiórką istniejących instalacji, 3) robót ogólnobudowlanych, w tym w szczególności: a) termoizolacja budynku, b) wymiana pokrycia dachowego, c) tynki wewnętrzne, d) malowanie, e) balustrady schodowe, f) wykonanie posadzek g) zabudowa poddasza, h) wymiana okien i drzwi, i) montaż zabudowy łazienkowej (umywalki, ustępy, brodziki), j) montaż zlewozmywaków 4) robót c.o. i c.w.u wraz z wykonaniem odwiertów pod geotermalną gruntową pompę ciepła: a) montaż i uruchomienie geotermalnej gruntowej pompy ciepła o mocy 18kV wraz z opomiarowaniem dostarczonego ciepła i ciepłej wody b) monitor dotykowy sterujący z wyświetlaczem i menu w języku polskim, c) zestaw instalacyjny dolnego źródła ciepła wraz z zasobnikiem o pojemności 1000l z dodatkową grzałką 9kW oraz zestaw instalacyjny c.w.u. d) odwierty dla dolnego źródła pompy ciepła przyjęto o 450m e) przyjęto układ wypełniony roztworem alkoholu etylowego doprowadzony do kotłowni f) wykonanie ogrzewania podłogowego dla 6 lokali g) przygotowanie dokumentacji geologicznej wraz z projektem powykonawczym. Przedmiot zamówienia jest dofinansowany ze środków Banku Gospodarstwa Krajowego
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.26.26.90 - Remont starych budynków
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1097095.38
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LUKSOR Sp. z o.o. Sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
989500
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SVA/4620-685/2025 Termomodernizacja bud. nr 18, 19, 26, 27, 28, 60, 61 na terenie kompl. wojsk. w m. Gałkówek.
- Termomodernizacja budynku Oficyny Pałacowej Muzeum Romantyzmu w Opinogórze
- SVA/4620-649/2025 Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej budynku nr 1 na terenie JW. w m. Lesko.
- SVA/4620-655/2025: Docieplenie budynku biurowo-sztabowego nr 1 na terenie kompleksu wojskowego w m. Rząska.
- SVA/4620-583/2025 Remont budynku nr 61 na terenie JW. w m. Przasnysz; ul Makowska 69, 06-300 Przasnysz.
- SVA/4620-582/2025: Docieplenie stropodachu budynku magazynowego nr 33, oraz docieplenie stropodachu i wymiana stolarki okiennej budynku magazynowego 108 na terenie kompleksu wojskowego w Komorowie.
więcej: Remont starych budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





