Ogłoszenie z dnia 2018-11-06
Ogłoszenie nr 500264996-N-2018 z dnia 06-11-2018 r.
Witkowo: Dowozy dzieci do szkół w roku szkolnym 2018-2019
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 591747-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 500172028-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500215859-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina i Miasto Witkowo, Krajowy numer identyfikacyjny ,
ul. ul. Gnieźnieńska
1,
62230
Witkowo, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
614 778 194, e-mail
infrastruktura@witkowo.pl, faks
614 778 855.
Adres strony internetowej (url): www.bip.witkowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowozy dzieci do szkół w roku szkolnym 2018-2019
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ITz.271.24.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz dzieci do i ze szkół prowadzonych przez Gminę i Miasto Witkowo na terenie gm. Witkowo od dnia 03.09.2018 r. do 21.06.2019 r. i do m. Gniezna wraz z zapewnieniem wykwalifikowanej opieki na każdej trasie, w trakcie przewozu oraz podczas wsiadania i wysiadania dzieci z autobusu w miejscach do tego przeznaczonych zgodnie z art. 17 ust. 3 ustawy o Systemie Oświaty z 7 września 1991 r. (Dz. U. z 2017 r. poz. 2198 ze zm.), środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy - Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 1260 ze zm.). 1.1. Pojazdy wykonujące usługę muszą mieć datę produkcji od 2000 r., posiadać ubezpieczenie OC, NW oraz aktualny przegląd techniczny. Pojazd wykonujący usługę w cz. V musi mieć możliwość przewozu wózka inwalidzkiego. 1.2. Wykonawca przed przystąpieniem do przetargu zobowiązuje się zapoznać z trasami przejazdu autobusów. 1.3. Czas dowozu i odwozu uczniów, jak również trasy przejazdu autobusów mogą ulegać zmianie. Szczegółowe uzgodnienia dotyczące godzin dowozu i odwozu uczniów będą dokonywane z Dyrektorami poszczególnych szkół lub osobami do tego uprawnionymi. Wykonawca w trakcie świadczonej usługi przewozu obowiązany jest zapewnić opiekę nad przewożonymi uczniami, przy czym kierowca nie może być jednocześnie opiekunem przewożonych dzieci. Wykonywanie usługi musi się dokonywać zgodnie z przepisami dotyczącymi ruchu drogowego i bezpieczeństwa w czasie przewozu. W trakcie przewozu, wsiadania i wysiadania uczniowie mają zagwarantowaną opiekę, bezpieczeństwo i ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków. 1.4. Ubezpieczenie uczniów od wszelkich szkód i następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych podczas przewozów spoczywa na wykonawcy. 1.5. Opiekun dla części V powinien być osobą, która będzie w stanie przenieść ucznia z wózka inwalidzkiego na miejsce siedzące w busie.
II.4) Główny kod CPV: 60130000-8
Dodatkowe kody CPV:
60140000-1
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
21.06.2019 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
| CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Dowóz i odwóz dla części nr 5 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
30/08/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Autobusowe Usługi Przewozowe JAH Janusz Mroziński ,
,
Mielżyn, ul. Strzałkowska 7 ,
62-230,
Witkowo , kraj/woj.
wielkopolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
09/10/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
wydłużenie trasy w części V, zwiększenie wynagrodzenia
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
konieczność odwozu dodatkowego ucznia.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi transportu sanitarnego z kierowcą (T) dla potrzeb pacjentów Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
- Dowóz oraz opieka nad uczniami w czasie przewozu dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Milicz do szkół podstawowych oraz ośrodków edukacyjnych, w okresie: 02.01-26.06.2026 oraz 01.09-31.12.2026 r.
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych w 2026 r.
- Dowóz i odwóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Chełm do przedszkoli, szkół, placówek oświatowych w mieście Chełm i powiecie chełmskim od 01.01. 2026 r. do 31.12.2026 r
- Świadczenie usług realizowanych w ramach projektu Placówka wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży - Gmina Miasto Nowy Targ na lata 2026 - 2028." Półkolonie zimowe, Kolonie letnie - 2 Części.
- Świadczenie usług odbioru i transportu zwłok osób zmarłych w SP ZOZ Miejskim Szpitalu Zespolonym w Częstochowie
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





