To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-05
Ogłoszenie nr 500264573-N-2018 z dnia 05-11-2018 r.
Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie: Dostawa sprzętu informatycznego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 620083-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 35108157000000,
ul. ul. Mogilska
109,
31571
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
012 6154860, 6154862, e-mail
zzp@malopolska.policja.gov.pl, faks
012 6154887; 6154219.
Adres strony internetowej (url): http://malopolska.policja.gov.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu informatycznego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.119.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego. 2. Zakres zamówienia został podzielony na 4 zadania: a) Zadanie 1 o Laserowa drukarka monochromatyczna z wbudowanym automatycznym dupleksem i interfejsem sieciowym z tonerem o łącznej wydajności min. 6000 stron -12 szt. b) Zadanie 2 o Zestaw komputerowy z monitorem, systemem operacyjnym Windows 7 PRO, czytnikiem kart i licencją Cal - 4 szt. o Zestaw komputerowy z monitorem, systemem operacyjnym Windows 10 PRO, czytnikiem kart i licencją Cal - 2 szt. o Jednostka centralna z systemem operacyjnym Windows 10 PRO - 4 szt. o Jednostka centralna z systemem operacyjnym Windows 7 PRO - 2 szt. o Monitor LCD, min 21,5" - 3 szt. c) Zadanie 3 o Komputer All in One (AiO) z systemem operacyjnym, licencją Cal i czytnikiem kart mikroprocesorowych - 6 szt (z prawem opcji 1szt) o Laptop wraz z torbą oraz myszką z systemem operacyjnym, licencją Cal i czytnikiem kart mikroprocesorowych - 2 szt. d) Zadanie 4 o Skaner dokumentów (dwustronny) A4 - 10 szt. o Skaner dokumentów (płaski) A4 - 5 szt. o Urządzenie wielofunkcyjne - 10 szt. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Warunki gwarancji i serwisu dla urządzeń z każdego zadania określone zostały w załączniku nr 7 do SIWZ. 5. Przedmiotowe zamówienie objęte jest prawem opcji. Prawem opcji objęte jest: 1 sztuka Komputera AiO z zadania nr 3. Zapis ten oznacza, iż we wskazanych pozycjach Zamawiający może nabyć odpowiednio od 5 do 6 szt. O ewentualnym skorzystaniu z prawa opcji wybrany wykonawca zostanie powiadomiony przed zawarciem umowy. 6. Miejsce dostaw sprzętu: Magazyny Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30213000-5
Dodatkowe kody CPV: 30121000-3, 30213100-6, 30231300-0, 30232110-8, 30216110-0, 30233300-4, 48000000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Drukarka |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
11388.00
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Janina Szczygieł Copy Centre
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
14007.24
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zestaw komputerowy, Jednostka centralna, monitor. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zadanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie Zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającemu wykluczeniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Komputer AiO, Laptop |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza dla zadania nr 3 odstąpił od zawarcia umowy, a 2-gi w rankingu Wykonawca na zadanie nr 3 złożył ofertę, której wartość przewyższa środki przeznaczone na sfinansowanie zamówienia, przedmiotowe postępowanie w obrębie zadania nr 3 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli (...) oferta z najniższą cena przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia". |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Skaner, Urządzenie wielofunkcyjne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie Zamówienia jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie Zamówienia publicznego." W tym przypadku zw względu na brak modułu Fax w podanym przez wydział merytoryczny przykładowym modelu (urządzenie wielofunkcyjne Kyocera Ecosys M3145dn) zadanie nr 4 obarczone jest wadą formalną. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego - Zadanie : Budowa wielopoziomowego parkingu w ramach programu Przebudowa USDK
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji usług szkoleniowych - w kursie "Asystent rodziny"
- Usunięcie usterek pokontrolnych instalacji elektrycznych w dwóch domach studenckich Zamawiającego wraz z ponownym wykonaniem badań i pomiarów instalacji elektrycznej
- Usługa wycięcia drzew, przycięcia korony drzew, usunięcia ewentualnych połamanych gałęzi na terenie działania OT KOWR w Krakowie
- Dostawa podnośników widłowych akumulatorowych o udźwigu minimum 3 ton
- Opracowanie wielowariantowej koncepcji rozbudowy/przebudowy ul. Na Błonie w celu budowy chodnika wraz z analizą połączenia Bronowic i Woli Justowskiej w ramach zadania Program Budowy Chodników
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż sprzętu do modernizacji oświetlenia oraz nagłośnienia sali widowiskowej O.T. Rondo, przebudowa mostu technicznego, kabiny realizatorskiej oraz instalacji elektrycznej i sygnałowej.
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Zakup, dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowej w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Andrychowie w ramach projektu pn. Andrychowskie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego III
- Zakup wyposażenia sali teoretycznej Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim
- Zakup oprogramowań i sprzętu informatycznego na potrzeby projektu ,,Cyberbezpieczny Powiat Turecki"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.