To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-05
Ogłoszenie nr 500264012-N-2018 z dnia 05-11-2018 r.
Gmina Prusice: "Punkt selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) w Gminie Prusice" część I "Dostawa i montaż kompletnego zespołu budynków kontenerowych socjalno-magazynowych"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pt. "Punkt selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) w Gminie Prusice" współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500212314-N-2018 z dnia 05-09-2018, 500216327-N-2018 z dnia 10-09-2018 r
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500212314-N-2018 z dnia 05-09-2018, 500216327-N-2018 z dnia 10-09-2018 r
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Prusice, Krajowy numer identyfikacyjny 93193510600000,
ul. Rynek
1,
55110
Prusice, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
713 126 224, e-mail
prusice@prusice.pl, faks
713 126 229.
Adres strony internetowej (url): www.bip.prusice.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.prusice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Punkt selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) w Gminie Prusice" część I "Dostawa i montaż kompletnego zespołu budynków kontenerowych socjalno-magazynowych"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.1.35.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i montaż kompletnego zespołu budynków kontenerowych socjalno-magazynowych realizowana, jako część I zamówienia w ramach projektu pn. Punkt selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) w Gminie Prusice współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. 2. Zamawiany budynek kontenerowy przeznaczony jest do pełnienia funkcji zaplecza socjalnego dla pracowników obsługujących PSZOK oraz funkcji magazynów odpadów niebezpiecznych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego. 3. Obiekt został zaprojektowany w postaci zestawu gotowych modułów kontenerowych o standardowych wymiarach 606 x 244 cm. Łącznie przewiduje się zastosowanie 7 sztuk kontenerów połączonych ze sobą w dwa bloki. Blok socjalny składa się z 3 modułów, zaś blok magazynowy z 4 modułów. Między blokiem magazynowym i socjalnym znajduje się murowana ściana przeciwpożarowa. Obiekt ma być zamontowany na działce nr 417/34 obręb Wszemirów Gmina Prusice. 4. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ opis techniczny kontenerów. 5. Obowiązkiem Wykonawcy w ramach realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia na etapie dostawy jest: 1) dostawa zamawianego obiektu, wykonanego zgodnie z opisem zamówienia, 2) montaż zamawianego obiektu na wcześniej już przygotowanym fundamencie (w ramach innego zamówienia) zgodnie z opisem zamówienia, 3) stosowanie podczas realizacji zamówienia, materiałów i urządzeń, które winny spełniać wymogi prawa budowlanego, tj. posiadać odpowiednie certyfikaty, atesty, znaki bezpieczeństwa, być zgodne z wymogami technicznymi Polskich Norm lub aprobatą techniczną, o ile dla danego wyrobu nie ustanowiono Polskiej Normy wymagane są materiały atestowane i dopuszczone do stosowania, 4) opracowanie dokumentacji powykonawczej w oprawionych, opisanych i zaopatrzonych w spis treści w 2 egzemplarzach (w tym oryginał.), w skład której wejdą m.in. instrukcja użytkowania. 6. Wszędzie gdziekolwiek przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie, należy rozumieć, iż wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz "lub równoważny". W przypadku wystąpienia w specyfikacji technicznej zastrzeżonych nazw własnych oraz znaków towarowych producentów lub produktów, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy pzp, dopuszcza się oferowanie produktów równoważnych do wymaganych przy pełnym zagwarantowaniu przez Wykonawcę spełnienia parametrów nie niższych niż opisanych w dokumentacji projektowej. Użyte w dokumentacji projektowej i specyfikacji nazwy marek (firm), wyrobów budowlanych czy technologii, należy traktować w myśl art. 29 ust. 3 ustawy pzp, jako informację na temat oczekiwanego standardu poziomu jakości, a nie ściśle jako wyrób konieczny do użycia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 44211100-3
Dodatkowe kody CPV: 45213400-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
269000.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TOMER Tomasz Różycki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
317340.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI PRUSICE
więcej: przetargi PRUSICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zwiększenie gotowości obronnej i poprawa bezpieczeństwa w Gminie Myszyniec
- Utworzenie świetlicy wiejskiej w sołectwie Ostrówek
- ZAKUP SPRZĘTU PRZECIWPOWODZIOWEGO W RAMACH PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ
- Wynajem lodowiska mobilnego wraz z zadaszeniem i infrastrukturą techniczną dla potrzeb Miejsko-Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Piszu
- Zakupy inwestycyjne w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Zakup magazynu kontenerowego z częścią administracyjną
więcej: Budynki modułowe i przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





