Ogłoszenie z dnia 2018-11-05
Ogłoszenie nr 500263744-N-2018 z dnia 05-11-2018 r.
Radom: Rewitalizacja Ratusza przy ul. Rynek 1
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 522748-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 96385-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 110163-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasta Radomia, Krajowy numer identyfikacyjny 67022345100000,
ul. ul. Jana Kilińskiego
30,
26-600
Radom, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
483 620 471, e-mail
inwest@umradom.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.bip.radom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rewitalizacja Ratusza przy ul. Rynek 1
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):In.III.271.7.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rewitalizacji zespołu zabudowań dawnego ratusza (ratusz, oficyna) wpisanego do rejestru zabytków wraz z zagospodarowaniem terenu i wykonanie niezbędnych zewnętrznych instalacji i przyłączy w obrębie działek nr 31, 30/1, 29, 21, 63 i ulic: Rynek, Wolność i Szwarlikowskiej w Radomiu. Obecny stan techniczny elementów konstrukcyjnych budynków wymaga uzupełnienia wieńców, wzmocnienia nadproży, wzmocnienia i wymiany elementów konstrukcji dachu, wzmocnienia osuszenia i izolacji zawilgoconych ścian fundamentowych.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45400000-1,
45300000-0,
45260000-7
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
20.07.2017 r. - 06.12.2018 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
| NAZWA: Rewitalizacja Ratusza przy ul. Rynek 1 | |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
20/07/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Betonox Construction Sopot S.A., Sp. k.,
,
ul. Pokorniewskiego 4,
81-860,
Sopot, kraj/woj.
pomorskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
05/11/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Stosownie do treści § 21a pkt 1 ppkt 1 lit. a Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia sporządzono protokół konieczności z którego wynika, że z przyczyn niemożliwych do przewidzenia na etapie sporządzania dokumentacji projektowej wykonanie określonej części robót zgodnie z dokumentacją jest niemożliwe, a z uwagi na wymogi sztuki budowlanej i wiedzy technicznej konieczne jest wykonanie robót dodatkowych oraz zamiennych.
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zmiany dotyczą realizacji przez dotychczasowego Wykonawcę robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, które to roboty stały się niezbędne do wykonania a zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych i technicznych, oraz spowodowałaby istotną niedogodność i znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego natomiast wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, a wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W następstwie niemożliwych do wcześniejszego przewidzenia ujawnionych w trakcie realizacji robót okoliczności opisanych w protokole z dn. 09.08.2018r., ustalono, iż wykonanie określonej części robót zgodnie z pierwotną dokumentacją jest niemożliwe, a konieczne -z uwagi na wymogi sztuki budowlanej i wiedzy technicznej- stało się wykonania n/w prac (niezbędnych dla prawidłowej realizacji robót) dodatkowych oraz zamiennych:
- dokonanie dodatkowej wymiany części stolarki drewnianej w wieży Ratusza, która uległa znacznej degradacji w czasie wyłączenia budynku z użytkowania,
- dodatkowy remont i wzmocnienie stropu nad parterem Ratusza, wzmocnienie dachu częściową wymianą odeskowania w budynku Ratusza, wymiana części konstrukcji dachu nad oficyną, których stan całkowitej degradacji stwierdzono w trakcie realizacji robót, po zdemontowaniu starych materiałów,
- wykonanie zabezpieczenia p.poż. stropów Kleina i drewnianych, niezbędne dla zapewnienia bezpieczeństwa obiektu,
- pogrubienie tynków i wykonanie dodatkowych okładzin ścian w oficynie (z uwagi na stwierdzenie ponadnormatywnych odchyleń na istniejących ścianach po skuciu starych, zdegradowanych tynków, co uniemożliwiło odtworzenie ich w pierwotnych rozwiązaniach technicznych),
- wykonanie dodatkowych nadproży i poszerzeń części otworów drzwiowych (konieczność realizacji w/w prac w następstwie stwierdzonego w trakcie realizacji robót złego stanu technicznego istniejących elementów i konieczności ich dostosowania do obecnych norm technicznych użytkowych).
W/w zakres koniecznych robót dodatkowych oraz zamiennych uzyskał stosowne akceptacje od inspektora nadzoru, autorów dokumentacji projektowej oraz Konserwatora Zabytków. W związku z realizacją przedmiotowych robót dodatkowych i zamiennych o zmianie (zwiększeniu o kwotę 902.414,01 zł brutto) ulega wynagrodzenie Wykonawcy. Zmiana wynagrodzenia nastąpiła i została wyliczona w oparciu o stosowne zapisy umowy.
Jako, że konieczność realizacji robót dodatkowych i zamiennych ze względu na zasady wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, konieczność organizacji dod. dostaw etc. wymaga dodatkowego czasu ponad termin wynikający z pierwotnie zawartej umowy, wydłużeniu -o okres 40 dni, tj. o okres konieczny do prawidłowej realizacji w/w robót- ulega termin wykonania zamówienia, tym samym Strony ustalają, że przedmiot Umowy zostanie wykonany w terminie maks. do dn. 5 kwietnia 2019r. (zmiana terminu wykonania zamówienia w takich okolicznościach jest dopuszczalna, bowiem została przewidziana w § 21a pkt 1 ppkt 2 lit. a SIWZ).
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Jest do drugie Ogłoszenie o Zmianie niniejszej Umowy (w dn. 05.04.2018r. opublikowano Ogłoszenie nr 500072712-N-2018).
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Wywóz na składowisko odpadów stałych segregowanych i niesegregowanych, innych odpadów komunalnych gromadzonych i wytwarzanych w ZUS Oddział w Radomiu i podległych jednostkach terenowych.
- Zamówienie na usługi promocyjne w ramach rozgrywek piłkarskich.
- Postępowanie o zawarcie umowy ramowej na: Zakup i dostawę druków ścisłego zarachowania w postaci dokumentów publicznych drugiej i trzeciej kategorii dla KWP zs. w Radomiu.
- Dostawa oleju napędowego do celów opałowych do kotłowni w Leśnym Ośrodku Edukacyjnym w Jedlni-Letnisko w roku 2026
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych
- Dostawa, montaż i uruchomienie komory próżniowej do "Urządzenia do elektrokonsolidacji"
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, położonego w Trzebiatowie przy ul. Słowackiego 18, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
- Budowa magazynu energii/chłodu z wykorzystaniem przemiany fazowej wraz z montażem pomp ciepła, paneli PV i magazynu energii elektrycznej (II)
- Termomodernizacja budynku Klubu Sportowego SOŁA w Kobiernicach
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Łomaskiej 40A w Białej Podlaskiej
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





