To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-02
Ogłoszenie nr 500263283-N-2018 z dnia 02-11-2018 r.
Gmina Końskie: Termomodernizacja budynku WDK w Kornicy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020- działanie 3.3- projekt na etapie ugiegania się o dofinansowanie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 616555-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Końskie, Krajowy numer identyfikacyjny 29100979700000,
ul. ul. Partyzantów
1,
26200
Końskie, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
041 3723249, 3723720, e-mail
przetargi@umkonskie.pl, faks
413 722 955.
Adres strony internetowej (url): www.umkonskie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku WDK w Kornicy
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP- 271.1.52.2018.EP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest realizacja w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj" zadania: "Termomodernizacja budynku WDK w Kornicy". Zadanie p.n. "Termomodernizacja budynku WDK w Kornicy" na dz. nr geod. 701/3 w obrębie geodezyjnym 0018 Kornica, jednostka ewidencyjna Końskie realizowane będzie na podstawie: 1. Audytu energetycznego, 2. Programu funkcjonalno - użytkowego 3. Szczegółowej specyfikacji technicznej 4. Przedmiaru ( stanowiący jedynie materiał pomocniczy), W ramach wskazanego wariantu przedsięwzięcia termomodernizacyjnego w budynku, należy wykonać następujące prace: 1. Izolacja termiczna podłogi na gruncie warstwą styropianu o współczynniku przewodzenia ciepła ? <= 0,038 W/(m*K) i grubości nie mniejszej niż 11cm (płyta styropianowa EPS 100 - 038 PODŁOGA). Za zgodą zamawiającego dopuszcza się alternatywne rozwiązanie. 2. Termoizolacje systemową ścian zewnętrznych kondygnacji przyziemia wykonać płytami styropianowymi o współczynniku przewodzenia ciepła ? <= 0,036 W/(m*K) i grubości nie mniejszej niż 15cm (płyta styropianowa EPS 80 - 036 FASADA). Dopuszcza się zastosowanie rozwiązań systemowych. Za zgodą Zamawiającego dopuszcza się alternatywne rozwiązania. 3. Termoizolacje stropodachu wykonać płytami styropianowymi o współczynniku przewodzenia ciepła ? <= 0,036 W/(m*K) i grubości nie mniejszej niż 21cm (płyta styropianowa EPS 200 - 036 DACH). Za zgodą Zamawiającego dopuszcza się alternatywne rozwiązania. 4. Termoizolacje systemową ścian fundamentowych i piwnicznych wykonać płytami z polistyrenu estrudowanego (XPS) o współczynniku przewodzenia ciepła ? <= 0,032 W/(m*K) i grubości nie mniejszej niż 12cm. Za zgodą Zamawiającego dopuszcza się alternatywne rozwiązania. 5. Wymiana istniejącej stolarki okiennej na nową PCV o współczynniku przenikania ciepła U <= 0,9 W/(m2*K). 6. Wymiana stolarki drzwiowej na nową aluminiową o współczynniku przenikania ciepła U <= 1,1 W/(m2*K). 7. Modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej - budowa instalacji ciepłej wody użytkowej z rur PP wraz z budową zbiornika ciepłej wody użytkowej o pojemności minimum 200dm3, zasilanie instalacji ciepłej wody użytkowej z pompy ciepła typu grunt/woda z gruntowym wymiennikiem meandrycznym. 8. Modernizacja instalacji grzewczej obejmująca: ? wymianę istniejącego kotła węglowego na pompę ciepła typu grunt/woda z gruntowym wymiennikiem meandrycznym o mocy cieplnej maksymalnej 9,85kW połączoną z automatyką pogodową, ? demontaż istniejącego systemu ogrzewania w postaci grzejników, ? montaż nowej instalacji centralnego ogrzewania - system ogrzewania podłogowego z rur PEX, zasilanie instalacji centralnego ogrzewania z projektowanej pompy gruntowej. 9. Montaż instalacji fotowoltaicznej złożonej z paneli polikrystalicznych, krzemowych o mocy minimalnej 9kWp, automatyka, instalacja elektryczna, konstrukcja wsporcza, uchwyty mocujące, instalacja odgromowa, wpięcie do sieci. 10. Modernizacja opraw oświetleniowych - wymiana istniejącego oświetlenia na oświetlenie typu LED. 11. Wprowadzenie systemu urządzeń do monitorowania i zarządzania energią na układzie PV i źródła ciepła. Ponadto w ramach dostosowania istniejącego budynku do obowiązujących norm i przepisów prawnych, należy wykonać następujące prace: 1. Poszerzenie istniejących otworów drzwiowych. 2. Wydzielenie w istniejących pomieszczeniach WC śluz - budowa ściany działowej o grubości 8cm. 3. Wydzielenie w istniejącym pomieszczeniu gospodarczym pomieszczeń: WC dla niepełnosprawnych oraz pomieszczenia porządkowego - budowa ściany działowej o grubości 8cm oraz wykonanie otworu drzwiowego w istniejącej ścianie. 4. Wykonanie wentylacji grawitacyjnej w pomieszczeniach - montaż wywietrzaków dachowych, należy dobrać powierzchnię oraz ilość przewodów wentylacyjnych zgodnie z obowiązującymi normami. 5. Rozbudowa instalacji: wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania i elektrycznej. 6. Przebudowa istniejących schodów zewnętrznych - schody zewnętrzne muszą spełniać wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2015r., poz. 1422 z póź. zm.). 7. Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych - pochylnie dla niepełnosprawnych muszą spełniać wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2015r., poz. 1422 z póź. zm.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w zał nr 1 do SIWZ, w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. Załączony do PFU Przedmiar Robót stanowi tylko materiał informacyjno - pomocniczy i nie stanowi podstawy do obliczenia ceny ofertowej. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Wystąpienie w imieniu Zamawiającego do miejscowego Dystrybutora Energetycznego w sprawie wydania warunków przyłączenia układu fotowoltaiki do sieci energetycznej. 2. Sporządzenie ekspertyzy wytrzymałościowej dachu/budynku (3 egzemplarze w formie utrwalonej na piśmie oraz formie elektronicznej - płyta CD). 3. Sporządzenie projektów budowlanych w zakresie niezbędnym do uzyskania prawomocnej decyzji administracyjnej (zgłoszenia lub pozwolenia na budowę) z uzyskaniem wynikających z przepisów uzgodnień, opinii, pozwoleń - wymagania zawarte w ustawie z 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2018r., poz. 1202 z późn. zm. ) oraz Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012r., poz. 462 z późn. zm.) oraz innych uzgodnień niezbędnych dla uzyskania pozwolenia na użytkowanie (5 egzemplarzy w formie utrwalonej na piśmie oraz formie elektronicznej - płyta CD). 4. Sporządzenie projektów wykonawczych z podziałem na branże oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót według wymagań zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013r., poz. 1129) - (3 egzemplarze w formie utrwalonej na piśmie oraz formie elektronicznej - płyta CD). Przez Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, należy rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. 5. Plan BIOZ. 6. Instrukcję obsługi i konserwacji elektrowni w języku polskim (2 egzemplarze w formie utrwalonej na piśmie oraz w formie elektronicznej - płytę CD). 7. Na zakres prac źródeł energii elektrycznej opracować projekt wykonawczy urządzeń fotowoltaiki wraz z układem pomiarowo - rozliczeniowym i uzgodnić z odpowiednią jednostką energetyczną oraz projekt instalacji Zamawiającego, który należy przedłożyć do wglądu, przed podpisaniem umowy o świadczenie usługi kompleksowej lub umowy o świadczenie usług dystrybucji energii. 8. Opracować projekt urządzeń do monitorowania i zarządzania energią na układzie PV i źródła ciepła, i uzyskać akceptacje Zamawiającego. 9. Opracowanie harmonogramu realizacji inwestycji. 10. Opracowanie przedmiaru robót - w ilości 3 egzemplarze w formie utrwalonej na piśmie oraz w formie elektronicznej - płytę CD. Przedmiar robót to opracowanie, zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiary muszą uwzględniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2013r., poz. 1129). 11. Opracowanie kosztorysu inwestorskiego - w ilości 3 egzemplarze w formie utrwalonej na piśmie oraz w formie elektronicznej - płytę CD określającego racjonalną wielkość nakładów inwestycyjnych według norm prawem przypisanych. Kosztorys Inwestorski powinien być wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 póz. 1389). 12. Zapewnienie nadzoru autorskiego przez cały okres trwania inwestycji realizowanej na bazie sporządzonego projektu. 13. Wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonych projektów i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, w tym: ? wykonanie termomodernizacji i robót towarzyszących zgodnie z audytem energetycznym budynku oraz programem funkcjonalno - użytkowym, ? wykonanie przebudowy budynku zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym, ? wykonanie modernizacji przegród "wentylacja grawitacyjna" - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zgodnie z audytem energetycznym i programem funkcjonalno - użytkowym, ? wykonanie modernizacji instalacji c.o. w zakresie wynikającym z audytu i programu funkcjonalno - użytkowego, która umożliwi pełną regulacją temperaturową obiegów grzewczych, ? wykonanie instalacji pompy ciepła gruntowej wraz z instalacją pogodową na podstawie założeń programu funkcjonalno - użytkowego, ? wykonanie robót budowlanych w pomieszczeniu wymiennikowi związanych z modernizacją produkcji ciepła ? wykonanie robót budowlanych związanych z budową instalacji ciepłej wody użytkowej, ? wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 9kW zgodnie programem funkcjonalno-użytkowym, ? instalację przyłączanego obiektu od miejsca rozgraniczenia własności urządzeń elektroenergetycznych Wykonawca winien wykonać we własnym zakresie, zgodnie z uzgodnionym z energetyką projektem i zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, ? wymiana istniejących opraw świetlówkowych na nowe LED. ? wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych niezbędnych do przywrócenia stanu pierwotnego pomieszczeń po termomodernizacji. 14. Przeprowadzenie wymaganych prób i badań, przed uzyskaniem odbiorów robót i przygotowaniem dokumentów związanych z oddaniem do użytkowania wybudowanych układów i obiektów. 15. Montaż instalacji i urządzeń elektrycznych, w tym:\ ? podłączenie instalacji fotowoltaiki do sieci elektroenergetycznej, zgodnie z warunkami uzyskanymi od miejscowego operatora sieci dystrybucyjnej w sposób gwarantujący, iż cała energia wyprodukowana z PV będzie skonsumowana na potrzeby przedmiotowego budynku, ? podłączenie instalacji zasilania pomp ciepła do infrastruktury technicznej obiektu, ? modernizacja istniejącej stacji zasilania w energię elektryczną, jeżeli będzie wymagana, zgodnie z warunkami, do mocy gwarantującej prawidłowa obsługę pomp ciepła, ? montaż urządzenia usprawniających układ zasilania pomp ciepła, celem poprawy wykorzystania energii elektrycznej przy pracy pomp i poprawie wykorzystania mocy elektrycznej, ? odtworzenie/wykonanie instalacji odgromowej. 16. Przeprowadzenie wymaganych prób i badań, przed uzyskaniem odbiorów robót i przygotowaniem dokumentów związanych z oddaniem do użytkowania zmodernizowanych obiektów i instalacji. W trakcie prób należy zweryfikować na drodze pomiarów osiągniętą sprawność elektryczną systemu fotowoltaicznego w odniesieniu do sprawności deklarowanej przez producenta elementów układu fotowoltaiki. 17. Dostarczenie instrukcji obsługi projektowanych systemów OZE oraz dokumentacji powykonawczej. 18. Przeprowadzenie szkolenia personelu Zamawiającego w zakresie eksploatacji i konserwacji wyposażenia objętego przedmiotem zamówienia. 19. Zapewnienie nadzoru autorskiego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia podczas realizacji całego przedsięwzięcia. 20. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu, jeżeli takie będzie wymagane. 21. Wykonanie dokumentacji wytwarzania energii w odnawialnym źródle energii w zakresie, o której mowa w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18 października 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu obowiązków uzyskania i przedstawienia do umorzenia świadectwa pochodzenia, uiszczenia opłaty zastępczej, zakupu energii elektrycznej i ciepła wytworzonych w odnawialnych źródłach energii oraz obowiązku potwierdzania danych dotyczących ilości energii elektrycznej wytworzonej w odnawialnym źródle energii (Dz. U. z 2012r., poz. 1229 z późn. zm.). 22. Wystąpienie w imieniu Zamawiającego o przyznanie koncesji na wytwarzanie energii elektrycznej w kogeneracji i odnawialnym źródle energii, w tym przygotowanie wniosku o koncesję oraz niezbędnej dokumentacji, jako załączników do wniosku, zgodnie z ustawą i rozporządzeniami, w tym zakresie. Dokumentacja projektowa powinna w szczególności zawierać: ? wykonanie koncepcji przebudowy budynku, którą należy przedłożyć do akceptacji Zamawiającego, ? wykonanie koncepcji termoizolacji, którą należy przedłożyć do akceptacji Zamawiającemu, ? wykonanie koncepcji modernizowanych i projektowanych instalacji, który należy przedłożyć do akceptacji Zamawiającemu, ? szczegółowy opis techniczny przyjętych rozwiązań wraz z uzasadnieniem i niezbędnymi obliczeniami technicznymi oraz opis przyjętej technologii robót, ? załączniki formalno - prawne, ? rysunki budowlane (rzuty, przekroje, szczegóły) w odpowiedniej skali, Dokumentację należy opracować zgodnie z aktualnymi przepisami Prawa Budowlanego i obowiązującymi warunkami technicznymi jakim powinny odpowiadać budynki i budowle oraz zgodnie z audytem energetycznym, oraz założeniami PFU. Należy uzyskać wszystkie wymagane prawem zgody i uzgodnienia, a w szczególności: uprawnionego rzeczoznawcy ds. higieniczno - sanitarnych, uprawnionego rzeczoznawcy ds. BHP, uprawnionego rzeczoznawcy ds. ochrony przeciwpożarowej, związane z ochroną środowiska, Zakres prac obejmuje również: ? sporządzenie karty informacyjnej przedsięwzięcia i/lub Raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, wraz z uzyskaniem decyzji o środowiskowych wymaganiach (jeżeli wymagane), ? wykonanie harmonogramu z uwzględnieniem szczegółowego planu testów i rozruchu systemu, ? należy uwzględnić wszystkie roboty przygotowawcze potrzebne do realizacji zadania, ? teren budowy powinien być zabezpieczony w sposób zapewniający bezpieczeństwo pracowników i osób trzecich, realizacja zadania odbywać się będzie na czynnym obiekcie. UWAGA: 1. Jeżeli w SIWZ lub załącznikach została wskazana nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane w dokumentacji technicznej. 2. Dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp. 3. Wykonawca winien uzyskać prawomocną decyzję administracyjną (zgłoszenia lub pozwolenia na budowę). 4. Obowiązkiem Wykonawcy jest pozyskać wszelkie niezbędne decyzje administracyjne w tym pozwolenie na użytkowanie obiektu. 5. Przystąpienie do realizacji prac związanych z infrastrukturą należy zgłosić w formie pisemnej do ww. gestorów sieci, w celu wyznaczenia nadzoru technicznego. 6. Obowiązkiem Wykonawcy Robót jest zawiadomienie zainteresowanych właścicieli działek i budynków o terminach prowadzenia robót i ograniczeniach ruchu kołowego (pisma i tablice informacyjne). 7. O planowanym terminie wykonania wykopów należy zawiadomić Użytkowników istniejących rurociągów i kabli. 8. Zakończone prace związane z przebudową infrastruktury należy zgłosić do odbioru wraz z dokumentacją powykonawczą co najmniej 14 dni przed planowanym odbiorem. 9. Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Każdy z wykonawców ubiegających się o zamówienie powinien we własnym zakresie dokonać wizji lokalnej i zweryfikować udostępnione w programie funkcjonalno - użytkowym informacje, rysunki techniczne ze stanem rzeczywistym. Każdy zainteresowany otrzyma możliwość swobodnego dokonania wizji lokalnej oraz obmiarów poszczególnych niezbędnych pomieszczeń i instalacji, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 10. Koszty odwiedzania miejsca budowy poniesie Wykonawca. 11. Opracowanie projektowe winno obejmować cały zakres realizowanego zadania, wg uzgodnień szczegółowych z Zamawiającym
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
683991.68
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EXPOL-Bis sp.j.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
731601.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, położonego w Trzebiatowie przy ul. Słowackiego 18, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
- Budowa magazynu energii/chłodu z wykorzystaniem przemiany fazowej wraz z montażem pomp ciepła, paneli PV i magazynu energii elektrycznej (II)
- Termomodernizacja budynku Klubu Sportowego SOŁA w Kobiernicach
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Łomaskiej 40A w Białej Podlaskiej
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





