To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2018-10-30
Og³oszenie nr 500260213-N-2018 z dnia 30-10-2018 r.
Gmina ¦wiebodzice: Rewitalizacja zdegradowanych obszarów na terenie Gminy ¦wiebodzice - Przebudowa drogi dojazdowej do budynków przy ul. Piaskowa 3 - 5 w ¦wiebodzicach wraz z terenami przyleg³ymi. Pe³nienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia:
obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt wspó³finansowany ze ¶rodków Unii Europejskiej: w ramach umowy o dofinansowanie projektu "Rewitalizacja zdegradowanych obszarów na terenie Gminy ¦wiebodzice" nr RPDS.06.03.04-02-0015/17-00 w ramach Osi Priorytetowej nr 6 "Infrastruktura spójno¶ci spo³ecznej" Dzia³ania nr 6.3 "Rewitalizacja zdegradowanych obszarów" Poddzia³ania nr 6.3.4 "Rewitalizacja zdegradowanych obszarów - ZIT AW" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolno¶l±skiego 2014-2020.
Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
tak
Numer og³oszenia: 631314-N-2018
Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina ¦wiebodzice, Krajowy numer identyfikacyjny 890718337,
ul. Rynek
1,
58-160
¦wiebodzice, woj.
dolno¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
+48746669543, e-mail
lukasz.kurpisz@swiebodzice.pl, faks
+48746669509.
Adres strony internetowej (url): www.swiebodzice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Rewitalizacja zdegradowanych obszarów na terenie Gminy ¦wiebodzice - Przebudowa drogi dojazdowej do budynków przy ul. Piaskowa 3 - 5 w ¦wiebodzicach wraz z terenami przyleg³ymi. Pe³nienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.
Numer referencyjny(je¿eli dotyczy):ZP.271.20.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Us³ugi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Do obowi±zków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nale¿eæ bêdzie: a) Zapewnienie zespo³u bran¿owych inspektorów nadzoru w specjalno¶ciach: o konstrukcyjno - budowlanej o drogowej o instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ wodoci±gowych i kanalizacyjnych o ds. zieleni oraz koordynowanie jego pracy. b) Reprezentowanie Zamawiaj±cego na budowie, poprzez sprawowanie kontroli prawid³owo¶ci wykonania robót budowlanych pod wzglêdem technicznym, zgodno¶ci realizacji zadañ okre¶lonych w pkt. 4. z dokumentacjami projektowymi, decyzjami pozwolenia na budowê, decyzjami Dolno¶l±skiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wroc³awiu, Delegatura w Wa³brzychu, wiedz±, sztuk± budowlan±, obowi±zuj±cymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej, z zachowaniem warunków instytucji opiniodawczych, oraz Specyfikacj± Istotnych Warunków Zamówienia. c) Zapewnienie dyspozycyjno¶ci osób pe³ni±cych funkcjê nadzoru inwestorskiego na placu budowy wg potrzeb tj.: o co najmniej 2 wizyty w tygodniu ka¿dego z inspektorów z bran¿y, w której s± aktualnie wykonywane roboty potwierdzone wpisem do dziennika budowy, o stawiennictwo inspektora nadzoru (okre¶lonej bran¿y) na budowie, na wezwanie Zamawiaj±cego przekazane w sposób okre¶lony w umowie (fax, email), nie pó¼niej ni¿ w ci±gu dwóch dni od zawiadomienia. d) Zatwierdzanie materia³ów budowlanych oraz materia³u zielonego do wbudowania. e) Sprawdzanie jako¶ci wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególno¶ci zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. f) Sprawdzanie jako¶ci materia³u zielonego do posadzenia, a w szczególno¶ci zapobieganie zastosowaniu materia³u z³ego jako¶ciowo. g) Kontrolowanie i sprawowanie nadzoru nad wykonawc± robót w zakresie BiOZ. h) Nadzór nad terminowo¶ci± realizacji zadañ, kontrola zgodno¶ci realizacji zadañ z harmonogramem rzeczowo-terminowo-finansowym, w szczególno¶ci w zakresie dotrzymania terminu zakoñczenia przedmiotu umowy. i) Opiniowanie zmian w harmonogramie rzeczowo-terminowo-finansowym oraz opiniowanie ewentualnego programu naprawczego przedstawionego przez Wykonawcê robót budowlanych. j) Organizowanie oraz prowadzenie cyklicznych rad budowy oraz innych spotkañ wg potrzeb, z udzia³em Zamawiaj±cego oraz sporz±dzanie i przekazywanie protoko³ów dla zainteresowanych stron. k) Kontrola umów o podwykonawstwo i dalsze podwykonawstwo w zakresie zgodno¶ci z zapisami umowy zawartej z Wykonawc± robót budowlanych oraz rekomendacja w zakresie ich akceptacji przez Zamawiaj±cego. l) Rozwi±zywanie bie¿±cych problemów technicznych w trakcie realizacji zadañ. m) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, ulegaj±cych zakryciu lub zanikaj±cych oraz uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych. n) Dokonanie odbiorów czê¶ciowych oraz odbioru koñcowego robót budowlanych. o) W przypadku zmiany Wykonawcy robót budowlanych Inspektor Nadzoru zobowi±zany jest do sporz±dzenia wszystkich koniecznych dokumentów do rozliczenia wykonanych robót (m.in. inwentaryzacja robót w toku) oraz koniecznych do przygotowania przez Zamawiaj±cego nowego postêpowania o zamówienie publiczne. p) Sprawdzenie i potwierdzenie poprawno¶ci i kompletno¶ci operatu kolaudacyjnego sporz±dzonego przez Wykonawcê po zakoñczeniu robót budowlanych.
II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci:
nie
II.5) G³ówny Kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV: 71247000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/10/2018 IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia
Warto¶æ bez VAT
8009.16
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Pracownia Projektowa "KONSTRUKTOR" mgr in¿. Piotr Rajca
nie Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy
7257.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Pe³nienie nadzoru inwestorskiego nad realizacj± zadania pn.: "Port Jachtowy w ¦winouj¶ciu - zmiana systemu pomostów p³ywaj±cych"
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacj± Kontraktu pn.: Rozbudowa infrastruktury pieszej i rowerowej na terenie MOF Ciechanowa wraz z budow± Park & Ride
- Nadzór inwestorski nad realizacj± zadania zwi±zanego z ,,Przebudow± i rozbudow± budynku us³ug publicznych - szko³y wraz z wewnêtrznymi instalacjami
- Nadzór inwestorski nad wykonaniem robót budowlanych w ramach zadania pn. "Budowa dwóch zbiorników retencyjnych wody opadowej na terenie Szko³y Podstawowej nr 7 przy ul. Bema w Ostrowie Wielkopolskim"
- KPO D1-1.1.1 - US£UGA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD PROWADZON¡ ROZBUDOW¡ ZESPO£U BUDYNKÓW WSSK NA POTRZEBY ZAK£ADU PATOMORFOLOGII ORAZ PORADNI ONKOLOGICZNYCH
- Przebudowa czê¶ci parteru budynku nr 4 dla potrzeb Oddzia³u Chorób Wewnêtrznych i Diabetologii
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.