eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwiętoszówRemont budynków nr 99,112,136 i 154 w kompleksie 3096 Skład Potok

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-29

Ogłoszenie nr 500259329-N-2018 z dnia 29-10-2018 r.

43 Wojskowy Oddział Gospodarczy: Remont budynków nr 99,112,136 i 154 w kompleksie 3096 Skład Potok

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 619819-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

43 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 021509084, ul. Saperska 2, 59-726 Świętoszów, woj. brak, państwo Polska, tel. 261 68 62 80, e-mail 43wog.szp@ron.mil.pl, faks 261 68 62 80.
Adres strony internetowej (url): http://www.43wog.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont budynków nr 99,112,136 i 154 w kompleksie 3096 Skład Potok

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

132/PN/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Remont budynków nr 99, 112, 136 , 154 W zakres przewidzianych do wykonania prac wchodzi: Cześć nr 1 nr bud nr 154 1) Wymiana pokrycia dachu, 2) Wymiana instalacji odgromowej 3) Montaż drabiny włazowej ma dach, 4) Wykonanie opaski betonowej wkoło budynku, 5) Remont wjazdów betonowych do magazynu 6) transport i utylizacja odpadów z rozbiórki. Część nr 2 bud nr 99 Zakres robót i usług do realizacji: Biuro przepustek: - wykucie z muru krat okiennych, okien i drzwi zewnętrznych, - zamurowanie otworu okiennego, - wymurowanie filarka okiennego, - montaż drzwi stalowych zewnętrznych klasy RC3, - montaż okna, - montaż kraty okiennej, - tynki wewnętrzne, gładzie gipsowe, malowanie - pomieszczenie wc. Wartownia - demontaż drzwi zewnętrznych - montaż drzwi stalowych zewnętrznych klasy RC3, - zabezpieczenie podłóg folią, - zeskrobanie farby olejnej ze ścian, - zeskrobanie i zmycie starej farby emulsyjnej ze ścian i sufitów, - rozebranie okładziny ściennej z płytek, - przygotowanie podłoża pod płytki ścienne, - wykonanie okładzin ściennych z płytek, - wykonanie tynków (gładzi) gipsowych ścian i sufitów z wtopieniem siatki w miejscach pęknięć, - gruntowanie ścian i sufitów pod malowanie, - malowanie farbą olejną lamperii, - dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną, Elewacja - uzupełnienie nadproża nad oknem cegłą klinkierową, - dwukrotne malowanie elewacji farbą elewacyjną akrylową. Cześć nr 3 bud nr 112 Zakres robót i usług do realizacji: Remont instalacji hydrantowej - wykopy liniowe pod przyłącze wodociągowe, - demontaż rurociągu stalowego, - montaż przyłącza wodociągowego z rur stalowych ocynkowanych DN50, - montaż zaworów przelotowych, - przebicie otworów w ścianach, - przebicie otworów w ściankach działowych, - montaż przewodów z rur stalowych ocynkowanych DN50, - montaż przewodów z rur stalowych ocynkowanych DN25 na uchwytach stalowych na ścianach budynku, - montaż zaworów odcinających, - montaż hydrantów wewnętrznych natynkowych DN25 z wyposażeniem, - sprawdzenie szczelności przewodów z rur ocynkowanych, - płukanie instalacji hydrantowej, - montaż otuliny 13 mm na przewodach, - roboty odtworzeniowe - zamurowanie otworów w ścianach, tynkowanie, szpachlowanie, malowanie farbą emulsyjną. Remont podłogi - piwnica - przygotowanie podłoża pod ułożenie płytek - warstwa wyrównawcza z zaprawy cementowej - wykonanie okładzin podłogowych z płytek gres 30x30 cm na zaprawie wraz z cokolikami Remont kancelarii - stolarka drzwiowa - wymiana drzwi wewnętrznych pomiędzy kancelariami 1 a 1A. Remont kancelarii malowanie, podłogi - demontaż posadzek z tworzyw sztucznych - zeskrobanie i zmycie starej farby ze ścian i syfitów - wykonanie tynków (gładzi) gipsowych jednowarstwowych na ścianach i sufitach z gładzi gipsowej ekstra białej wraz z wtopieniem siatki w miejscach pęknię - gruntowanie ścian i sufitów przed malowaniem - dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną - przygotowanie podłoża pod ułożenie posadzek z paneli - montaż posadzek z paneli podłogowych AC5 Część nr 4 Zakres robót i usług do realizacji: - demontaż (wykucie) drzwi zewnętrznych, - demontaż (wykucie) okien drewnianych, - montaż drzwi zewnętrznych stalowych ocieplanych, - montaż okien nieotwieralnych jednodzielnych z PCV, - zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych, - zeskrobanie farby olejnej ze ścian (lamperia), - zeskrobanie i zmycie starej farby emulsyjnej ze ścian i sufitów, - wymiana grzejnika żeliwnego na dwa grzejniki stalowe dwupłytowe, - wymiana opraw oświetleniowych, - wykonanie tynków (gładzi) gipsowych (gładź gipsowa ekstra biała) na sufitach i ścianach z wtopieniem siatki w miejscach pęknięć, - gruntowanie podłoży pod malowanie, - dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną, - wykonanie cienkowartwowej dekoracyjno-ochronnej powłoki z tynku mozaikowego (lamperia), - ułożenie posadzki z wykładziny PCV.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część nr 1 budynek nr 154

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 114014.14
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe BUZEK
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sportowa 12
Kod pocztowy: 68-132
Miejscowość: Przewóz
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 138132.26
Oferta z najniższą ceną/kosztem 138132.26
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 138132.26
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Czesć nr 4 budynek nr 136

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 17938.46
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe BUZEK
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sportowa 12
Kod pocztowy: 68-132
Miejscowość: Przewóz
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 18927.77
Oferta z najniższą ceną/kosztem 18927.77
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 18927.77
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Część nr 3 budynek 112

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 95506.80
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sportowa 12
Kod pocztowy: 68-132
Miejscowość: Przewóz
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 119349.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 119349.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 119349.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część nr 2 budynek nr 99

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 48078.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przesiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe BUZEK
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sportowa 12
Kod pocztowy: 68-132
Miejscowość: Przewóz
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 42972.37
Oferta z najniższą ceną/kosztem 42972.37
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 42972.37
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.