To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-29
Ogłoszenie nr 500259250-N-2018 z dnia 29-10-2018 r.
Gmina Szubin: Utrzymanie dróg gminnych - Przebudowa drogi gminnej - ul. Klonowej w miejscowości Zamość w tym FS Zamość
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 616618-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Szubin, Krajowy numer identyfikacyjny 9235091000000,
ul. ul. Kcyńska
12,
89200
Szubin, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
523 910 700, e-mail
um@szubin.pl, faks
52 384 80 71.
Adres strony internetowej (url): www.bip.szubin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie dróg gminnych - Przebudowa drogi gminnej - ul. Klonowej w miejscowości Zamość w tym FS Zamość
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.24.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie wszystkich robót ujętych i określonych w załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej na przebudowę ulicy Klonowej w Zamościu, opracowanej przez LAPIS Artur Kamiński (w tym zgłoszenie i nie wniesienie sprzeciwu - WWA.6743.74.2018.ŁB z dnia 21 lutego 2018r. wydane przez Starostę Nakielskiego, szczegółowa specyfikacje techniczna, oraz stała organizacja ruchu). Dołączony do SIWZ przedmiar robót ma wyłącznie charakter poglądowy, pomocniczy i informacyjny i nie stanowi podstawy do kalkulowania ceny oferty. Przedmiotowe zamówienie obejmuje m.in.: 1) Wykonanie nawierzchni jezdni z kostki brukowej betonowej, 2) Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu, 3) Poniesienie kosztów związanych z wprowadzeniem tymczasowej organizacji ruchu, 4) Wykonanie odwodnienia ulicy w postaci rowów odparowujących, 5) Wykonanie zjazdów do posesji i utwardzonego placu, 6) Obsługa geodezyjna: wytyczenie i powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna, 7) Wykonanie wszystkich robót, które określa dokumentacja projektowa. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych tylko w zakresie określonym w dokumentacji projektowej, a w szczególności w sytuacji, gdy określono znak towarowy materiału, patent lub pochodzenie, nazwy producentów, firm, bądź konkretne produkty lub w jakikolwiek inny sposób określono konkretny towar/produkt. Oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały zamieszczone w SIWZ, przy czym stwierdzenie czy oferta równoważna spełnia wymagania SIWZ należy do uprawnień zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez zamawiającego (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp), wymogi techniczne towaru wskazanego oraz posiadający właściwości użytkowe zgodne z wymogami określonymi w Polskich Normach przenoszących normy europejskie lub normach innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Ilekroć niniejsza SIWZ opisuje przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 3. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone poniżej: 1) Zamawiający wymaga, aby wykonawca, podwykonawca i dalszy podwykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia wyznaczyli osoby zatrudnione na umowę o pracę wszędzie tam, gdzie wykonywanie czynności wynikających z SIWZ i opisu przedmiotu zamówienia polega na wykonaniu prac w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018, poz. 917 ze. zm.).Przedmiotowy wymóg dotyczy przede wszystkich osób realizujących roboty ogólnobudowlane i budowlane (prace zimne, obsługa sprzętu mechanicznego, prace drogowe) związane z wykonaniem drogi, odwodnienia i oznakowania. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy osoby, która prowadząc działalność gospodarczą na podstawie wpisu do CEDiG zrealizuje zamówienie osobiście, osób pełniących funkcje kierownika robót oraz osób nadzorujących;
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233100-0
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45233000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
303259.51
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Robót Drogowych DROGPOL Marek Knioła
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
323905.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi ul. Chrobrego od nr 15 do 15d w Kobylance
- Przebudowa drogi wewnętrznej Sułkowo Polne - Budy Sułkowskie
- Budowa kanalizacji deszczowej na ul. Akacjowej w m. Gęsiniec - etap I
- Przebudowa drogi gminnej nr 220407W w Michałowie w gminie Halinów
- Wykonanie robót w ramach realizacji zadania pn.: Modernizacja pomieszczenia pod utworzenie informatycznego środowiska zapasowego COAR [lokalizacja Warszawa, ul. Powsińska]
- "Remont placu zabaw przy Miejsko Gminnym Żłobku w Daleszycach"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.