To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-29
Ogłoszenie nr 500259060-N-2018 z dnia 29-10-2018 r.
Filmoteka Narodowa - Instytut Audiowizualny: ZAGOSPODAROWANIE POMIESZCZENIA SERWEROWNI FINA.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 619374-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Filmoteka Narodowa - Instytut Audiowizualny, Krajowy numer identyfikacyjny 367467328,
ul. Wałbrzyska
3/5,
02-739
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
+48(22) 3804990, e-mail
piwanowski@fn.org.pl, faks
+48(22) 3804991.
Adres strony internetowej (url): http://fina.gov.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAGOSPODAROWANIE POMIESZCZENIA SERWEROWNI FINA.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):12/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedsięwzięcie obejmuje zaplanowanie oraz wykonanie robót budowlanych (prac wykończeniowych) realizujących zadanie pn. "Zagospodarowanie pomieszczenia serwerowni FINA". Celem zadania jest aranżacja pomieszczenia serwerowni w pomieszczeniu 5 zlokalizowanego na parterze w budynku C Filmoteki Narodowej - Instytutu Audiowizualnego przy ulicy Wałbrzyskiej 3/5 w Warszawie, zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym. 2.Przedmiot zamówienia należy wykonać w dwóch etapach: ETAP I - wykonanie projektu wykonawczego; ETAP II: a) realizacja prac aranżacyjnych zgodnie z przedstawionym projektem wykonawczym, b) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z instrukcjami obsługi wszystkich zamontowanych w budynku urządzeń i wyposażenia. 3.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, sztuką budowlaną, wiedzą techniczną oraz zawartą z zamawiającym umową. 4.Zaleca się aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu gdzie mają być wykonywane prace aranżacyjne. 5.Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do prac, do opracowania projektu wykonawczego wszystkich branż dotyczących wykonania instalacji. 6.Wykonawca w terminie do 14 dni od dnia zawarcia Umowy sporządzi i przedłoży Zamawiającemu projekt wykonawczy. 7.Wykonawca przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do sporządzonych opracowań zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2016 r., poz. 666 z późn. zm.) oraz projektem Umowy. 8. Materiały pochodzące z demontażu urządzeń istniejących oraz gruz Wykonawca zobowiązany jest poddać utylizacji w ramach wynagrodzenia wynikającego ze złożonej oferty. Koszt załadunku, rozładunku oraz przewozu urządzeń i gruzu do miejsca ich utylizacji mieści się w wynagrodzeniu wynikającym ze złożonej oferty. Wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane prace. Gwarancja jest kryterium oceny ofert i udzielenie jej na dłuższy okres spowoduje przyznanie dodatkowych punktów. Wykonawca powinien zrealizować zamówienie do dnia 13.12.2018 r. Termin wykonania jest kryterium oceny ofert i zrealizowanie zamówienia w krótszym terminie spowoduje przyznanie dodatkowych punktów. Wykonawca będzie zobowiązany, w trakcie wykonywania zamówienia oraz podczas całego okresu gwarancyjnego, do posiadania ważnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 zł. Wykonawca będzie zobowiązany najpóźniej na tydzień przed wygaśnięciem polisy przedstawić odnowioną polisę na kolejny okres, aż do zakończenia okresu gwarancji. Wykonawca, przed zakończeniem realizacji zamówienia, powinien wykonać niezbędne projekty wraz z wyliczeniami, które muszą zostać zaakceptowane przez Zamawiającego. Po wykonaniu prac Wykonawca musi dostarczyć dokumentacje powykonawczą zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45400000-1
Dodatkowe kody CPV: 45450000-6, 45453000-7, 45311100-1, 45331220-4, 45432121-8, 39717200-3, 45300000-0, 45312100-8, 45312200-9, 45331000-6, 45343000-3, 71000000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Przedmiot zamówienia nie może zostać podzielony na części. Wszelkie wykonane instalacje oraz zainstalowane urządzenia są ze sobą funkcjonalnie powiązane i nie mogą zostać wykonane bez wcześniejszego ich zaplanowania. Wymagane jest dobranie odpowiedniej specyfikacji dla instalacji zależnych od siebie wzajemnie tj. elektrycznej, klimatyzacji, zasilania awaryjnego oraz systemu gaszenia. Wartość całości zamówienia jest poniżej kwot, o których mowa w art. 11 ust. 8 PZP, więc udzielenie zamówienia jako całości nie powoduje zmniejszania konkurencyjności i dostępu do zamówienia.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
606738.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ITwares Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
739968.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Podwykonawstwo: Wykonanie podłogi technicznej - Wappex Montaż i uruchomienie klimatyzacji - Ramwent |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont lokali mieszkalnych kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Chełm, Dęblin, Hrubieszów, Grójec, Lublin, Nisko, Przemyśl, Radom, Rzeszów, Siedlce, Zamość
- Remont umocnień brzegowych i urządzeń wodnych, zabudowy wyrw na rz. Nysa Kłodzka na terenie Nadzoru Wodnego Otmuchów od km 0,0 do 65,2.
- Usługi konserwacji, przeglądu oraz napraw bieżących instalacji i urządzeń teletechnicznych oraz bieżącej obsługi rejestru czasu pracy
- ZP/CZD/069/25 DOSTAWA METERIAŁÓW MEDYCZNYCH DEDYKOWANYCH DO WSTRZYKIWACZY KONTRASTU ORAZ DYSPENSERA W KOMORZE LAMINARNEJ
- Sukcesywna dostawa sprzętu AGD do Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia dwudniowego spotkania sieciującego dla kadr mazowieckich powiatowych centrów pomocy rodzinie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa modernizacja energetyczna komunalnych budynków mieszkalnych w Gminie Żnin: Część I Słębowo 17 Część II Paryż 26 Część III Podgórzyn 5 Część IV ul. Pocztowa 15
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Naprawa i wymiana elewacji hali gimnastycznej
więcej: Urządzenia klimatyzacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.