eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany stolarki drzwiowej zewnętrznej na 2 szt. drzwi drewnianych dwuskrzydłowych z naświetlem ocieplanych w budynku przy ul. Noniewicza 45 w Suwałkach stanowiącego własność Gminy Miasto Suwałki.



Ogłoszenie z dnia 2018-10-26

Ogłoszenie nr 500258060-N-2018 z dnia 26-10-2018 r.

Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z. o o: Wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany stolarki drzwiowej zewnętrznej na 2 szt. drzwi drewnianych dwuskrzydłowych z naświetlem ocieplanych w budynku przy ul. Noniewicza 45 w Suwałkach stanowiącego własność Gminy Miasto Suwałki.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

ZAMAWIAJĄCY: Gmina Miasto Suwałki, ul. Mickiewicza 1, 16 - 400 Suwałki, w imieniu której działa Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o., ul. Wigierska 32, 16 - 400 Suwałki


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z. o o, Krajowy numer identyfikacyjny 36336992000000, ul. ul. Wigierska 32, 16400 Suwałki, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 87 563 50 00, e-mail m.kopyra@zbm.suwalki.pl ; sekretariat@zbm.suwalki.pl, faks 87 563 50 79.
Adres strony internetowej (url): www.zbm.suwalki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany stolarki drzwiowej zewnętrznej na 2 szt. drzwi drewnianych dwuskrzydłowych z naświetlem ocieplanych w budynku przy ul. Noniewicza 45 w Suwałkach stanowiącego własność Gminy Miasto Suwałki.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

89/R.B/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany stolarki drzwiowej zewnętrznej na 2 szt. drzwi drewnianych dwuskrzydłowych z naświetlem ocieplanych w budynku przy ul. Noniewicza 45 w Suwałkach stanowiącego własność Gminy Miasto Suwałki. 2. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno-użytkowy i przedmiar robót stanowiące załącznik nr 6 do zaproszenia. 3. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z dokumentacją zamówienia, wskazaniami inspektora nadzoru, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Przed złożeniem oferty należy zapoznać się z przedmiotem zamówienia celem skalkulowania wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania robót. 5. Proponowany przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane: na zamontowaną stolarkę drzwiową: minimalnie 60 m-cy, na roboty montażowe 24 m-ce licząc od daty protokolarnego odbioru prac. 6. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do zaproszenia. 7. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 tj.) osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, które zostały określone w programie funkcjonalno-użytkowym.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 9375.64
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "DREWLUX" s.c. U.P.H. JAN SZMIDT, SŁAWOMIR SIEŃKO
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. 4 Sierpnia 4B
Kod pocztowy: 16-411
Miejscowość: Szypliszki
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 22980.24
Oferta z najniższą ceną/kosztem 22980.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 22980.24
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust 1 pkt. 3 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Tut. Zarząd przeprowadził kolejno dwa postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wymianę stolarki drzwiowej w budynkach przy ul. Noniewicza 45 i Wesołej 30 w Suwałkach, oznaczone odpowiednio: 1) Ogłoszenie nr BZP 560576-N-2018 z dnia 18.05.2018 r. 2) Ogłoszenie nr BZP 595463-N-2018 z dnia 27.07.2018 r. Zamawiający w obu przypadkach unieważnił przetargi zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp - cena najkorzystniejszej oferty przewyższała kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia. W postępowaniu pierwszym została złożona tylko jedna oferta w kwocie brutto 70 000 zł, a środki przeznaczone na realizację zamówienia wynosiły 36 028,77 zł. W drugim przetargu pomimo dokonania zmiany opisu przedmiotu zamówienia (zmniejszenie ilości drzwi do wymiany), również została złożona tylko jedna oferta tego samego wykonawcy o wartości 62 000 zł brutto, a środki przeznaczone na realizację zamówienia wynosiły 24 264,92 zł. Została podjęta decyzja o wszczęciu następnego postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na wymianę stolarki drzwiowej w tym samym zakresie tj. w budynkach przy ul. Noniewicza 45 i Wesołej 30 w Suwałkach oraz dodatkowo w budynku przy ul. Sejneńskiej 19 w Suwałkach, ogłoszonego w BZP nr 607071-N-2018 z dnia 22.08.2018 r., które zostało unieważnione z powodu nie złożenia żadnej oferty, zgodnie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. Biorąc pod uwagę powyższe i konieczność montażu stolarki przed sezonem zimowym, oraz zachowanie wymaganych terminów ustawowych dla trybów przetargowych, ogłoszenie kolejnego postępowania w trybie przetargu nieograniczonego jest nieuzasadnione. W związku z powyższym oraz biorąc pod uwagę stan faktyczny w szczególności: - zły stan techniczny stolarki drzwiowej (opisany w programach funkcjonalno-użytkowych), - zbliżający się okres zimowy, - w budynku przy ul. Noniewicza 45 wykonywana jest instalacja centralnego ogrzewania, konieczne jest natychmiastowe wykonanie zamówienia. Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 tj. ze zm.) - ze względu na wyjątkowa sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.