eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Przebudowa ulicy Solnej w Zgierzu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-25

Ogłoszenie nr 500257434-N-2018 z dnia 25-10-2018 r.

Gmina Miasto Zgierz: Przebudowa ulicy Solnej w Zgierzu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 618957-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasto Zgierz, Krajowy numer identyfikacyjny 472057721, ul. Plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 427162854 w. 200, 7143200, e-mail estasiak@umz.zgierz.pl, faks 427 143 203.
Adres strony internetowej (url): http://www.umz.zgierz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa ulicy Solnej w Zgierzu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IR.271.35.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Solnej w Zgierzu, znajdującej się na działce nr 522 w obrębie 123, stanowiącej własność Gminy Miasto Zgierz. Zamówienie obejmuje przebudowę ulicy o długości 520 m i szerokości 5 m wraz z chodnikami o zmiennej szerokości 1,5-2 m, polegającą na przełożeniu istniejącej nawierzchni jezdni z kostki oraz rozbiórkę i ułożenie chodników z kostki betonowej po obydwu stronach na całej długości ulicy. Zamówienie należy wykonać zgodnie z przedstawionym poniżej zakresem rzeczowym zamówienia oraz załączonym planem sytuacyjnym (załącznik nr 1) i aktualnie obowiązującymi przepisami. Przedmiar robót (załącznik nr 2) należy traktować jako materiał pomocniczy, nie będący podstawą opisu przedmiotu zamówienia i obliczenia ceny ryczałtowej oferty. Zamawiający posiada zgłoszenia robót niewymagających uzyskania pozwolenia na budowę, bez uwag, stanowiące załącznik nr 3. Do opisu załącza się specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, stanowiącą załącznik nr 4. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu lub zakres robót budowlanych 1) Przygotowanie terenu pod budowę a) Wykonawca jest zobowiązany do opracowania, uzgodnienia i realizacji projektu organizacji ruchu na czas budowy, uzgodnionego z odpowiednimi władzami. Projekt organizacji ruchu powinien uwzględniać utrzymanie ciągłości ruchu. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania harmonogramu i przeprowadzenia robót w taki sposób, aby umożliwić zachowanie nieprzerwanego ruchu na drogach lokalnych oraz dostęp do terenów przyległych, w tym do każdej działki sąsiadującej z przebudowywaną drogą. W zależności od potrzeb i postępu robót, projekt czasowej organizacji ruchu będzie na bieżąco aktualizowany i dostosowywany przez Wykonawcę. Każda zmiana zatwierdzonego projektu organizacji ruchu wymaga ponownego zatwierdzenia projektu przez organ zarządzania ruchem drogowym i Zamawiającego. Wprowadzenie poszczególnych etapów czasowej organizacji ruchu dokonuje Wykonawca, a odbiera je Zamawiający przy udziale organu organizacji ruchu, aby stwierdzić czy są zgodne z zatwierdzonym projektem, b) zapewnienie odwodnienia obszaru zgodnie z projektem. 2) Zakres rzeczowy zamówienia w szczególności obejmuje: a) rozebranie istniejącego bruku granitowego, b) ułożenie bruku granitowego wraz z uzupełnieniem podbudowy: - warstwa z kamieni brukowych granitowych - ok. 11-16 cm; - podsypka cementowo-piaskowa - 3-4 cm; - podbudowa gruntu stabilizowanego - 10 cm; - warstwa odsączająca z piasku - 10 cm; Istniejący bruk należy rozebrać, a w jego śladzie wykonać nową nawierzchnię z wykorzystaniem starego bruku granitowego z rozbiórki, a w przypadku braków istniejącego materiału, należy wykorzystać bruk granitowy będący w posiadaniu Zamawiającego. c) rozebranie chodników z płyt betonowych, d) rozebranie krawężników, e) krawężniki betonowe o wym. 100x30x15 cm, f) obrzeża betonowe o wym 100x30x8 cm, g) chodnik: - warstwa ścieralna z kostki betonowej - 6 cm; - podsypka cementowo-piaskowa - 3-4 cm; - podbudowa gruntu stabilizowanego - 10 cm; h) podjazdy do bram: - warstwa ścieralna z kostki betonowej - 8 cm; - podsypka cementowo-piaskowa - 3-4 cm; - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - 10 cm; Istniejące płyty i krawężniki należy rozebrać, a w ich śladzie wykonać nowe chodniki oraz podjazdy do bram z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej. i) wykonanie i montaż dwóch tablic informujących o środkach pochodzących z budżetu państwa według projektu tablicy informacyjnej. Warunki realizacji zamówienia: 1. Wykonanie i montaż dwóch tablic informujących o współfinansowaniu przebudowy ulicy ze środków budżetu państwa. 2. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Są to między innymi: koszty prób, badań, odbiorów, wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, usunięcia ewentualnie występujących kolizji, regulacji pionowej studzienek kanalizacji sanitarnej, telekomunikacyjnych, gazowych oraz skrzynek i zasuw wodociągowych. 3. Chodniki w części nieprzylegającej do jezdni w przypadku braku obramowania w postaci fundamentów ogrodzeń lub budynków należy ograniczyć poprzez wykonanie obrzeży betonowych na ławie betonowej z obustronnym oporem. 4. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji w terenie oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz należytego wykonania przedmiotu zamówienia. Koszty związane z przeprowadzeniem tych czynności ponosi Wykonawca . 5. Wszystkie użyte materiały winny spełniać obowiązujące normy i posiadać niezbędne deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty. 6. Elementy betonowe z rozbiórki nadające się do ponownego wbudowania, należy złożyć na paletach, zabezpieczyć i przetransportować w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Zgierza. Koszty powyższych czynności wraz z kosztem palet ponosi Wykonawca. 7. Wykonawca opracuje niezbędny projekt organizacji ruchu wraz z uzgodnieniami, związany z ograniczeniami w ruchu na czas robót wraz z wykonaniem oznakowania na koszt własny. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do dopełnienia wszelkich formalności związanych z prowadzeniem robót w pasie drogowym drogi gminnej nr G220017E. 8. Dopuszcza się odcinkowe wyłączanie drogi z ruchu kołowego za wyjątkiem ruchu mieszkańców, służb ratowniczych, docelowych wjazdów gospodarczych. 9. Roboty należy prowadzić zgodnie z posiadanymi pozwoleniami, uzgodnieniami i opiniami oraz zgłoszeniem wykonania robót budowlanych. 10. Wykonawca winien uzyskać decyzje na czasowe zajęcie drogi. Ulica Solna jest drogą gminną. 11. Wykonawca zostanie przez Zamawiającego zwolniony z opłaty za uzgodnione czasowe zajęcie przedmiotowej drogi. 12. Wszelkie prace związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia należy prowadzić w sposób jak najmniej uciążliwy dla mieszkańców. 13. O planowanych utrudnieniach oraz zamknięciu odcinka ulicy dla ruchu należy skutecznie powiadomić mieszkańców z 7 dniowym wyprzedzeniem. 14. Zamawiający wymaga odtworzenia zieleni i nawierzchni zniszczonych na skutek wykonywanych robót budowlanych, niebędące w zakresie wykonywanych prac. Załączniki: 1. Plan sytuacyjny 2. Przedmiar robót 3. Zgłoszenie wykonania robót budowlanych - bez uwag 4. STWiORB UWAGA: Zamawiający wymaga, aby na czas i w zakresie realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące wskazane niżej czynności: brukarskie, murarskie, roboty budowlane.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.11.27.30 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 792402.76
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHU Bartosz Siuda
Email wykonawcy: phu.bartoszsiuda@gmail.com
Adres pocztowy: 95-100
Kod pocztowy: 95-100
Miejscowość: Zgierz
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 649000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 649000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1070100.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.