eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie przez Wykonawcę usług zarządzania flotą pojazdów wskazanych przez Zamawiającego i na jego rzecz.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-25

Ogłoszenie nr 500257419-N-2018 z dnia 25-10-2018 r.

Bank Gospodarstwa Krajowego: Świadczenie przez Wykonawcę usług zarządzania flotą pojazdów wskazanych przez Zamawiającego i na jego rzecz.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Inteligentny Rozwój oraz Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 614850-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Bank Gospodarstwa Krajowego, Krajowy numer identyfikacyjny 1731900000, ul. Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48 22 599 80 48, e-mail sekretariatBZP@bgk.pl, anna.iwasinska@bgk.pl, faks +48 22 596 59 05.
Adres strony internetowej (url): www.bgk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie przez Wykonawcę usług zarządzania flotą pojazdów wskazanych przez Zamawiającego i na jego rzecz.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DZZK/126/DLA/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług zarządzania flotą pojazdów wskazanych przez Zamawiającego i na jego rzecz. Zamawiający zobowiązuje się przekazać Wykonawcy do usługi zarządzania na okres 90 dni od daty podpisania Umowy maksymalnie 93 samochody. Przedmiot zamówienia jest podzielony na zamówienie podstawowe (gwarantowane) oraz zamówienie w ramach prawa opcji. Przedmiotem zamówienia w ramach prawa opcji jest: Przedłużenie świadczenia usług, opisanych w zamówieniu podstawowym. Zgodnie z powyższym Wykonawca zobowiązuje się do realizacji na rzecz Zamawiającego zamówienia objętego prawem opcji, polegającego na przedłużeniu świadczenia usług zgodnie z poniższym harmonogramem. Harmonogram przekazania samochodów do zarządzania - prawo opcji Etap przekazania do zarządzania I po zakończeniu okresu podstawowego: 60 - Maksymalny okres zarządzania [dni], 93 - Maksymalna liczba samochodów objętych zarządzaniem II po zakończeniu etapu I: 214 - Maksymalny okres zarządzania [dni], 20 - Maksymalna liczba samochodów objętych zarządzaniem Zgodnie z powyższym, Wykonawca jest zobowiązany przyjąć do usługi zarządzania wskazane samochody na pisemne żądanie Zamawiającego (prawo opcji). Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji w formie pisemnej. Termin na skorzystanie z tego uprawnienia przysługuje Zamawiającemu do ostatniego dnia obowiązywania zamówienia podstawowego, a w przypadku skorzystania z prawa opcji w "etap II" do ostatniego dnia obowiązywania etapu I prawa opcji . Zamawiający dokładanie określi okres na jaki przedłuża świadczenie usług i liczbę samochodów objętych zarządzaniem. W przypadku skorzystania z prawa opcji (w zakresie wskazanym prze Zamawiającego) Zmawiający może wydłużyć lub skrócić okres przedłużonego świadczenia usług dla każdego z samochodów o dowolną liczbę dni (z zastrzeżeniem § 1 ust. 5 IPU), informując o tym fakcie Wykonawcę w formie pisemnej na pięć dni przed planowaną zmianą. Łączny okres usługi zarządzania (zamówienia podstawowego i prawa opcji) dla pojedynczego samochodu nie może przekroczyć 364 dni. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 1 do SIWZ oraz Istotne postanowienia umowy (IPU), które stanowią załącznik nr 2 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50111100-7


Dodatkowe kody CPV: 50111000-6, 50116500-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 455750.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Inter Profmax Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ostrobramska 101
Kod pocztowy: 04-041
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 560572.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 560572.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 560572.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.