eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KartuzyBudowa parkingu przy ul. Klasztornej w Kartuzach wraz z budową kanalizacji deszczowej oraz przebudową oświetlenia w projekcie dofinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego. BeneficjentPowiat Kartuski.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-25

Ogłoszenie nr 500257300-N-2018 z dnia 25-10-2018 r.

Powiat Kartuski: Budowa parkingu przy ul. Klasztornej w Kartuzach wraz z budową kanalizacji deszczowej oraz przebudową oświetlenia w projekcie dofinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego. Beneficjent: Powiat Kartuski.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Morski i Rybacki

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 622844-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Kartuski, Krajowy numer identyfikacyjny 191674865, ul. Dworcowa 1, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 380 21 76, e-mail przetargi@kartuskipowiat.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): http://spow.kartuzy.ibip.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa parkingu przy ul. Klasztornej w Kartuzach wraz z budową kanalizacji deszczowej oraz przebudową oświetlenia w projekcie dofinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego. Beneficjent: Powiat Kartuski.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.272.2.13.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa parkingu przy ulicy Klasztornej w Kartuzach wraz z budową kanalizacji deszczowej oraz przebudową oświetlenia w projekcie pn. "Podniesienie walorów turystycznych historycznej części Kartuz poprzez budowę ogólnodostępnego parkingu wielofunkcyjnego z dostępem dla osób niepełnosprawnych" dofinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego. Beneficjent: Powiat Kartuski . 2. W ramach inwestycji przewiduje się: - rozbiórkę istniejących nawierzchni (betonowej, z kostki betonowej) wraz z obramowaniem (krawężniki, oporniki, obrzeża betonowe); - zdjęcie warstwy nasypu niekontrolowanego o miąższości od 04 do 0,7 m; - wykonanie koryta oraz wykopów pod projektowane nawierzchnie; - wykonanie warstw konstrukcyjnych; - ustawienie krawężników betonowych, krawężników betonowych najazdowych na ławie betonowej z oporem; - ułożenie nawierzchni z kostki betonowej wibroprasowanej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej; - ułożenie humusu wraz z obsianiem mieszankami traw; - budowę sieci kanalizacji deszczowej; - przebudowę sieci elektroenergetycznej polegającej na przebudowie istniejącej kablowej linii oświetlenia nn-0,4kV. 3. Celem inwestycji jest wzrost atrakcyjności turystycznej Kartuz oraz zaspokojenie potrzeb lokalnych mieszkańców poprzez budowę parkingu. Efektem przeprowadzonych robót budowlanych będzie poprawa bezpieczeństwa i komfortu ruchu pieszych, rowerzystów i kierowców. 4. Wykonawca musi uporządkować teren robót. 5. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 6. Wybrany Wykonawca złoży najpóźniej w dniu podpisania umowy kosztorys ofertowy - uproszczony wg przedmiaru robót i dokumentacji projektowo - wykonawczej. 7. Do obowiązków Wykonawcy należy opracowanie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót drogowych będących przedmiotem zamówienia - projekt należy przedłożyć do akceptacji Wydziałowi Komunalnemu Urzędu Gminy Kartuzy. 8.Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 9. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 10. Przed rozpoczęciem prac budowlanych Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia badań archeologicznych w obszarze objętym inwestycją (zgodnie postanowieniami decyzji nr ZA.5161.380.2018.EP z dnia 23.05.2018 r. Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku - stanowiącej załącznik do SIWZ) przez osobę posiadającą kwalifikacje, o których mowa w art. 37e ustawy z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 2187 z późn. zm.). W związku z tym Wykonawca w ciągu 3 dni od daty wyboru najkorzystniejszej oferty przekaże Zamawiającemu informację, komu zlecił prowadzenie badań archeologicznych z podaniem imienia, nazwiska, numeru i daty przyznania uprawnień. 11.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 12.Materiały i urządzenia niezbędne do realizacji prac zapewnia Wykonawca. 13.Okres rękojmi za wady na przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy. 14.Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób bezpośrednio realizujących niniejsze zamówienie na podstawie umowy o pracę w myśl ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.), dalej zwanej KP: 1) Wymóg ten dotyczy czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) podbudowy, b) roboty wykończeniowe, które polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 KP. Zgodnie z treścią art. 22 § 1 KP przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca zobowiązuje się do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem. 2)Powyższy obowiązek dotyczy również Podwykonawców. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących w/w czynności. 3)W terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, wskazane w pkt 1. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wskazane w pkt 1 wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 4)W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a)żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b)żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 1)W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający może w wyznaczonym przez siebie terminie wezwać Wykonawcę do przedłożenia Zamawiającemu wskazanych poniżej dowodów w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a)oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy, b)poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000) (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników ). Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, c)zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, d)poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000). 6)Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości ustanowionej w karach umownych zawartych w umowie. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1 czynności. 7)W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 15.Ewentualne zastosowanie w opisie przedmiotu zamówienia - przedmiarach robót i specyfikacji technicznej nazw własnych poszczególnych materiałów należy traktować jako podanie przykładowych propozycji materiałowych, które każdorazowo należy czytać z dopiskiem "lub inne równoważne o nie gorszych parametrach". Podanie konkretnych nazw materiałowych stanowi jedynie wyznacznik pożądanego standardu i jakości materiałów, które zostaną zastosowane do realizacji zamówienia. 16.Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 17.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ, który stanowi komplet dokumentacji technicznej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2


Dodatkowe kody CPV: 45233120-6, 45223300-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 385529.93
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Ogólno-Budowlane Andrzej Dzienisz
Email wykonawcy: dzieniszandrzej@gmail.com
Adres pocztowy: Borzestowska Huta 89A
Kod pocztowy: 83-335
Miejscowość: Borzestowo
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 534419.99
Oferta z najniższą ceną/kosztem 534419.99
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 534419.99
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.