To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-25
Ogłoszenie nr 500257212-N-2018 z dnia 25-10-2018 r.
Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu: II Zakup wyposażenia + Wyposażenie nowej
pracowni Hemodynamiki w sprzęt i meble II - zadanie nr 5 w projekcie pn. "Koordynowana opieka
kardiologiczna w Szpitalu Wojewódzkim im. Św. Ojca Pio w Przemyślu´´, realizowany w ramach
Priorytetu VI Spójność przestrzenna i społeczna Działanie 6.2 Infrastruktura ochrony zdrowia i
pomocy społecznej, poddziałanie 6.2.1 Infrastruktura ochrony zdrowia w ramach Regionalnego
Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020. Projekt
współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz Budżetu Państwa.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
,,Koordynowana opieka kardiologiczna w Szpitalu Wojewódzkim im. Św. Ojca Pio w Przemyślu'' - Projekt realizowany w ramach Priorytetu VI Spójność przestrzenna i społeczna Działanie 6.2 Infrastruktura ochrony zdrowia i pomocy społecznej, poddziałanie 6.2.1 Infrastruktura ochrony zdrowia w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz Budżetu Państwa.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 604042-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500204424-N-2018 oraz 500205738-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu, Krajowy numer identyfikacyjny 31468400000,
ul. ul. Monte Cassino
18,
37700
Przemyśl, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
166 775 065, e-mail
dzp@wszp.pl, faks
166 775 064.
Adres strony internetowej (url): www.wszp.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
II Zakup wyposażenia + Wyposażenie nowej pracowni Hemodynamiki w sprzęt i meble II - zadanie nr 5 w projekcie pn. "Koordynowana opieka kardiologiczna w Szpitalu Wojewódzkim im. Św. Ojca Pio w Przemyślu´´, realizowany w ramach Priorytetu VI Spójność przestrzenna i społeczna Działanie 6.2 Infrastruktura ochrony zdrowia i pomocy społecznej, poddziałanie 6.2.1 Infrastruktura ochrony zdrowia w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz Budżetu Państwa.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DZP/32/PN/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:II Zakup wyposażenia + Wyposażenie nowej pracowni Hemodynamiki w sprzęt i meble II - z podziałem na 7 części / zadań wg kolejności. Zad. 1 - Echokardiograf kieszonkowy - 1 poz. / 1 szt. Zad. 2 - Myjnie do kaczek i basenów z wyposażeniem - 4 poz. / w różnych ilościach. Zad. 3 - Drobny sprzęt medyczny i wyposażenie - 10 poz. / w różnych ilościach. Zad. 4 - Meble do pomieszczeń socjalnych wraz z siedziskami poczekalniowymi - 30 poz. asortymentowych - w różnych ilościach. Zad. 5 - Fotele biurowe i sofy - 4 poz. / w różnych ilościach. Zad. 6 - Lodówki, mikrofalówki i czajniki elektryczne - 4 poz. / w różnych ilościach. Zad. 7 - Zestawy komputerowe, laptopy, drukarki, telefony - 5 poz. / w różnych ilościach.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV: 39000000-2, 33100000-1, 32200000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Echokardiograf kieszonkowy - 1 poz. / 1 szt. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
29537.04
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Partner 4 Medicine Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
31900.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Myjnie do kaczek i basenów z wyposażeniem - 4 poz. / w różnych ilościach. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
38726.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MEDILAB Firma Wytwórczo-Usługowa Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
41824.08
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Drobny sprzęt medyczny i wyposażenie - 10 poz. / w różnych ilościach. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w tym zadaniu (nr: 3) zostało unieważnione z uwagi na to, że nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. o Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. ,,Prawo zamówień publicznych´´(Dz. U. z 2017r. poz. 1579 z późn. zm.). |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Meble do pomieszczeń socjalnych wraz z siedziskami poczekalniowymi - 30 poz. asortymentowych - w różnych ilościach. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
72240.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Nazwa wykonawcy: LOBBY MEBLE s.c. Tomasz Madlewski ; Krzysztof Łudzik.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie
Nazwa wykonawcy: LOBBY MEBLE s.c. Tomasz Madlewski, Krzysztof Łudzik
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
88855.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Fotele biurowe i sofy - 4 poz. / w różnych ilościach. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10800.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Nazwa wykonawcy: LOBBY MEBLE s.c. Tomasz Madlewski, Krzysztof Łudzik
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie
Nazwa wykonawcy: LOBBY MEBLE s.c. Tomasz Madlewski, Krzysztof Łudzik
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13284.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Lodówki, mikrofalówki i czajniki elektryczne - 4 poz. / w różnych ilościach. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w tym zadaniu (nr: 6) zostało unieważnione z uwagi na to, że nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. o Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. ,,Prawo zamówień publicznych´´(Dz. U. z 2017r. poz. 1579 z późn. zm.). |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Zestawy komputerowe, laptopy, drukarki, telefony - 5 poz. / w różnych ilościach. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
97200.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
119556.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO WRAZ Z CZĘŚCIĄ KONSTRUKCJI DACHU ORAZ PRZEMUROWANIE KOMINÓW PONAD DACHEM W BUDYNKU PRZY UL. KOPERNIKA 39
- Remont pomieszczeń Sądu Rejonowego w Lubaczowie
- DOSTAWA FREZARKI CNC, MEBLI I WYPOSAŻENIA W RAMACH ZADANIA "NOWOCZESNE KSZTAŁCENIE ZAWODOWE W PRZEMYSKIM ELEKTRONIKU"
- Wykonanie EKG wysiłkowego z zakresu medycyny pracy dla funkcjonariuszy i pracowników Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej
- Remont III kondygnacji Prokuratury Okręgowej w Przemyślu
- Remont dróg i placów w Placówce Straży Granicznej w m. Sanok
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup mikrotomu półautomatycznego
- Remont komory dymowej znajdującej się na terenie Komendy Powiatowej PSP w Ełku
- Dostawa aparatury medycznej dla Dolnośląskiego Centrum Onkologii, Pulmonologii i Hematologii ul. Grabiszyńska 105 z podziałem na 3 pakiety dla ONKOCWBK.
- Dostawa komputerów, laptopów, oprogramowania biurowego oraz monitorów komputerowych.
- 45-P-25 Dostawa aparatury medycznej - powtórka
- Zakup sprzętu medycznego na potrzeby Oddziałów Szpitalnych (6 grup) - zakup, dostawa /wraz z uruchomieniem jeśli dotyczy/ oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego /jeśli dotyczy/
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.