To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-25
Ogłoszenie nr 500256988-N-2018 z dnia 25-10-2018 r.
Miejski Zakład Komunikacji w Starogardzie Gdańskim: ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĘTOWYCH PRZY ZIMOWYM UTRZYMANIU DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ STAROGARD GDAŃSKI W SEZONIE ZIMOWYM 2018/2019
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 609029-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Miejski Zakład Komunikacji realizuje zadanie powierzone przez Gminę Miejską Starogard Gdański, ul. Gdańska 6, 83-200 Starogard Gdański NIP 592-20-45-396
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zakład Komunikacji w Starogardzie Gdańskim, Krajowy numer identyfikacyjny 19003505700000,
ul. ul. Tczewska
20,
83-200
Starogard Gdański, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
585 623 001, e-mail
mzk@mzk.starogard.pl, janderus@mzk.starogard.pl, faks
585 625 211.
Adres strony internetowej (url): www.mzk.starogard.pl
Adres profilu nabywcy: mzk@mzk.starogard.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.mzk.starogard.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĘTOWYCH PRZY ZIMOWYM UTRZYMANIU DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ STAROGARD GDAŃSKI W SEZONIE ZIMOWYM 2018/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi sprzętowe przy zimowym utrzymaniu dróg gminnych na terenie Gminy Miejskiej Starogard Gdański w sezonie zimowym 2018/2019 polegające na:odśnieżaniu dróg,usuwaniu i łagodzeniu śliskości zimowej dróg przy użyciu środków uszorstniających tj. piasku, soli drogowej i mieszanek piaskowo-solnych oraz/lub solanki,wywożeniu nadmiaru śniegu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV: 90630000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: wynajem wraz z kierowcą pługopiaskarki wyposażonej w pług odśnieżny - 1 szt. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art.93 ust.1,pkt 1 ustawy PZP (tekst jednolity Dz. U. z 2017r. poz. 1579). W związku z faktem, że na wyżej wymienione części nie została złożona oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: wynajem wraz z kierowcą pługopiaskarki wyposażonej w pług odśnieżny - 1 szt. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art.93 ust.1,pkt 1 ustawy PZP (tekst jednolity Dz. U. z 2017r. poz. 1579). W związku z faktem, że na wyżej wymienione części nie została złożona oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: wynajem wraz z operatorem ładowarki o pojemności łyżki od 0,5 do 1,5 m3, pożądana wielkość łyżki 1 m3 do sporządzania mieszanki solno-piaskowej oraz załadunku posypywarek - 1 szt. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EKOBUD- STAROGARD Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
145.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: wynajem wraz z kierowcą ciągnika o napędzie na 4 koła z pługiem odśnieżnym i piaskarką z przeznaczeniem głównie do odśnieżania dróg gruntowych - 1 szt. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art.93 ust.1,pkt 1 ustawy PZP (tekst jednolity Dz. U. z 2017r. poz. 1579). W związku z faktem, że na wyżej wymienione części nie została złożona oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: wynajem wraz z kierowcą ciągnika o napędzie na 4 koła z pługiem odśnieżnym i opcjonalnie z piaskarką z przeznaczeniem głównie do odśnieżania dróg gruntowych - 1 szt |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art.93 ust.1,pkt 1 ustawy PZP (tekst jednolity Dz. U. z 2017r. poz. 1579). W związku z faktem, że na wyżej wymienione części nie została złożona oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: wynajem wraz z kierowcą lekkiego ciągnika o max masie całkowitej 2,5 ton z pługiem odśnieżnym i z piaskarką zawieszaną lub ciągnioną o ładowności od 0,5 do 3,0 ton |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art.93 ust.1,pkt 1 ustawy PZP (tekst jednolity Dz. U. z 2017r. poz. 1579). W związku z faktem, że na wyżej wymienione części nie została złożona oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: wynajem wraz z kierowcą lekkiego ciągnika o max masie całkowitej 2,5 ton z pługiem odśnieżnym i z piaskarką zawieszaną lub ciągnioną o ładowności od 0,5 do 3,0 ton, głównie z przeznaczeniem do odśnieżania chodników - 1 szt. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art.93 ust.1,pkt 1 ustawy PZP (tekst jednolity Dz. U. z 2017r. poz. 1579). W związku z faktem, że na wyżej wymienione części nie została złożona oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: wynajem wraz z kierowcą lekkiego ciągnika o max masie całkowitej 2,5 ton z pługiem odśnieżnym i opcjonalnie z piaskarką o max ładowności do 3 ton, głównie z przeznaczeniem do odśnieżania chodników - 1 szt |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art.93 ust.1,pkt 1 ustawy PZP (tekst jednolity Dz. U. z 2017r. poz. 1579). W związku z faktem, że na wyżej wymienione części nie została złożona oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: wynajem wraz z kierowcą lekkiego ciągnika o max masie całkowitej 2,5 ton z pługiem odśnieżnym i opcjonalnie z piaskarką o max ładowności do 3 ton, głównie z przeznaczeniem do odśnieżania chodników - 1 szt |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art.93 ust.1,pkt 1 ustawy PZP (tekst jednolity Dz. U. z 2017r. poz. 1579). W związku z faktem, że na wyżej wymienione części nie została złożona oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: wynajem ładowarki lub koparko-ładowarki na podwoziu kołowym wraz z operatorem głównie z przeznaczeniem do odśnieżania chodników, ścieżek rowerowych, placów i parkingów - 2 szt |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art.93 ust.1,pkt 1 ustawy PZP (tekst jednolity Dz. U. z 2017r. poz. 1579). W związku z faktem, że na wyżej wymienione części nie została złożona oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: wynajem ładowarki lub koparko-ładowarki na podwoziu kołowym wraz z operatorem głównie z przeznaczeniem do odśnieżania chodników, ścieżek rowerowych, placów i parkingów - 1 szt |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
130.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: - wynajem ładowarki lub koparko-ładowarki na podwoziu kołowym wraz z operatorem do odśnieżania dróg gruntowych i utwardzonych- 2 szt |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art.93 ust.1,pkt 1 ustawy PZP (tekst jednolity Dz. U. z 2017r. poz. 1579). W związku z faktem, że na wyżej wymienione części nie została złożona oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: wynajem ładowarki lub koparko-ładowarki na podwoziu kołowym wraz z operatorem do odśnieżania dróg gruntowych i utwardzonych - 1 szt |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art.93 ust.1,pkt 1 ustawy PZP (tekst jednolity Dz. U. z 2017r. poz. 1579). W związku z faktem, że na wyżej wymienione części nie została złożona oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: wynajem wraz z kierowcą samochodu ciężarowego typu wywrotka o ładowności powyżej 5 ton max do 16 ton do wywozu śniegu - 1 szt |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art.93 ust.1,pkt 1 ustawy PZP (tekst jednolity Dz. U. z 2017r. poz. 1579). W związku z faktem, że na wyżej wymienione części nie została złożona oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: wynajem wraz z kierowcą samochodu ciężarowego typu wywrotka o ładowności powyżej 5 ton max do 16 ton do wywozu śniegu - 1 szt. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EKOBUD-STAROGARD Sp.z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
170.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: wynajem wraz z operatorem ładowarki lub koparko-ładowarki o pojemności łyżki od 0,8 do 3,0 m3 do załadunku śniegu - 1 szt. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
155.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 17 NAZWA: wynajem wraz z operatorem ładowarki o pojemności łyżki od 0,5 do 1,5 m3 do załadunku śniegu - 1 szt. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art.93 ust.1,pkt 1 ustawy PZP (tekst jednolity Dz. U. z 2017r. poz. 1579). W związku z faktem, że na wyżej wymienione części nie została złożona oferta. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 2711G na odcinku Lubichowo-Mościska
- Remont sal lekcyjnych w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym z siedzibą w Starogardzie Gdańskim przy ul. Chojnickiej 70 (1/B/SOSW/2025).
- Świadczenie dla osób bezdomnych z terenu miasta Starogard Gdański w zakresie pomocy społecznej polegającej na udzieleniu tymczasowego schronienia
- Wykonanie robót budowlano - konserwatorskich w budynku terapeutycznym w Szpitalu dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. St. Kryzana w Starogardzie Gdańskim
- Świadczenie usług transportu drogowego na rzecz Kociewskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
- Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 2721G w miejscowości Lubichowo
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Całoroczne utrzymanie czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i na terenach zewnętrznych administrowanych przez STBS "Wspólny Dom" Sp. z o.o. w Starachowicach"
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach komunalnych
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim.
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków i posesji Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń w budynku biurowym przy ul. Kościuszki 131 we Wrocławiu wraz z dostawą materiałów higienicznych i sprzątania terenu wokół siedziby SP we W-wiu.
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania budynku , pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego oraz wykonywanie prac konserwacyjnych i napraw
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.