eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubinDOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO CIĄGNIKA ROLNICZEGO WRAZ Z PRZYCZEPĄ

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-25

Ogłoszenie nr 500256935-N-2018 z dnia 25-10-2018 r.

Gmina Lubin: DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO CIĄGNIKA ROLNICZEGO WRAZ Z PRZYCZEPĄ

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 613699-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500220775-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Lubin, Krajowy numer identyfikacyjny 39064754100000, ul. Księcia Ludwika I 3, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. (76) 8403100, e-mail zamowienia@ug.lubin.pl, faks (76) 8403140.
Adres strony internetowej (url): www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO CIĄGNIKA ROLNICZEGO WRAZ Z PRZYCZEPĄ

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OR.271.42.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z przyczepą (rocznik 2017 lub 2018). Przedmiot zamówienia przeznaczony jest do obsługi oczyszczalni ścieków w miejscowości Szklary Górne, teren gminy Lubin. 1.1 Wymagania (parametry) techniczne ciągnika rolniczego: 1) Silnik - Wysokoprężny turbodoładowany o mocy od 70 do 80 KM - Liczba cylindrów 4 - Pojemność od 3300 do 3400 cm3 - Pojemność zbiornika paliwa minimum 120 litrów 2) Napęd - Napęd na 4 koła - Sprzęgło dwutarczowe suche z niezależnym sterowaniem WOM - Skrzynia przekładniowa 12x12 z rewersem synchronizowanym - Prędkość maksymalna nie mniejsza niż 30 km/h 3) Układ hamulcowy - Hamulce robocze tarczowe chłodzone cieczą, sterowane hydraulicznie - Hamulec postojowy mechaniczny, sterowany ręcznie - Hamulec przyczepy pneumatyczny instalacja 1 i 2 przewodowa 4) Układ hydrauliczny - Rozdzielacz hydrauliki zewnętrznej minimum trzysekcyjny (minimum 6 szybkozłączy) - Wydajność pompy układu hydrauliki siłowej minimum 50 l/min - Udźwig podnośnika tylnego od 2600 do 3100 kg - Zewnętrzne sterowanie tylnym podnośnikiem - Hydrauliczne wspomaganie układu kierowniczego 5) Wał odbioru mocy (WOM) - Niezależny z ręcznym sterowaniem sprzęgła - Prędkość obrotowa WOM 540/1000 obr/min 6) Kabina - Czterosłupkowa - Fotel kierowcy amortyzowany pneumatycznie z pasem bezpieczeństwa - Uchylne okno dachowe - Uchylna szyba tylna i boczna, - Lusterka zewnętrzne prawo i lewostronne - Kabina wentylowana, ogrzewana, klimatyzowana - Reflektory robocze przednie i tylne - Wycieraczki przedniej i tylnej szyby, spryskiwacze - Sygnalizacja błyskowa na dachu kabiny typu belka 7) Wymiary - Prześwit minimalny 375 mm - Długość od 4200 do 4300 mm - Wysokość od 2500 do 2600 mm - Szerokość od 1700 do 2700 mm - Rozstaw osi od 2250 do 2300 mm 8) Pozostałe - Zaczep transportowy i rolniczy - Tylny TUZ z końcówkami hakowymi - Skrętne błotniki przednie - Ogumienie przód minimum 320/70R24 - Ogumienie tylne minimum 480/70R30 - Pojazd wyposażony w niezbędny zestaw kluczy, trójkąt ostrzegawczy, gaśnicę, apteczkę pierwszej pomocy. - Książka serwisowa w języku polskim 1.2 Wymagania (parametry) techniczne przyczepy rolniczej Ładowność 6 do 7 t Masa, 2100 do 2200 kg Minimalna moc ciągnika, kW / KM 50 / 68 Powierzchnia ładowania, od 7 do 8 m2 Wymiary wewnętrzne skrzyni ładunkowej: długość x szerokość x wysokość, mm w przedziale 3700 x 2100 x 500 + nadstawki 500 mm Komplet nadstawek o wysokości h = 500 mm Układ hamulcowy pneumatyczny, dwuprzewodowy Wywrót trójstronny Prędkość jazdy, 40 km/h Zawieszenie resorowane 1.3 Dodatkowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i przekazać Zamawiającemu na własny koszt i ryzyko w terminie do dnia 30.10.2018 r. Za skrócenie terminu realizacji Zamawiający przyzna Wykonawcy dodatkowe punkty na zasadach określonych w SIWZ. 2) Oferowany przez Wykonawcę sprzęt powinien być nowy, w pełni sprawny, powinien odpowiadać standardom jakościowym i technicznym wynikającym z funkcji i przeznaczenia, zgodnie ze specyfikacją zamówienia oraz powinien być wolny od wad prawnych i fizycznych. 3) Stan formalno - prawny: - w pełni udokumentowane legalne pochodzenie, - przygotowany do rejestracji w dniu przekazania, - przygotowany do pracy, kompletny, sprawny technicznie. 4) Sprzęt powinien posiadać niezbędne wyposażenie oraz wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych (umożliwiając rejestrację) oraz katalog części zamiennych i instrukcję obsługi w j. polskim. 5) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony sprzęt, bez limitu kilometrów, na okres nie krótszy niż 12 miesięcy. Okres gwarancji biegnie od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia Zamawiającemu i podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego "bez zastrzeżeń". Za wydłużenie okresu gwarancji Zamawiający przyzna Wykonawcy dodatkowe punkty na zasadach określonych w SIWZ. 6) Wykonawca będzie wykonywał pełną, nieodpłatną obsługę serwisową w okresie trwania gwarancji zgodnie z zaleceniami producenta i zakresem szczegółowo opisanym w karcie gwarancyjnej. 7) W okresie gwarancji wszystkie koszty naprawy w tym dojazd, koszt materiałów i części zamiennych ponosi Wykonawca. 8) W przypadku serwisowania pojazdu w punkcie serwisowym Wykonawcy, ponosi on całkowity koszt związany z transportem pojazdu do punktu serwisowego i naprawy w trakcie trwania gwarancji. 9) Wykonawca powinien zapewnić autoryzowany serwis gwarancyjny. Serwis musi znajdować na terenie Polski w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego - maksymalny czas reakcji serwisu z przedstawieniem propozycji usunięcia awarii od momentu zgłoszenia awarii do 24 godzin, - wykonanie obowiązków z tytułu gwarancji odbywać się będzie transportem i na koszt Wykonawcy, - Wykonawca dostarczy części zamienne w okresie gwarancji niezwłocznie, najpóźniej w czasie 72 godzin od daty zgłoszenia pocztą elektroniczną na adres e-mail Wykonawcy. - Wykonawca zobowiązuje się w ramach gwarancji do usunięcia wad pojazdu, które ujawniły się w okresie gwarancji w nieprzekraczalnym terminie 14 dni. 10) Wykonawca, który nie jest producentem winien być autoryzowanym przedstawicielem producenta ciągników i posiadać serwis zapewniający naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne. 11) Wykonawca zapewni bezpłatne uruchomienie, sprawdzenie (ewentualną regulację po uruchomieniu) oraz przeprowadzi szkolenie w zakresie poprawnej pracy, konserwacji i bezpiecznej obsługi sprzętu. 12) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt pod adres wskazany przez Zamawiającego na terenie Gminy Lubin. O ostatecznym miejscu dostawy przedmiotu zamówienia Zamawiający poinformuje Wykonawcę w dniu otrzymania od Wykonawcy pisemnego zgłoszenia o terminie dostarczenia przedmiotu zamówienia. 13) Szczegółowy termin dostawy przedmiotu zamówienia będzie uzgodniony między Stronami po pisemnym zgłoszeniu przez Wykonawcę terminu dostarczenia przedmiotu zamówienia, dokonanym z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem. Za pisemne zgłoszenie uważa się również zgłoszenie przesłane faksem lub za pomocą poczty elektronicznej. 14) W dniu dostawy przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu następujących dokumentów sporządzonych w języku polskim: - instrukcji obsługi, - certyfikatu zgodności CE, innych wymaganych atestów i aprobat technicznych, - karty gwarancyjnej, - homologacji lub innych dokumentów wymaganych prawem do zarejestrowania pojazdu. Wszystkie dołączone dokumenty muszą być umieszczone w przezroczystych koszulkach foliowych w segregatorze formatu A4. Segregator musi być oznaczony numerem VIN dostarczanego pojazdu. 2. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zadania określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzór umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 16700000-2


Dodatkowe kody CPV: 34223300-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 148890.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TGK Agri Equipment Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przelotowa 24
Kod pocztowy: 55-320
Miejscowość: Kwietno
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 183134.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 183134.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 183134.70
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.