To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-25
Ogłoszenie nr 500256701-N-2018 z dnia 25-10-2018 r.
Miasto Radomsko: Skwer na Miłaczkach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 617414-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Radomsko, Krajowy numer identyfikacyjny 590648238,
ul. ul. Tysiąclecia
5,
97-500
Radomsko, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
446 854 571, e-mail
zamowienia@radomsko.pl, faks
044 6854513, 6854521.
Adres strony internetowej (url): www.bip.radomsko.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Skwer na Miłaczkach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PZP.271.1.41.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Skwer na Miłaczkach Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacjami technicznymi i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót w zakresie określonym przedmiarami robót, opracowanymi przez Biuro Projektów Budowlanych Kontur Marcin Ściubak, ul. Słoneczna 7, 97-532 Żytno oraz zasadami wiedzy technicznej. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególnośći: - utwardzenie nawierzchni, - dostawę i montaż obiektów małej architektury (ławki, kosze na śmieci, stojak na rowery, szachy betonowe, zestaw sprawnościowy, tablica informacyjna), - wykonanie przyłącza wodociągowego, - budowa instalacji oświetlenia terenu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Przedmiar robót - budowa obiektów małej architektury - stanowiący dodatek nr 9 do SIWZ, 2) Przedmiar robót - budowa przyłącza wodociągowego - stanowiący dodatek nr 10 do SIWZ, 3) Przedmiar robót - budowa instalacji oświetlenia terenu - stanowiący dodatek nr 11 do SIWZ, 4) Mapa z zakresem prac przeznaczonych do realizacji - branża budowlana - stanowiąca dodatek nr 12 do SIWZ, 5) Mapa z zakresem prac przeznaczonych do realizacji - branża sanitarna - stanowiąca dodatek nr 13 do SIWZ, 6) Mapa z zakresem prac przeznaczonych do realizacji - branża elektryczna - stanowiąca dodatek nr 14 do SIWZ, 7) Projekt techniczny - budowa obiektów małej architektury w zakresie określonym przedmiarem robót - stanowiący dodatek nr 15 do SIWZ, 8) Projekt techniczny - budowa przyłącza wodociągowego - stanowiący dodatek nr 16 do SIWZ, 9) Projekt budowlany - budowa instalacji oświetlenia terenu w zakresie określonym przedmiarem robót - stanowiący dodatek nr 17 do SIWZ, 10) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - budowa obiektów małej architektury w zakresie określonym przedmiarem robót - stanowiąca dodatek nr 18 do SIWZ, 11) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - budowa przyłącza wodociągowego - stanowiąca dodatek nr 19 do SIWZ, 12) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - budowa instalacji oświetlenia terenu w zakresie określonym przedmiarem robót -stanowiąca dodatek nr 20 do SIWZ, 13) Opinia geotechniczna - stanowiąca dodatek nr 21 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn zmian.). Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: czynności pracownika budowlanego obejmujące cały zakres rzeczowy robót budowlanych opisanych w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, tj. wykonującego czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót budowlanych, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc między innymi osób: kierujących budową, kierowników robót, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art 29 ust. 3a ustawy, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone we wzorze umowy. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 4. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy opisanych w pkt II.7) ogłoszenia o zamówieniu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45112710-5
Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45112711-2, 45231300-8, 45112720-8, 45342000-6, 45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
306791.44
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Remontowo - Budowlane Mirosław Kubik
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
264075.56
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RADOMSKA
- Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji przedsięwzięcia pn. "Odnawialne źródła energii w Gminie Radomsko"
- Dostawa dwóch urządzeń do radiofrekwencji dla Szpitala Powiatowego w Radomsku
- Wyposażenie pracowni przedmiotowych w tym wyposażenie służące edukacji włączającej
więcej: przetargi w Radomsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
- Przebudowa i remonty dróg na terenie gminy Turawa - etap II - z podziałem na 3 części
- Rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenie Gminy Janowiec
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Nakładki bitumiczne na wybranych odcinkach dróg gminnych w Gminie Sokolniki
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





