To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-25
Ogłoszenie nr 500256574-N-2018 z dnia 25-10-2018 r.
Prokuratura Okręgowa w Zamościu: "Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych dla Prokuratury Okręgowej w Zamościu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 630636-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Prokuratura Okręgowa w Zamościu, Krajowy numer identyfikacyjny 95022103300000,
ul. Orla
2,
22-400
Zamość, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
84 6396091 do 93, 6396977, e-mail
j.chmielewska@prokuratura-zamosc.eu, faks
84 638 24 70.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: prokuratura
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych dla Prokuratury Okręgowej w Zamościu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PO VII WB 261.12.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa, rozładunek, montaż i ustawienie fabrycznie nowych mebli w pomieszczeniach Prokuratury Okręgowej w Zamościu przy ul.Orlej 2. 3.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 4 do SIWZ,
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39130000-2
Dodatkowe kody CPV: 39112000-0, 39132100-7, 39121000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
210000
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Ergosystem sp.j.R.Makuch, M.Wolski, J.Wiatr
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
258300
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Świadczenie usługi sprzątania w budynku i na posesji Sądu Okręgowego w Zamościu przy ulicy Prymasa Stefana Wyszyńskiego 11.
- DOSTAWA UŻYWANEGO SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO DO ZBIERANIA ODPADÓW
- Usługi organizacji wyjazdu
- "ZAKUP ŁODZI RATOWNICZEJ" DLA KOMENDY MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W ZAMOŚCIU.
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych
- Dostawa materiałów opatrunkowych i szewnych oraz pieluchomajtek
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie
- DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM MEBLI DO POMIESZCZEŃ W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W CIESZYNIE W PODZIALE NA 2 CZĘŚCI - CZĘŚĆ 1 - MEBLE BIUROWE, CZĘŚĆ 2 - KRZESŁA BIUROWE
- Dostawa mebli z montażem, krzeseł i foteli
- Zakup i dostawa mebli: biurka, krzesła, stoły dla przestrzeni szkoleniowej BCU w projekcie pn. "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie energetyka " w Zespole Szkół w Połańcu
- DOSTAWA WYPOSAŻENIA DLA KP PSP PUŁAWY
- Dostawa mebli na potrzeby Państwowej Akademii Nauk Stosowanych we Włocławku
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.