To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-24
Ogłoszenie nr 500255953-N-2018 z dnia 24-10-2018 r.
Gmina Starogard Gdański: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonywaniem budowy parkingów w ramach zadania "Poprawa dostępności atrakcji turystycznych w miejscowości Okole i Sumin poprzez budowę parkingów"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 613262-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Starogard Gdański, Krajowy numer identyfikacyjny ,
ul. ul. Sikorskiego
9,
83200
Starogard Gdański, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
(058) 562 50 67, e-mail
starogardgd@ug.pl, faks
(058) 562 46 41.
Adres strony internetowej (url): www.ugstarogard.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonywaniem budowy parkingów w ramach zadania "Poprawa dostępności atrakcji turystycznych w miejscowości Okole i Sumin poprzez budowę parkingów"
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonywaniem budowy parkingów w ramach zadania "Poprawa dostępności atrakcji turystycznych w miejscowości Okole i Sumin poprzez budowę parkingów" Przedsięwzięcie jest finansowane z programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej pn. "Program Rozwoju Obszarów Wiejskich" na lata 2014-2020". Usługa ma być świadczona w specjalności: - Konstrukcyjno- budowlanej. 1.1. Zakres obowiązków Inspektora Nadzoru inwestorskiego. a) Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. b) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbiorowych obiektu i przekazywaniu do użytkowania. c) Sprawdzania dokumentów rozliczeniowych wykonawcy, korygowanie kosztorysów i obmiarów. d) Bieżące kontrolowanie zgodności wykonywanych prac z harmonogramem terminowo- finansowym wykonawcy robót. e) Informowanie zamawiającego o wystąpieniu zagrożenia w dotrzymaniu przez wykonawcę robót, terminów częściowych oraz terminu końcowego realizacji przedmiotu umowy wynikających z harmonogramu robót. f) Podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) materiałów i urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy, normy i wymagania sformułowane w umowie z wykonawcą robót, dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. g) Kontrolowanie jakości wykonania robót i wbudowanych materiałów zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym, specyfikacjami technicznymi oraz obowiązującymi przepisami i normami. Kontrola i archiwizacja dokumentów potwierdzenie dopuszczenia wbudowanych materiałów do obrotu w budownictwie. h) Wydawanie kierownikowi budowy i kierownikom robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych. i) Kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim na bieżąco, zgodnie z postępem prac, wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót. j) Uczestniczenie w próbach i odbiorach, w przekazywaniu placu budowy w dokonywaniu odbiorów częściowych i końcowego inwestycji oraz w przeglądach gwarancyjnych i nadzorowanie usuwania wad lub usterek w okresie gwarancji . k) Wstrzymanie robót o ile ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie BHP. l) Przygotowanie zadania inwestycyjnego do odbioru końcowego poprzez sprawdzenie i stwierdzenie poprawności i kompletności dokumentacji powykonawczej (operatu kolaudacyjnego). m) Sprawdzania dokumentów rozliczeniowych wykonawcy na wszystkich etapach rozliczenia (częściowych i końcowym). n) Wykonanie pełnego rozliczenia finansowego nadzorowanej inwestycji na potrzeby sporządzenia dokumentów OT (przyjęcie środka trwałego) i przygotowanie załączników do wniosku składanego przez Zamawiającego do właściwego organu o wydanie pozwolenia na użytkowanie obiektu. o) Bieżącego informowania zamawiającego o postępie prac. p) Udział w naradach koordynacyjnych oraz spotkaniach z Wykonawcami robót i ich protokołowanie . q) Nadzorowanie budowy w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, przez inspektora co najmniej nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu i nie rzadziej niż to określono w ofercie i umowie oraz na każde żądanie zamawiającego, a także, w wyjątkowych sytuacjach niezwłocznie, gdy obecność inspektora nadzoru będzie nieodzowna dla toczących się robót budowlanych. r) Inspektor ma obowiązek potwierdzać na bieżąco, każdorazowy pobyt swojej obecności na placu budowy, podpisem na liście, znajdującej się w Urzędzie Gminy, s) Wykonawca będzie zobowiązany nadzorować także prace niewyszczególnione w umowie , nieprzewidziane w SIWZ oraz przedmiarze robót, jeżeli są one niezbędne ze względu na należyte wykonanie inwestycji (bezpieczeństwo realizacji robót, zabezpieczenie przed awariami , właściwa jakość i kompletność robót). t) Dokonanie wpisu do Dziennika Budowy o podjęciu się obowiązków i dokonywania tamże systematycznych zapisów o wykonywanych w trakcie realizacji robót czynnościach i zaistniałych istotnych zdarzeniach, 1.2. Zakres robót budowlanych objętych pełnieniem nadzoru Inwestorskiego: budowy parkingów w ramach zadania "Poprawa dostępności atrakcji turystycznych w miejscowości Okole i Sumin poprzez budowę parkingów" Zamówienie składa się z zadań: 1.2.1. Zadanie 1. Obejmuje wykonanie budowy z miejscami postojowych dla samochodów osobowych z chodnikami i odcinkiem drogi wewnętrznej w Suminie. Zakres robót do wykonania: a) nawierzchni drogi wewnętrznej z kostki brukowej betonowej z miejscami postojowymi o łącznej powierzchni 544,0m2 w tym 274,0 m2 miejsc postojowych , b) chodnika z kostki brukowej betonowej szarej o pow. 80,0 m2, c) miejsc postojowych z kostki brukowej betonowej czerwonej 44,0 m2, d) zjazdu o pow. 29,0 m2, e) podjazdu chodnikowego o pow. 13,0 m2, f) wbudowanie krawężników i obrzeży oraz wykonanie robót towarzyszących, g) wyrównanie terenu pod trawniki na powierzchni 148,0 m2, (obejmuje tylko dostawę nasion trawy bez zasiewu) h) regulacja wysokości wpustów ulicznych, armatury wodociągowej i pokryw studni kan. deszczowej do rzędnych wykonywanej nawierzchni. (Projektowaną sieć wodociągową i kan. deszczowej, która jest uwidoczniona na projekcie zagospodarowania wykonano wg. odrębnego zamówienia). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna/projekt budowlany załączony do SIWZ- załącznik nr 8 i przedmiar robót stanowiący materiał pomocniczy - załącznik nr 10 a) 1.2.2. Zadanie 2. Obejmuje wykonanie w Okolu, (działka w obrębie geodezyjnym Linowiec) utwardzenia nawierzchni parkingu dla samochodów osobowych. Zakres robót do wykonania: a) utwardzenia powierzchni parkingu z kostką betonową grub. 8 cm. o pow. 125,00m2, b) wbudowanie krawężników i obrzeży oraz wykonanie robót towarzyszących, demontaż obrzeży trawnikowych na odcinku 25 m - (materiał z odzysku do przekazania zamawiającemu). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna/projekt budowlany obejmujący większy zakres robót. ( niniejsze zamówienie obejmuje tylko zakres dotyczący budowy parkingu przy drodze) załączony do SIWZ- załącznik 9. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. Przedmiar robót stanowiący materiał pomocniczy - załącznik - nr 10 b) do SIWZ. Ponadto przedmiot zamówienia dotyczący robót obejmuje: ? zakup, dostawa i wbudowanie materiałów objętych zamówieniem, ? organizacja i urządzenie placu budowy, w tym wszelkie roboty przygotowawcze, ? roboty ziemne pod nawierzchnie, ? sporządzenia i oznakowania czasowej organizacji ruchu oraz oznakowania terenu budowy, ? koszty utrzymania zaplecza budowy, organizacji ruchu w okresie prowadzenia robót, obsługi geodezyjnej i geotechnicznej, ewentualnej odbudowy osnowy geodezyjnej lub kamieni granicznych uszkodzonych/ zasypanych w trakcie robot budowlanych, ? zapewnienia własnym pracownikom lub osobom, przy pomocy których Wykonawca wykonuje umowę, odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, ? utrzymania ciągów komunikacyjnych zajętych na potrzeby inwestycji w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, ? zabezpieczenia dróg prowadzących do placu budowy przed ich zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy lub jego podwykonawców, ? umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne, a także uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego. ? Kompleksową, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wykonanych robót w tym odtworzenie punktów geodezyjnych, kamieni granicznych w sąsiedztwie prowadzonych robót. ? sporządzenie dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, wykonanie dokumentacji powykonawczej (operatu kolaudacyjnego) ? po zakończeniu robót demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5093.50
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Nadzory- GL Grzegorz Leszman
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6265.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Starogardzie Gdańskim ul. Chojnicka 70, w okresie od 02 stycznia do 30 czerwca 2026 (5/D/SOSW/2025).
- Wykonanie rezerwowego przyłącza centralnego ogrzewania w Kociewskim Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Starogardzie Gdańskim
- Dostawa odczynników laboratoryjnych
- Budowa kanalizacji sanitarnej i zagospodarowanie wód opadowych.
- "Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Starogardzie Gdańskim".
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w gminie Milejewo"
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Poprawa atrakcyjności inwestycyjnej Gminy Sianów poprzez rozwój i uzbrojenie terenów przemysłowych wzdłuż drogi ekspresowej S6".
- Kompleksowe odpłatne pełnienie obowiązków nadzorującego nad rb podczas real.zad.pn.:Rozbudowa Parku Zapopradzie w Uzdr. Muszyna, etapIII-budowa ogrodówtematycznych:wiklinowego i strefy wypoczynkowej
- Pełnienie funkcji inspektorów nadzoru na zadaniu pn. Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj, polegających na opracowaniu projektu zamiennego...
- "Usługa wielobranżowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn "Sporządzenie projektu zamiennego i wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy COT Kopalni Soli "Wieliczka""
- Park Mostów II - Modernizacja terenu wokół budynku Miejskiego Domu Kultury w Zgorzelcu - powołanie zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





