To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-24
Ogłoszenie nr 500255753-N-2018 z dnia 24-10-2018 r.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej i Wsparcia Rodziny w Dąbrowie Tarnowskiej: Świadczenie usług aktywnej integracji o charakterze społecznym dla uczestników projektu "Droga do sukcesu"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 621937-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej i Wsparcia Rodziny w Dąbrowie Tarnowskiej, Krajowy numer identyfikacyjny 005707810,
ul. Kościuszki
15A,
33-200
Dąbrowa Tarnowska, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
14 642 29 15, e-mail
sekretariat@mopsiwr.pl, faks
14 642 29 15.
Adres strony internetowej (url): www.mopsiwr.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług aktywnej integracji o charakterze społecznym dla uczestników projektu "Droga do sukcesu"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):AA.26.12.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa aktywnej integracji o charakterze społecznym prowadzona przez specjalistów dla uczestników projektu "Droga do sukcesu" projektu realizowanego w okresie wrzesień 2018 r. - sierpień 2021 roku. Celem realizacji usług jest przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu poprzez aktywizację społeczną i zawodową osób korzystających z pomocy społecznej. Usługi aktywnej integracji o charakterze społecznym dla 60 osób (20 osób w każdym roku realizacji projektu). Realizacja usługi polegać będzie na: - prowadzeniu indywidualnego poradnictwa psychologicznego w siedzibie Zamawiającego przez psychologa (średnio 5 godz. zegarowych dla każdego uczestnika tj. 20 osób, w każdym roku - średnio 100 godz. w każdym roku realizacji projektu - łącznie 300 godz.), - prowadzeniu grupowych spotkań z psychologiem w siedzibie Zamawiającego (1 spotkania w miesiącu w wymiarze 4 godz. zegarowych: 48 godz. w każdym roku realizacji projektu, co daje łącznie 144 godz., - prowadzeniu warsztatów kompetencji cyfrowych w siedzibie Zamawiającego przez informatyka - specjalisty ds. wykluczenia cyfrowego dysponującego zapleczem technicznym w postaci komputerów typu laptop niezbędnych w celu realizacji działania (średnio 5 godz. zegarowych dla każdego uczestnika), co daje 100 godz. w każdym roku realizacji projektu - łącznie 300 godz., - prowadzeniu indywidualnego poradnictwa prawnego w siedzibie Zamawiającego przez prawnika (średnio 4 godz. zegarowe dla każdego uczestnika w każdym roku realizacji projektu, co daje 80 godzin w skali roku - łącznie 240 godz., - prowadzeniu treningu kompetencji i umiejętności społecznych w formie stacjonarnej w siedzibie Zamawiającego w wymiarze 40 godz. - 5 spotkań po 8 godz. dydaktycznych (podczas zajęć należy zapewnić wyżywienie każdemu Uczestnikowi Projektu: serwisu kawowego i obiadowego tj.: kawa, herbata, zimne napoje, suche ciastka, cukier, śmietanka do kawy, 1 ciepły posiłek składający się z zupy i drugiego dania w formie cateringu, produkty podawane podczas serwisu kawowego i obiadowego winny spełniać normy żywieniowe oraz sanitarnoepidemiologiczne, dostarczane ciepłe posiłki muszą być już porcjowane na osoby w zamykanych pojemnikach jednorazowych, a podczas podawania posiłków należy używać sztućców jednorazowych, serwetek jednorazowych, jednorazowych obrusów papierowych lub materiałowych, należy również zapewnić każdemu Uczestnikowi Projektu materiały dydaktyczne) - łącznie 120 godz., - prowadzeniu Warsztatów kompetencji rodzicielskich w formie stacjonarnej w siedzibie Zamawiającego średnio dla 13 rodziców w każdym roku w wymiarze 40 godz. - 5 spotkań po 8 godz. dydaktycznych (podczas zajęć należy zapewnić wyżywienie każdemu Uczestnikowi Projektu: serwisu kawowego i obiadowego tj.: kawa, herbata, zimne napoje, suche ciastka, cukier, śmietanka do kawy, 1 ciepły posiłek składający się z zupy i drugiego dania w formie cateringu, produkty podawane podczas serwisu kawowego i obiadowego winny spełniać normy żywieniowe oraz sanitarno-epidemiologiczne, dostarczane ciepłe posiłki muszą być już porcjowane na osoby w zamykanych pojemnikach jednorazowych, a podczas podawania posiłków należy używać sztućców jednorazowych, serwetek jednorazowych, jednorazowych obrusów papierowych lub materiałowych, należy również zapewnić każdemu Uczestnikowi Projektu materiały dydaktyczne) - łącznie 120 godz.;
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 80400000-8
Dodatkowe kody CPV: 85312320-8, 80530000-8, 79111000-5, 80561000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
113520.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Centrum Doradztwa Inwestycyjnego i Szkoleń
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
106620.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY TARNOWSKIEJ
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Trening Umiejętności Społecznych dla dzieci i młodzieży z pieczy zastępczej oraz warsztaty wspierające dla rodziców zastępczych, kandydatów i opiekunów usamodzielniania na terenie Pow. Szamotulskiego
- 1/2025/P - Organizacja i przeprowadzenie szkoleń z zakresu oceny prawidłowości wykonywania testów podstawowych dla urządzeń radiologicznych oraz urządzeń pomocniczych, dla pracowników WSSE oraz GIS
- Kompleksowe zorganizowanie 5-dniowego wyjazdu edukacyjnego z elementami integracyjnymi, w związku z realizacją projektu partnerskiego pt. "Rodzina w centrum Etap I".
- USŁUGI SPOŁECZNE DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "Q działaniu II"
- Przeprowadzenie kursów, szkoleń zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu pn. "Bielsko-Biała - zawodowo" (z podziałem na 7 części).
- Edukacja dla wszystkich - wysoka jakość kształcenia (z podziałem na 10 części):
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.