eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa TarnowskaŚwiadczenie usług aktywnej integracji o charakterze społecznym dla uczestników projektu "Droga do sukcesu"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-24

Ogłoszenie nr 500255753-N-2018 z dnia 24-10-2018 r.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej i Wsparcia Rodziny w Dąbrowie Tarnowskiej: Świadczenie usług aktywnej integracji o charakterze społecznym dla uczestników projektu "Droga do sukcesu"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 621937-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej i Wsparcia Rodziny w Dąbrowie Tarnowskiej, Krajowy numer identyfikacyjny 005707810, ul. Kościuszki 15A, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 14 642 29 15, e-mail sekretariat@mopsiwr.pl, faks 14 642 29 15.
Adres strony internetowej (url): www.mopsiwr.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług aktywnej integracji o charakterze społecznym dla uczestników projektu "Droga do sukcesu"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

AA.26.12.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa aktywnej integracji o charakterze społecznym prowadzona przez specjalistów dla uczestników projektu "Droga do sukcesu" projektu realizowanego w okresie wrzesień 2018 r. - sierpień 2021 roku. Celem realizacji usług jest przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu poprzez aktywizację społeczną i zawodową osób korzystających z pomocy społecznej. Usługi aktywnej integracji o charakterze społecznym dla 60 osób (20 osób w każdym roku realizacji projektu). Realizacja usługi polegać będzie na: - prowadzeniu indywidualnego poradnictwa psychologicznego w siedzibie Zamawiającego przez psychologa (średnio 5 godz. zegarowych dla każdego uczestnika tj. 20 osób, w każdym roku - średnio 100 godz. w każdym roku realizacji projektu - łącznie 300 godz.), - prowadzeniu grupowych spotkań z psychologiem w siedzibie Zamawiającego (1 spotkania w miesiącu w wymiarze 4 godz. zegarowych: 48 godz. w każdym roku realizacji projektu, co daje łącznie 144 godz., - prowadzeniu warsztatów kompetencji cyfrowych w siedzibie Zamawiającego przez informatyka - specjalisty ds. wykluczenia cyfrowego dysponującego zapleczem technicznym w postaci komputerów typu laptop niezbędnych w celu realizacji działania (średnio 5 godz. zegarowych dla każdego uczestnika), co daje 100 godz. w każdym roku realizacji projektu - łącznie 300 godz., - prowadzeniu indywidualnego poradnictwa prawnego w siedzibie Zamawiającego przez prawnika (średnio 4 godz. zegarowe dla każdego uczestnika w każdym roku realizacji projektu, co daje 80 godzin w skali roku - łącznie 240 godz., - prowadzeniu treningu kompetencji i umiejętności społecznych w formie stacjonarnej w siedzibie Zamawiającego w wymiarze 40 godz. - 5 spotkań po 8 godz. dydaktycznych (podczas zajęć należy zapewnić wyżywienie każdemu Uczestnikowi Projektu: serwisu kawowego i obiadowego tj.: kawa, herbata, zimne napoje, suche ciastka, cukier, śmietanka do kawy, 1 ciepły posiłek składający się z zupy i drugiego dania w formie cateringu, produkty podawane podczas serwisu kawowego i obiadowego winny spełniać normy żywieniowe oraz sanitarnoepidemiologiczne, dostarczane ciepłe posiłki muszą być już porcjowane na osoby w zamykanych pojemnikach jednorazowych, a podczas podawania posiłków należy używać sztućców jednorazowych, serwetek jednorazowych, jednorazowych obrusów papierowych lub materiałowych, należy również zapewnić każdemu Uczestnikowi Projektu materiały dydaktyczne) - łącznie 120 godz., - prowadzeniu Warsztatów kompetencji rodzicielskich w formie stacjonarnej w siedzibie Zamawiającego średnio dla 13 rodziców w każdym roku w wymiarze 40 godz. - 5 spotkań po 8 godz. dydaktycznych (podczas zajęć należy zapewnić wyżywienie każdemu Uczestnikowi Projektu: serwisu kawowego i obiadowego tj.: kawa, herbata, zimne napoje, suche ciastka, cukier, śmietanka do kawy, 1 ciepły posiłek składający się z zupy i drugiego dania w formie cateringu, produkty podawane podczas serwisu kawowego i obiadowego winny spełniać normy żywieniowe oraz sanitarno-epidemiologiczne, dostarczane ciepłe posiłki muszą być już porcjowane na osoby w zamykanych pojemnikach jednorazowych, a podczas podawania posiłków należy używać sztućców jednorazowych, serwetek jednorazowych, jednorazowych obrusów papierowych lub materiałowych, należy również zapewnić każdemu Uczestnikowi Projektu materiały dydaktyczne) - łącznie 120 godz.;

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 80400000-8


Dodatkowe kody CPV: 85312320-8, 80530000-8, 79111000-5, 80561000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 113520.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Centrum Doradztwa Inwestycyjnego i Szkoleń
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Św. Brata Alberta Chmielowskiego 4
Kod pocztowy: 33-200
Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 106620.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 106620.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 106620.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.