eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrusicePrzebudowa dróg gminnych w miejscowości Prusice - ETAP I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-24

Ogłoszenie nr 500255252-N-2018 z dnia 24-10-2018 r.

Gmina Prusice: Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Prusice - ETAP I

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 601495-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Prusice, Krajowy numer identyfikacyjny 93193510600000, ul. Rynek 1, 55110 Prusice, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 126 224, e-mail prusice@prusice.pl, faks 713 126 229.
Adres strony internetowej (url): www.bip.prusice.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.prusice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Prusice - ETAP I

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.31.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania obejmującego roboty budowlane w ramach zadania pn. Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Prusice - ETAP I. 2. Określony w ust. 1 przedmiot umowy zostanie wykonany w ciągu drogi gminnej w miejscowości Prusice. Przedmiot umowy obejmuje wykonanie przebudowy drogi w etapie I obejmującym przebudowę ul. H. Probusa oraz odcinek ul. Pietrowickiej o łącznej długość wynoszącej 646,76 mb. Odcinek ul. Pietrowickie od włączenia w ul. Kolejową do skrzyżowania z ul. Sosnową o długości 213 mb. Drogę gminną projektuje się jako dwukierunkową o szerokości 5 m z jednej strony ograniczoną krawężnikiem i pochyleniu jednostronnym podstawowym 2 %. Po lewej stronie przewiduje się chodnik o szerokości 2,5 m i pochyleniu jednostronnym 2% skierowanym w stronę jezdni drogi gminnej. Przebudowa ulicy H. Probusa stanowiącego połączenie ul. Pietrowickiej z ul. Wierzbową i posiada długość 372,59 mb. Na ulicy H. Probusa projektuje się drogę dojazdową do działek o długości 61,17 mb. Drogę gminną projektuje się jako dwukierunkową o szerokości 5 m z jednej strony ograniczoną krawężnikiem i pochyleniu jednostronnym podstawowym 2 %. Po prawej stronie przewiduje się chodnik o szerokości 1,5 m i pochyleniu jednostronnym 2% skierowanym w stronę jezdni drogi gminnej, oddzielony od jezdni pasem zieleni o szerokości 1,5 m. W celu prawidłowego funkcjonowania kanalizacji deszczowej dla omawianego etapu należy założyć przy wycenie wykonanie części kanalizacji z etapu II dla poprawnego odprowadzenia wód deszczowych. 3. Inwestycja obejmuje następujące działki: 1) ul. Pietrowicka dz. nr 672, 673, 822/4, AM-1 Obręb Prusice, Gmina Prusice 2) ul. Henryka Probusa dz. nr 221/17, AM -1 Obręb Prusice, Gmina Prusice 4. Wykonanie robót budowlanych winno nastąpić zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, której zakres został potwierdzony zaświadczeniem bez wniesienia sprzeciwu Starosty Trzebnickiego nr AiB.6743.2.63.2017 z dnia 15.09.2017r. oraz zaświadczeniem bez wniesienia sprzeciwu Starosty Trzebnickiego nr AiB.6743.64.2017 z dnia 15.09.2017r. 5. Przedmiot umowy obejmuje także wykonanie zatwierdzonej docelowej organizacji ruchu. 6. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa w tym projekty budowlane i wykonawcze, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, z tym zastrzeżeniem, iż pierwszeństwo w przypadku rozbieżności pomiędzy elementami dokumentacji projektowej mają projekt budowalny oraz projekty wykonawcze a następnie specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 7. Zamawiający nie odpowiada za istniejącą infrastrukturę podziemną niezinwentaryzowaną na mapach sytuacyjno-wysokościowych (zasadniczych). W sytuacji kolizji z infrastrukturą podziemną urządzeń, Wykonawca zabezpieczy miejsce, wezwie odpowiednie służby i pokryje koszty związane z odbudową urządzeń, które ulegną zniszczeniu. 8. Obowiązkiem Wykonawcy w ramach realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia na etapie wykonania robót budowlanych jest: 1) zapewnienie kierownika budowy oraz kierowników robót poszczególnych branż do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm.) oraz aktami wykonawczymi do ustawy zwanymi łącznie dalej prawem budowlanym w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. Przy czym Zamawiający wymaga, aby: a) osoba pełniącą funkcje kierownika budowy była obecna na budowie minimum 3 dni w tygodniu przez 2 godziny dziennie, b) obowiązkiem kierownika budowy oraz kierowników robót będzie uczestniczenie w radach budowy, które odbywać będą na wniosek którejś ze stron w miarę bieżących potrzeb; 2) złożenie na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa do właściwego organu nadzoru budowlanego zawiadomień: a) o zakończeniu wykonywania robót budowlanych bądź uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie (w przypadku nałożenia niniejszego obowiązku przez właściwy organ wydający decyzję pozwolenie na budowę) wraz z niezbędnymi dokumentami zgodnie z wymogami prawa budowlanego, b) uzyskanie decyzji pozwolenie na użytkowanie obiektu lub potwierdzenia możliwości przystąpienia do użytkowania wydanego przez właściwy organ Nadzoru Budowlanego jeśli jest wymagane przepisami prawa, c) przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz dokumentacji powykonawczej, geodezyjnej z naniesieniem obiektów w terenie i inwentaryzacji. 9. Stosowane podczas wykonywania robót budowlanych materiały i urządzenia winny spełniać wymogi prawa budowlanego, tj. posiadać odpowiednie certyfikaty, atesty, znaki bezpieczeństwa, być zgodne z wymogami technicznymi Polskich Norm lub aprobatą techniczną, o ile dla danego wyrobu nie ustanowiono Polskiej Normy wymagane są materiały atestowane i dopuszczone do stosowania. Materiały winny zostać przekazane do kontroli i wykorzystania inspektorowi nadzoru inwestorskiego w dniu sprowadzenia materiałów na plac budowy i przed wbudowaniem. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia inspektorowi nadzoru wyników badań, certyfikatów, kart technicznych, autoryzacji i atestów oraz deklaracji zgodności z Polskimi i Europejskimi Normami na materiały i urządzenia zastosowane przy realizacji przedmiotu zamówienia. 10. Inspektor Nadzoru ma prawo w każdym momencie realizacji umowy, odrzucić każdą cześć robót, użyte materiały i zmontowane urządzenia, jeżeli nie będą one zgodne z powyższymi wymaganiami. Odrzucenie powinno nastąpić w formie pisemnej niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności. 11. Wykonawca opracuje dokumentację powykonawczą w oprawionych, opisanych i zaopatrzonych w spis treści w 2 egzemplarzach (w tym oryginał.), w skład której wejdą m.in.: a) dziennik budowy, b) oświadczenie Kierownika budowy, c) aktualne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, d) deklaracje zgodności, certyfikaty, atesty higieniczne, aprobaty techniczne na wbudowane materiały, e) protokoły badań i prób, f) geodezyjna dokumentacja powykonawcza, g) dokumentacja fotograficzna, h) komplet dokumentacji projektowej z naniesionymi ew. zmianami zaakceptowanymi przez nadzór autorski i inspektora nadzoru, i) instrukcja bezpieczeństwa pożarowego,

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233142-6


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45332000-3, 45231000-5, 45316213-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1013567.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Drogowe DROGBUD -GOSTYŃ Sp z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Grabonóg 69 b
Kod pocztowy: 63-800
Miejscowość: Gostyń
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1959550.13
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1959550.13
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1959550.13
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.