eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JędrzejówDostawa sprzętu komputerowego wraz z rozbudową istniejącego systemu informatycznego do obsługi przychodni

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-22

Ogłoszenie nr 500253252-N-2018 z dnia 22-10-2018 r.

Zakład Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Jędrzejowie: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z rozbudową istniejącego systemu informatycznego do obsługi przychodni

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 619406-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Jędrzejowie, Krajowy numer identyfikacyjny 29046459400000, ul. ul. B. Chrobrego 4, 28300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 041 3862172, 3862272, e-mail zpoz_jedrzejow@poczta.onet.pl, faks 041 3862172, 3862272 w. 41.
Adres strony internetowej (url): www.zpozjedrzejow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu komputerowego wraz z rozbudową istniejącego systemu informatycznego do obsługi przychodni

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZPOZ/PZP/1/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: a). serwera - 1 sztuka b). systemu operacyjnego w wersji serwerowej - 1 sztuka c). licencji dostępowych - 35 sztuk d). licencji dostępowych terminalowych - 15 sztuk e). zasilacza UPS do serwera - 1 sztuka f). oprogramowania antywirusowego - 26 sztuk g). komputerów do przychodni - 25 sztuk h). monitorów do przychodni - 26 sztuk i). drukarek do przychodni - 17 sztuk j). skanerów dokumentów - 4 sztuki k). komputerów do laboratorium - 4 sztuki l). monitorów do laboratorium - 4 sztuki m). drukarek do laboratorium - 2 sztuki n). zasilacza UPS - 1 sztuka o). urządzenia NAS - 1 sztuka p). przełącznika sieciowego (switch) - 1 sztuka r). zasilacza UPS - 1 sztuka s). bazy danych t). oprogramowania do obsługi przychodni 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (minimalne parametry sprzętu oraz rodzaj oprogramowania) został określony w załączniku nr 2 SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również: a). dostawę (transport) sprzętu przez Wykonawcę do placówek ZPOZ: Przychodni Rejonowej Nr 2 w Jędrzejowie ul. B. Chrobrego 4, 28-300 Jędrzejów; Przychodni Rejonowej Nr 1 w Jędrzejowie ul. 11 Listopada 26, 28-300 Jędrzejów, Wiejskiego Ośrodka Zdrowia w Rakowie Raków 41, 28-300 Jędrzejów, Wiejskiego Ośrodka Zdrowia w Prząsławiu, Prząsław 55, 28-300 Jędrzejów, rozładunek, wniesienie i montaż. Przedmiotowe czynności należy wykonać w dni urzędowania zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-15.00 b). instalację serwera w innym pomieszczeniu (pomieszczenie oddalone o około 5 m). Miejsce instalacji serwera: Przychodnia Rejonowa Nr 2 w Jędrzejowie ul. B. Chrobrego 4, 28-300 Jędrzejów c). instalację i konfigurację serwera i bazy danych d). przeniesienie systemów KS-SOMED, KS-ZZL i KS FKW na nowy serwer wraz z integracją systemów e). konfigurację i parametryzację sytemu (moduły medyczne, integracja z laboratorium) f). indywidualne szkolenie pracowników (lekarzy, pielęgniarek oraz inny personel) w zakresie obsługi systemu - 35 użytkowników systemu. UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza szkolenia grupowego. Wymagane jest aby każdy użytkownik systemu został przeszkolony indywidualnie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1


Dodatkowe kody CPV: 48000000-8, 72000000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 268292.68
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KAMSOFT S.A.
Email wykonawcy: przetargi@kamsoft.pl
Adres pocztowy: ul. 1 Maja 133
Kod pocztowy: 40-235
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 304096.59
Oferta z najniższą ceną/kosztem 304096.59
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 304096.59
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.