Ogłoszenie z dnia 2018-10-19
Ogłoszenie nr 500252137-N-2018 z dnia 19-10-2018 r.
Dom Pomocy Społecznej w Radziechowicach: Dostawa mięsa, wędlin i produktów drobiowych w 2018-2019 r dla Domu Pomocy Społecznej w Radziechowicach.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej w Radziechowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 31174000000,
ul. Radziechowice Pierwsze
2,
97561
Ładzice, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
044 6840821, 502245468, e-mail
dpsradziechowice@neostrada.pl, faks
446 840 821.
Adres strony internetowej (url): www.biuletyn.abip.pl/radziechowice
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka samorządu terytorialnego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mięsa, wędlin i produktów drobiowych w 2018-2019 r dla Domu Pomocy Społecznej w Radziechowicach.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Oferta zostanie sporządzona na formularzu oferty, zał. nr.1, zawierającym wartość oferty w cenie netto i brutto. 2. Formularz cenowy oferty, zał. nr.2, zawierający asortyment i ilość towaru, zostanie uzupełniony o ceny jednostkowe proponowane przez oferenta oraz wartości netto i brutto oferowanych wyrobów. 3. Wszystkie oferowane produkty powinny być świeże i jakościowo pełnowartościowe.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 15110000-2
Dodatkowe kody CPV: 15131130-5, 15131500-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
85276.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo PHU " BAK-POL"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
82555
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 4 w Oleśnicy w 2026 roku
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 6 w Oleśnicy
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Internatu prowadzonego przez Zespół Szkół Nr 1 im. św. Rafała Kalinowskiego w Krakowie - postępowanie nr 2
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 11 im. Królowej Jadwigi w Pile w okresie od 01.01.2026 r. do 30.06.2026 r.
- Dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 5 im. Misia Uszatka w Sieradzu
więcej: Mięso »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





