eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PleszewDostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji w Starostwie Powiatowym w Pleszewie w latach 2018 - 2020.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-18

Ogłoszenie nr 500251385-N-2018 z dnia 18-10-2018 r.

Powiat Pleszewski: Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji w Starostwie Powiatowym w Pleszewie w latach 2018 - 2020.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 615789-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Pleszewski, Krajowy numer identyfikacyjny 250854808, ul. ul. Poznańska 79, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. +48627429652, e-mail przetargi@powiatpleszewski.pl, faks +48627429665.
Adres strony internetowej (url): powiatpleszewski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji w Starostwie Powiatowym w Pleszewie w latach 2018 - 2020.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

NR.272.10.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych zwyczajnych jednorzędowych, dwurzędowych, motocyklowych, ciągnikowych, motorowerowych, indywidualnych, tymczasowych i zabytkowych oraz odbiór i złomowanie tablic wycofanych.1. Dostawy tablic rejestracyjnych. 1). Szacuje się następujące ilości dostaw tablic rejestracyjnych:tablice zwyczajne jednorzędowe - 35.000 szt; tablice zwyczajne dwurzędowe - 1.000 szt; tablice motocykl - ciągnik - 1.800 szt; tablice motorower - 1.000 szt; tablice indywidualne - 100 szt; tablice zabytkowe - 30 szt; tablice tymczasowe jednorzędowe i dwurzędowe - 200 szt. 2). Wskazane ilości tablic są ilościami szacunkowymi. Wykonawcy nie będą przysługiwały wobec zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu dostarczenia mniejszej ilości tablic niż określone powyżej.W przypadku, gdy maksymalna wartość umowy zostanie osiągnięta przed upływem terminu 31.12.2020r, umowa ulegnie wygaśnięciu z dniem realizacji ostatniej dostawy. 3). Zamawiający przewiduje i dopuszcza zmiany ilości tablic dla poszczególnych pozycji (zwiększenie/zmniejszenie) w ramach ustalonej kwoty wynagrodzenia. 4). Dostarczane tablice rejestracyjne muszą być zgodne ze wzorami i wymaganiami określonymi w przepisach obowiązujących na dzień ich dostawy do siedziby zamawiającego, w szczególności z: a). Ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U z 2017 r. poz. 1260 ze zm); b).Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11. 12. 2017r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych ( t.j. Dz. U z 2017, poz. 2355 ze zm.); c) Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 02 maja 2012r w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U z 2012r poz. 585 ); d) normami i specyfikacjami technicznymi, o których mowa w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002r o systemie oceny zgodności (Dz.U z 2017r poz.1226), potwierdzonymi certyfikatami, dotyczącymi zgodności tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do produkcji z warunkami technicznymi. W przypadku zmiany powyższych przepisów w trakcie trwania umowy wykonawca obowiązany będzie wykonać i dostarczyć tablice rejestracyjne zgodnie z przepisami obowiązującymi na dzień złożenia zamówienia przez Zamawiającego. 5). Ilości dostarczanych tablic będą określane każdorazowo przez zamawiającego zleceniami jednostkowymi. 6). Wykonawca udzieli Zamawiającemu na czas trwania umowy licencję na korzystanie z oprogramowania umożliwiającego składanie zamówień drogą elektroniczną.7). Terminy realizacji dostaw: a). tablice rejestracyjne: 7 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia na dostawę partii; b). dostawa wtórników tablic rejestracyjnych: 7 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia na dostawę partii; c). dostawa tablic tymczasowych: 7 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia na dostawę partii. 8). Wykonawca musi udzielić minimum 12 miesięcy gwarancji na dostarczone tablice. 2. Odbiór i złomowanie tablic. 1).Odbiór i złomowanie tablic musi odbywać się zgodnie z przepisami prawa określonymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach ( t.j Dz. U. z 2018 r. poz. 992 ze zm ); 2). Odbiór i likwidacja wycofywanych tablic będzie się odbywała na koszt wykonawcy; 3). W okresie jednego roku szacuje się odbiór i złomowanie około 12.000 tablic wycofanych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 34928470-3


Dodatkowe kody CPV: 90533000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 282463.18
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: UTAL Sp. z o.o
Email wykonawcy: tablice@utal.pl
Adres pocztowy: Gruszczyn, ul. Katarzyńska 9
Kod pocztowy: 62-006
Miejscowość: Kobylnica
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 398020.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 379887.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 403565.10
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.