Ogłoszenie z dnia 2018-10-18
Ogłoszenie nr 500250573-N-2018 z dnia 18-10-2018 r.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie: "Roboty remontowe w budynku Oddziału ZUS w Lublinie przy ul. T. Zana 38C"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
? Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Lublinie, ul. T. Zana 38C, 20-601 Lublin, NIP: 712-19-36-448
? Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Lublinie, ul. T. Zana 38C, 20-601 Lublin, NIP: 946-17-71-303
? Urząd Komunikacji Elektronicznej, 01-211 Warszawa, ul. Kasprzaka 18/20, NIP: 527-23-67-496
? ? Zakład Ubezpieczeń Społecznych, 01-748 Warszawa, ul. Szamocka 3, 5, NIP: 5213017228, Oddział w Lublinie, ul. T. Zana 36, 38C, 20-601 Lublin.
Informacje dodatkowe:
Postępowanie obejmuje 2 części zamówienia: 1. część nr 1 pn. "Remont pokrycia dachu papą termozgrzewalną", 2. część nr 2 pn. "Malowanie gabinetów lekarskich wraz z wymianą wykładzin podłogowych oraz remont kancelarii głównej Oddziału" Postępowanie zostało wspólnie przeprowadzone przez ww. podmioty jedynie w zakresie części nr 1 zamówienia, natomiast w zakresie części nr 2 przeprowadzone zostało samodzielnie przez ZUS O/Lublin.
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie, Krajowy numer identyfikacyjny 1775600442,
ul. ul. Tomasza Zana
,
20601
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
815 357 402, e-mail
koczkodajw@zus.pl, faks
815 357 402.
Adres strony internetowej (url): www.zus. pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
dotyczy części nr 1 zamówienia pn. "Remont pokrycia dachu papą termozgrzewalną":
Zamówienie realizowane jest, z mocy art. 16 ust. 1 ustawy, jako zamówienie wspólne na podstawie zawartego "Porozumienia współudziałowców budynku przy ulicy T. Zana 38C w Lublinie". W zawartym porozumieniu ww. współudziałowcy tego budynku wyznaczyli ZUS O/Lublin jako Zamawiającego upoważnionego do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia w ich imieniu i na ich rzecz:
Kontakt z ww. współudziałowcami - poprzez Oddział ZUS w Lublinie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Roboty remontowe w budynku Oddziału ZUS w Lublinie przy ul. T. Zana 38C"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):200000/271/10/2018-ZAP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1)Przedmiot zamówienia w zakresie części nr 1 pn. " Remont pokrycia dachu papą termozgrzewalną" obejmuje remont dachu w budynku wysokim przy ul. T. Zana 38C w Lublinie polegający na wymianie pokrycia dachu na papę termozgrzewalną, a także zabezpieczenie pomieszczeń przed zalewaniem wodami opadowym. Ponadto zakres zamówienia obejmuje również utrzymanie zainstalowanego systemu przeciwoblodzeniowego koryta dachowego i instalacji ogrzewania wpustów dachowych w stałej sprawności technicznej w okresie gwarancji, niezależnie od zapewnienia gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane; 2) Przedmiot zamówienia w zakresie części nr 2 zamówienia pn. "Malowanie gabinetów lekarskich wraz z wymianą wykładzin podłogowych oraz remont kancelarii głównej Oddziału" obejmuje wszystkie czynności niezbędne do wykonania robót budowlano-remontowych w gabinetach lekarskich i pomieszczeniach biurowych zlokalizowanych w budynku przy ul. T. Zana 38C w Lublinie na poziomie "0". Ponadto zakresem zamówienia objęte są w tym zadaniu wszystkie czynności, niezbędne do wykonania robót budowlano-remontowych w pomieszczeniach kancelarii głównej zlokalizowanych w budynku na poziomie " -1".
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45260000-7, 45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Remont pokrycia dachu papą termozgrzewalną |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
205527.34
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EDACH Sp. z o.o. ul. Zawieprzycka 8F, 20-228 Lublin
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
305040.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: "Malowanie gabinetów lekarskich wraz z wymianą wykładzin podłogowych oraz remont kancelarii głównej Oddziału" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
77321.27
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: A-Kwadrat Z.B.R. Arkadiusz Wrona, ul. Spadochroniarzy 10/32, 20-043 Lublin
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
122756.27
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
uzasadnienie prawne: art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.);
UZASADNIENIE FAKTYCZNE: w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Sporządzenie podziału nieruchomości będącej własnością Skarbu Państwa, położonej w obrębie ewidencyjnym Konopnica
- Dostawa ręczników papierowych w roli
- Wykonanie renowacji posadzek parkietowych w obiektach Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- "Organizacja spotkań zespołów, konferencji, seminariów szkoleniowych, warsztatów eksperckich i szkoleń dofinansowanych ze środków UE"
- Roboty budowlane polegające na dostosowaniu w trybie "zaprojektuj i wybuduj" budynku Męskiego Domu Studenckiego "Karol" do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
- Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z Terenowych Oddziałów oraz siedziby RCKiK w Lublinie- 8 części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonywanie bieżących prac remontowych i stałej konserwacji o charakterze budowlanym w obiektach administrowanych przez PGK Sp. z o. o. w Koszalinie, oraz w zakresie pilnych robót budowlanych.
- "Remont łazienek budynku A w Domu Pomocy Społecznej w Mierczycach 34"
- Roboty budowlane polegające na remoncie przejścia podziemnego prowadzącego na strzelnicę biatlonową w Dusznikach-Zdroju
- ZWIĘKSZENIE ROLI KULTURY I TURYSTYKI W ROZWOJU SUBREGIONALNYM POPRZEZ UTWORZENIE KALETAŃSKIEGO CENTRUM ŻELAZNEGO SZLAKU
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 12 im. Zygmunta Glogera w Białymstoku
- Roboty budowlane polegające na remoncie tarasów widokowych w budynku sędziowskim przy ul. Olimpijskiej 4 w Dusznikach-Zdroju
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.