To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2018-10-18
Og³oszenie nr 500250551-N-2018 z dnia 18-10-2018 r.
Gmina Bielsk Podlaski: Przebudowa i rozbudowa ¶wietlicy wiejskiej we wsi Kot³y
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia:
obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
tak
Numer og³oszenia: 606440-N-2018
Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Bielsk Podlaski, Krajowy numer identyfikacyjny 5065900700000,
ul. ul. Mickiewicza
46,
17100
Bielsk Podlaski, woj.
podlaskie, pañstwo
Polska, tel.
085 7306851, 7305031, e-mail
gmina@bielskpodlaski.pl, faks
857 302 015.
Adres strony internetowej (url): www.bielskpodlaski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Przebudowa i rozbudowa ¶wietlicy wiejskiej we wsi Kot³y
Numer referencyjny(je¿eli dotyczy):IGK.271.31.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku ¶wietlicy wiejskiej we wsi Kot³y, na dzia³ce o nr ew. 500. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w bran¿ach budowlanej, sanitarnej i elektrycznej oraz wykonanie robót budowlanych zwi±zanych z zagospodarowaniem terenu wokó³ budynku. 1.1. Zakres robót bran¿y budowlanej w szczególno¶ci obejmuje: 1.1.1 rozbiórkê pokrycia, konstrukcji dachu i stropu budynku, 1.1.2 rozbiórkê istniej±cego wiatro³apu, 1.1.3 rozbiórkê ¶cian szczytowych strychu nieu¿ytkowego, 1.1.4 wykucie i rozkucie otworów okiennych i drzwiowych, 1.1.5 rozebranie ¶cian dzia³owych, 1.1.6 rozebranie pod³ogi drewnianej, 1.1.7 skucie starych tynków i demonta¿ ok³adzin ¶ciennych, 1.1.8 wykonanie robót ziemnych, 1.1.9 wykonanie ³aw fundamentowych i izolacji przeciwwilgociowych, 1.1.10 wykonanie ¶cian, 1.1.11 wykonanie nadpro¿y, 1.1.12 monta¿ stolarki okiennej i drzwiowej, 1.1.13 wykonanie wieñca, 1.1.14 wykonanie stropu, 1.1.15 wykonanie konstrukcji dachu i u³o¿enie nowego poszycia, 1.1.16 dobudowa wiatro³apu, 1.1.17 budowa komina, 1.1.18 wykonanie posadzek betonowych, 1.1.19 wykonanie ¶cianek dzia³owych, 1.1.20 wykonanie tynków czê¶ciowo cementowo-wapiennych, czê¶ciowo suchych z p³yt GK na ruszcie stalowym, 1.1.21 wykonanie ok³adzin pod³ogowych i ¶ciennych oraz malowania, 1.1.22 wykonanie ocieplenia stropu z we³ny mineralnej i ¶cian budynku warstw± styropianu wykoñczonego tynkiem cienkowarstwowym, 1.1.23 wykonanie obróbek blacharskich i podokienników, 1.1.24 wykonanie ci±gu pieszo-jezdnego z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, 1.1.25 wykonanie chodnika, opaski odwadniaj±cej oraz tarasu z kostki brukowej betonowej o gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej, 1.1.26 wykonanie podjazdu dla osób niepe³nosprawnych, 1.1.27 wykonanie robót porz±dkowych (rêczne plantowanie powierzchni gruntu oraz obsianie ich traw±. 1.2 Zakres robót bran¿y sanitarnej w szczególno¶ci obejmuje: 1.2.1 wykonanie nowego przy³±cza wodoci±gowego, 1.2.2 wykonanie kanalizacji sanitarnej (przy³±cza) do bezodp³ywowego zbiornika na nieczysto¶ci ciek³e, 1.2.3 wykonanie wewnêtrznej instalacji wody zimnej, 1.2.4 wykonanie wewnêtrznej instalacji kanalizacyjnej, 1.2.5 monta¿ urz±dzeñ wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, 1.2.6 monta¿ urz±dzeñ sanitarnych (monta¿ umywalek porcelanowych, zlewozmywaka stalowego na szafce, baterii umywalkowych i zlewozmywakowych, ustêpów pojedynczych z p³uczkami, przep³ywowych podgrzewaczy wody u¿ytkowej). 1.3 Zakres robót bran¿y elektrycznej w szczególno¶ci obejmuje: 1.3.1 wykonanie wewnêtrznej instalacji elektrycznej, 1.3.2 monta¿ opraw o¶wietleniowych, 1.3.3 wykonanie ogrzewania elektrycznego, 1.3.4 wykonanie instalacji odgromowej, 1.3.5 wykonanie badañ odbiorczych i pomiarów. 2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres okre¶lony jest w bran¿owej dokumentacji projektowej, bran¿owych przedmiarach robót oraz bran¿owych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. Standardy jako¶ciowe zamówienia zosta³y opisane w bran¿owych dokumentacjach projektowych oraz bran¿owych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. 3. Je¿eli Zamawiaj±cy w opisie przedmiotu zamówienia wskaza³ znaki towarowe, patenty lub pochodzenie w zwi±zku ze specyfik± przedmiotu zamówienia to wskazaniu takiemu towarzysz± wyrazy lub równowa¿ny. 4. Je¿eli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywa³yby w odniesieniu do niektórych materia³ów lub urz±dzeñ znaki towarowe, patenty lub pochodzenie Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, dopuszcza oferowanie materia³ów lub urz±dzeñ równowa¿nych. Materia³y lub urz±dzenia pochodz±ce od konkretnych producentów okre¶laj± minimalne parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe, jakim musz± odpowiadaæ materia³y lub urz±dzenia oferowane przez Wykonawcê, aby zosta³y spe³nione wymagania stawiane przez Zamawiaj±cego. Materia³y lub urz±dzenia pochodz±ce od konkretnych producentów stanowi± wy³±cznie wzorzec jako¶ciowy przedmiotu zamówienia. Pod pojêciem "minimalne parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe" Zamawiaj±cy rozumie wymagania dotycz±ce materia³ów lub urz±dzeñ zawarte w ogólnie dostêpnych ¼ród³ach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przyk³adowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwañ Zamawiaj±cego w stosunku do okre¶lonego rozwi±zania. Pos³ugiwanie siê nazwami producentów/produktów ma wy³±cznie charakter przyk³adowy. Zamawiaj±cy, wskazuj±c oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocze¶nie produkty równowa¿ne o parametrach jako¶ciowych i cechach u¿ytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznaj±c tym samym ka¿dy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia stosownych dokumentów uwiarygodniaj±cych te materia³y lub urz±dzenia. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo wyst±pienia do autora dokumentacji projektowej o opiniê na temat oferowanych materia³ów lub urz±dzeñ. Opinia ta mo¿e stanowiæ podstawê do podjêcia przez Zamawiaj±cego decyzji o przyjêciu materia³ów lub urz±dzeñ równowa¿nych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równowa¿no¶ci. 5. Stosownie do tre¶ci art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówieñ publicznych Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê, osób fizycznych wykonuj±cych nastêpuj±ce czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia: a) wykonanie robót budowlanych (prace murarskie, elewacyjne, malowanie, szpachlowanie), b) wykonanie robót instalacji sanitarnych, c) wykonanie robót instalacji elektrycznej, 6. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec Wykonawcy odno¶nie spe³niania przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane wy¿ej czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do: a) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania w/w wymogów i dokonywania ich oceny, b) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania w/w wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia. 7. W trakcie realizacji zamówienia na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu wskazane poni¿ej dowody w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane wy¿ej czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia: a) O¶wiadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie Zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy, b) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê lub Podwykonawcê kopiê umowy/umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy w/w o¶wiadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem reguluj±cym zakres obowi±zków, je¿eli zosta³ sporz±dzony). Kopia umowy/umów powinna zostaæ zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególno¶ci bez adresów, nr PESEL pracowników). Imiê i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê i wymiar etatu powinny byæ mo¿liwe do zidentyfikowania, c) za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u ZUS, potwierdzaj±ce op³acanie przez Wykonawcê lub Podwykonawcê sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne z tytu³u zatrudnienia na podstawie umów o pracê za ostatni okres rozliczeniowy; d) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê lub Podwykonawcê kopiê dowodu potwierdzaj±cego zg³oszenie pracownika przez pracodawcê do ubezpieczeñ, zanonimizowan± w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imiê i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 8. Z tytu³u niespe³nienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 5 czynno¶ci Zamawiaj±cy przewiduje sankcjê w postaci obowi±zku zap³aty przez Wykonawcê kary umownej w wysoko¶ci okre¶lonej we wzorze umowy - za³±cznik nr 2 do SIWZ. Niez³o¿enie przez Wykonawcê w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie ¿±danych przez Zamawiaj±cego dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 5 czynno¶ci. 9. Z tytu³u niezatrudnienia osób na umowê o pracê oraz niez³o¿enia wymaganych dokumentów okre¶lonych w dziale III pkt 7 a)-d) SIWZ Wykonawca zap³aci Zamawiaj±cemu tytu³em kary umownej 1000,00 z³ za ka¿dy taki przypadek. Osoba niezatrudniona na umowê o pracê bêdzie musia³a opu¶ciæ plac budowy. Fakt przebywania takiej osoby na budowie musi zostaæ potwierdzony pisemn± notatk± sporz±dzon± przez przedstawicieli (personel) Zamawiaj±cego. Notatka nie musi byæ podpisana przez Wykonawcê. 10. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ kontroli zatrudnienia w/w osób przez ca³y okres realizacji wykonywanych przez nie czynno¶ci. Kontrola mo¿e byæ przeprowadzona bez wcze¶niejszego uprzedzenia Wykonawcy. 11. Umowa o pracê mo¿e zawieraæ równie¿ inne dane, które podlegaj± anonimizacji. Ka¿da przedk³adana Zamawiaj±cemu umowa powinna zostaæ przeanalizowana przez Wykonawcê lub Podwykonawcê pod k±tem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, zakres anonimizacji umowy musi byæ zgodny z przepisami w/w ustawy. 12. Stosownie do tre¶ci art. 30 ust. 8 pkt 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, Zamawiaj±cy informuje, ¿e wymagania o których mowa w przywo³anym przepisie, Zamawiaj±cy okre¶li³ dokumentacji projektowej stanowi±cej za³±cznik nr 9 do SIWZ. 13. Przedmiot zamówienia obejmuje wymagania okre¶lone w art. 29 ust. 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych tj. zapewnia mo¿liwo¶æ korzystania osobom fizycznym, w tym pracownikom Zamawiaj±cego oraz spe³nia wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych.
II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci:
nie
II.5) G³ówny Kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45111300-1, 45410000-4, 45442100-8, 45443000-4, 45421146-9, 45331200-8, 45330000-9, 45310000-3, 45320000-6, 45421000-4, 45261000-4, 45112710-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/10/2018 IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia
Warto¶æ bez VAT
373773.55
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BOHEMA Monika Kurza
nie Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy
506786.33
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA PODLASKIEGO
- Zakup nowego mikrobusa na potrzeby ¦rodowiskowego Domu Samopomocy w Bielsku Podlaskim
- Modernizacja podjazdu dla karetek do SOR - powtórka
- Budowa drogi we wsi Piliki - wykonanie dokumentacji projektowej.
- Rozwój infrastruktury rekreacyjnej poprzez modernizacjê placu zabaw w Bielsku Podlaskim
- Przebudowa istniej±cego utwardzenia terenu, budowa ci±gów komunikacyjnych, chodników i miejsc postojowych, ogrodzenia oraz monta¿ szlabanów
- Dostawa sprzêtu i materia³ów jednorazowego u¿ytku - powtórka
wiêcej: przetargi w Bielsku Podlaskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont elementów zewnêtrznych budynku nr 2 wraz z izolacj± ¶cian hali sportowej w kompleksie wojskowym przy ul. Jagielloñczyka 2 w Grudzi±dzu - sprawa numer 62/2025
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach nr 53 i 54 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz - sprawa nr 61/2025
- NAPRAWA I KONSERWACJA DACHÓW, WRAZ Z CZʦCIOW¡ TERMOMODERNIZACJ¡ DACHU BUDYNKU SZKO£Y
- Przebudowa budynku remizy OSP wraz z rozbudow± na potrzeby ¿³obka i Centrum Us³ug Spo³ecznych
- Remont budynku nr 17 Celestynów
- 35-P-25 Budowa budynku na potrzeby Zak³adu Diagnostyki Obrazowej (zaprojektuj i wybuduj)
wiêcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.