eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Remont boiska w Cielmicach przy ul. Jedności

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-16

Ogłoszenie nr 500248693-N-2018 z dnia 16-10-2018 r.

Prezydent Miasta Tychy: Remont boiska w Cielmicach przy ul. Jedności

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 610145-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Prezydent Miasta Tychy, Krajowy numer identyfikacyjny 51592200000, ul. Al. Niepodległości 49, 43100 Tychy, woj. śląskie, państwo Polska, tel. (032) 7763333, e-mail poczta@umtychy.pl, faks (032) 7763344.
Adres strony internetowej (url): https://bip.umtychy.pl/zamowienia-publiczne-urzedu-miasta

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont boiska w Cielmicach przy ul. Jedności

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PZP.271.65.2018.KK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest remont boiska w Cielmicach przy ul. Jedności. Wspólny słownik zamówień : 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45000000-7 Roboty budowlane Zakres: Remont boiska wielofunkcyjnego: o częściowa wymiana siatki piłkochwytów (ok. 300m2), o wymiana naciągów wraz z akcesoriami (górnych i dolnych, dwa piłkochwyty, łącznie ok. 100m), o czyszczenie i malowanie metalowych słupów (10sztuk, h =6m),poprzeczek, zastrzałów. Remont oświetlenia obejmujący: o wymianę starych opraw lamp na nowe (metalohalogenkowe 1000W - 6szt.), o montaż nowych opraw na istniejących słupach (metalohalogenkowe 250W - 3szt). Remont boiska sportowego Remont ogrodzenia obejmujący: o częściowa wymiana przęseł ogrodzenia (9szt . wym. 2,5m x 1,57m). Remont murawy: o częściowa wymiana murawy boiska (ok. 80m2 - trawa z rolki). Czyszczenie i malowanie części drewnianej konstrukcji wiaty oraz drewnianych ławek (łącznie ok. 150m2). Wymiana uszkodzonych puzzli betonowych, położenie nowych na podbudowie (łącznie ok. 30m2) . Rozebranie istniejących krawężników i położenie nowych (ok. 40mb). Remont trybun: o wymiana uszkodzonych drewnianych desek (ok. 60szt. desek o wymiarach 2m, przekrój 0,1m x 0,05m, zaimpregnowanych, stanowiących konstrukcję pod plastikowe siedziska oraz siedzisko ławek). o wymiana uszkodzonych żółtych siedzisk plastikowych (ok. 11szt.), o czyszczenie, malowanie metalowych trybun (ok. 70m2, kolor niebiesko - żółty), o wymiana uszkodzonych metalowych elementów trybun (ok. 10szt). Prace porządkowe, wywozy, utylizacje. UWAGI DODATKOWE: o Sprzęt, narzędzia pomiarowe wymagane do dokonania odbiorów technicznych robót Wykonawca udostępni nieodpłatnie na każde życzenie Inwestora. Ponadto w ramach wynagrodzenia Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wykonanie zabezpieczeń i oznakowań terenu budowy. o W czasie realizacji zadania należy zapewnić na terenie budowy należyty ład i porządek, a w szczególności przestrzegać przepisów bhp oraz zapewnić niezbędne zabezpieczenia placu budowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7


Dodatkowe kody CPV: 45000000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 915541.09
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Ogólnobudowlane Borkowski Roman
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 32/29
Kod pocztowy: 43-100
Miejscowość: Tychy
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 50000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 50000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 50000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

zamówienia udzielanego jako część zamówienia o wartości 915 541,09 zł, co stanowi równowartość 212 338,77 euro, wartość aktualnie udzielanej części zamówienia (którego dotyczy obecne postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego) 47 879,12 zł, co stanowi równowartość 11 104,46 euro.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.