eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Narol › ZAKUP , DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA BIUROWEGO I SOCJALNEGO DO POMIESZCZEŃ BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO NADLEŚNICTWA NAROL

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-15

Ogłoszenie nr 500246772-N-2018 z dnia 15-10-2018 r.

Nadleśnictwo Narol: ZAKUP , DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA BIUROWEGO I SOCJALNEGO DO POMIESZCZEŃ BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO NADLEŚNICTWA NAROL

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 614794-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nadleśnictwo Narol, Krajowy numer identyfikacyjny 65001672700000, ul. ul. Bohaterów Września 1939 roku 38, 37610 Narol, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 166 317 020, e-mail narol@krosno.lasy.gov.pl, faks 166 317 020.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ZAKUP , DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA BIUROWEGO I SOCJALNEGO DO POMIESZCZEŃ BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO NADLEŚNICTWA NAROL

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZG.270.4.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup , dostawa i montaż wyposażenia biurowego i socjalnego do pomieszczeń budynku administracyjnego Nadleśnictwa Narol , 37-610 Narol , ul. Bohaterów Września 1939 r. Nr. 38 . Łączna ilość wyposażenia jest następująca: I etap: 1 Blat kasowy 1szt. 2 Obudowa kasy pancernej 1szt. 3 Aneks kuchenny 1szt. 4 Aneks kuchenny 1szt. 5 Ogrzewacz wody 1szt. 6 Lodówka 1szt. 7 Lodówka podblatowa 1szt. 8 Płyta indukcyjna 2 polowa 1szt. 9 Płyta indukcyjna 4 polowa 1szt. 10 kuchenka mikrofalowa 1szt. 11 zmywarka 1szt. 12 Szafa na wymiar do pom 3.4 1szt. 13 Przystawka 1szt. 14 Stół do Sali konferencyjnej 0szt. 15 Biurko 4szt. 16 Biurko 11szt. 17 Biurko 11szt. 18 Biurko 2szt. 19 osłona do biurka 15szt. 20 osłona do biurka 11szt. 21 osłona do biurka 3szt. 22 Kontener 25szt. 23 Szafa ubraniowa 14szt. 24 Szafa ubraniowa 2szt. 25 Szafa 19szt. 26 Szafa 1szt. 27 Szafa 5szt. 28 Szafa 18szt. 29 Szafa 6szt. 30 Szafa 4szt. 31 Szafa 4szt. 32 Szafa 8szt. 33 Szafka pod drukarkę 6szt. 34 Regał 1szt. 35 Witryna 1szt. 36 Witryna 1szt. 37 Stół 2szt. 38 stolik 2szt. 39 stół 5szt. 40 krzesło konferencyjne 38szt. 41 krzesło konferencyjne z podłokietnikami 22szt. 42 fotel pracowniczy 21szt. 43 krzesło socjalne 12szt. 44 łóżko 0 szt. 45 szafka nocna 0 szt. 46 fotel gabinetowy 4szt. 47 wieszak na ubrania 0 szt. 48 stojak na czasopisma 1 szt. II etap 1 Stół do Sali konferencyjnej 10 szt. 2 Biurko 2 szt. 3 Szafa ubraniowa 2 szt. 4 Szafa 2 szt. 5 Krzesło konferencyjne z podłokietnikami 50 szt. 6 Łóżko 4 szt. 7 szafka nocna 3 szt. 8 wieszak na ubrania 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 4 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 318364.80
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Kreo Styl Linda Mazur
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Hanasiewicza 22
Kod pocztowy: 35-103
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 324877.44
Oferta z najniższą ceną/kosztem 324877.44
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 600000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.