eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Dostawa elementów dekoracji świątecznej Miasta Rybnika

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-12

Ogłoszenie nr 500246017-N-2018 z dnia 12-10-2018 r.

Zarząd Zieleni Miejskiej: Dostawa elementów dekoracji świątecznej Miasta Rybnika

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 608104-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Zieleni Miejskiej, Krajowy numer identyfikacyjny 27150551400000, ul. ul. Pod Lasem 64, 44-210 Rybnik, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 4248838, e-mail zamowienia.publiczne@zielen.rybnik.pl, faks 32 4249326.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa elementów dekoracji świątecznej Miasta Rybnika

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.261.11.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących zewnętrznych elementów dekoracji świątecznej Miasta Rybnika: a) element nalatarniowy 2D w kształcie choinki - 22 szt (z montażem i podłączeniem), b) element nalatarniowy 3D,wokół latarni - 1 szt (bez montażu i podłączenia), c) element wolnostojący 3D - 3 szt (bez montażu i podłączenia), d) element nalatarniowy 2D w kształcie herbu miasta Rybnika - 30 szt (bez montażu i podłączenia), szczegółowo opisane niżej. WYMAGANIA DOTYCZĄCE POSZCZEGÓLNYCH ELEMENTÓW: 1. Element nalatarniowy 2D w kształcie choinki - 22 szt Fabrycznie nowy element 2D, w kształcie przekrzywionej choinki, wykonany z profili aluminiowych, z certyfikowanych stopów aluminium 6060 (dopuszcza się możliwość sprawdzenia oryginału certyfikatu). Całe oświetlenie zastosowane na choince musi posiadać certyfikaty wg: EN60598-2-20:2010, EN60598-1:2015 oraz zgodności przewodów z normami VDE potwierdzone deklaracją zgodności producenta, dopuszcza się możliwość sprawdzenia oryginału certyfikatów. Element musi być fabrycznie nowy. Element malowany proszkowo. W przypadku stwierdzenia elementów używanych Zamawiający zwróci dostarczone elementy, a Wykonawca dostarczy poprawne (nowe fabrycznie) elementy. Wymiary: - wysokość: min. 550 cm maks. 600 cm - szerokość: min. 200 cm ; maks. 250 cm Stelaż - aluminium spawane w technologii TIG - netto waga maks. 45 kg - główna konstrukcja nośna wykonana z profilu o przekroju: min. 30x30x3 mm - lakierowany proszkowo na kolor złoty Oświetlenie -kształt elementu podkreślony przy pomocy węża świetlnego EKO LED fi. 13mm, 30 diod/mb ułożonych horyzontalnie w kolorze białym ciepłym, z sekcją cięcia co 1 mb, a w każdej sekcji element zapewniający szczelność i zapobieganie przenikania wilgoci do wewnątrz. Minimalna łączna ilość punktów świetlnych tego typu: 2400 diod. Wymagane oznaczenia na każdym mb węża LED: nazwa producenta, stopień IP min. 44, znak CE. - szprosy wewnątrz elementu podkreślone profesjonalnymi sznurami świetlnymi z diodami EKO LED w kolorze białym zimnym z co 5 diodą migającą w kolorze białym zimnym. Sznury połączone skręcanymi szybko-złączkami umożliwiającymi sprawną wymianę materiału świetlnego oraz zapobiegającymi przenikaniu wilgoci do wewnątrz. Minimalna łączna ilość punktów świetlnych tego typu: 1800 diod. Osłona diody wykonana z przezroczystego polikarbonatu w kształcie kapsułki, wypełnione klejem dwuskładnikowym zapewniającym wytrzymałość na wyrywanie. Specyfikacja elektryczna - napięcie pracy: 36V - min. IP44 Sposób montażu - element stojący na gruncie, w sposób trwale niezwiązany, przy słupie oświetleniowym - element wsparty o słup oświetleniowy - element powiązany ze słupem oświetleniowym klamrami montażowymi - montaż i podłączenie w okresie od 25.11.2018r. do 02.12.2018r. Wymagania dotyczące Wykonawcy: - do oferty Wykonawca winien dołączyć projekt graficzny elementu, usytuowany w przestrzeni, powielony, ukazany za dnia i po zmroku. - do oferty Wykonawca winien dołączyć kartę katalogową zawierającą: wymiary, rodzaj zastosowanego oświetlenia, ilość punktów LED dla każdego rodzaju oświetlenia - do oferty Wykonawca winien dołączyć kartę techniczną zawierającą: rzut konstrukcji, rodzaj zastosowanego materiału, rodzaj i przekrój profili. Karta winna być podpisana za zgodność ze sztuką przez uprawnionego konstruktora. 2. Element nalatarniowy 3D, wokół latarni - 1 szt Fabrycznie nowy element nalatarniowy 3D, wykonany z certyfikowanych stopów aluminium 6060 (dopuszcza się możliwość sprawdzenia oryginału certyfikatu), o wyglądzie walca zwężającego się w górnej części, część walcowa o wysokości min. 180cm. Wysokość elementu bez mocowań min. 270cm i średnica w najszerszym miejscu min. 127cm, składający się z dwóch części łączonych w pionie śrubami M6. Element w górnej części posiada możliwe do dogięcia mocowanie. Rama musi być wykonana z profilu aluminiowego 15x15mm, dodatkowo zastosowane pręty fi 6mm oraz płaskownik 12x4mm. Technologię wykonania musi zatwierdzić spawalnik z europejskimi uprawnieniami. Element spawany przez osoby z uprawnieniami spawalniczymi. OŚWIETLENIE ELEMENTU: Element oświetlony łańcuchami świetlnymi o kolorze kabla ciemnym zielonym, długości 10m montowanymi pionowo o barwie diody białej zimnej umieszczoną co 10cm Gęstość oświetlenia min. 100 diod na 1m2, łączone ze sobą za pomocą szczelnych połączeń zabezpieczonych uszczelką silikonową, min. IP 44. Dodatkowo zastosowane żarówki stroboskopowe o średnicy min. 45mm w ilości min. 6szt. Na elemencie musi być nie mniej niż 1006 pkt świetlnych. Moc elementy nie może przekraczać 90W. Element musi posiadać puszkę elektryczną. Całe zastosowane oświetlenie musi posiadać certyfikaty wg: EN60598-2-20:2010 , EN60598-1:2015 , oraz zgodności przewodów z normami VDE potwierdzone deklaracją zgodności producenta, dopuszcza się możliwość sprawdzenia oryginału certyfikatów. W przypadku stwierdzenia elementów używanych Zamawiający zwróci dostarczone elementy, a Wykonawca , a Wykonawca dostarczy poprawne (nowe fabrycznie) elementy. 3. Element wolnostojący 3D - 3 szt Fabrycznie nowy element stojący 3D, wykonany ze stali i włókna szklanego. Element musi składać się z dwóch części: ramy oraz kuli z tworzywa ze światłem. Rama elementu musi być wykonana ze stalowej rury o średnicy min.16mm, rura musi być wyczyszczona i pomalowana antykorozyjnym lakierem bezbarwnym. Dodatkowo w miejscu styku z podłożem zastosować płaskownik stalowy 15x3mm czyszczony i zabezpieczany lakierem w taki sam sposób. Wymiary tej części nie mogą być mniejsze niż 164x100x164cm. Rama musi posiadać elementy wzmacniające na każdym z jej górnych rogów, a także musi umożliwiać kotwienie jej do podłoża. Kula ze światłem montowana musi być do ramy w najszerszym jej punkcie za pomocą opasek zaciskowych. Musi być wytworzona z włókna szklanego, mieć średnicę min. 160cm oraz musi być pokryta oświetleniem w postaci odcinków łańcucha świetlnego o kolorze kabla białym, długości 10m, barwie diody białej zimnej umieszczoną co 10cm Gęstość oświetlenia min. 200 diod na 1m2, łączone ze sobą za pomocą szczelnych połączeń zabezpieczonych uszczelką silikonową, min. IP 44. Łączna ilość punków świetlnych min. 1100 pkt. Maksymalna moc elementu to 90W. Element musi posiadać puszkę elektryczną. Całe zastosowane oświetlenie musi posiadać certyfikaty wg: EN60598-2-20:2010 , EN60598-1:2015, oraz zgodności przewodów z normami VDE potwierdzone deklaracją zgodności producenta, dopuszcza się możliwość sprawdzenia oryginału certyfikatów. W przypadku stwierdzenia elementów używanych Zamawiający zwróci dostarczone elementy, a Wykonawca , a Wykonawca dostarczy poprawne (nowe fabrycznie) elementy. 4. Element nalatarniowy 2D w kształcie herbu miasta Rybnika - 30 szt Fabrycznie nowy element 2D nalatarniowy, w kształcie herbu miasta Rybnik, wykonany z profili aluminiowych, z certyfikowanych stopów aluminium 6060 (dopuszcza się możliwość sprawdzenia oryginału certyfikatu). Wysokość elementu min. 185 cm, szerokość min. 125cm. Zamawiający oświadcza, iż posiada już taką dekorację. Wykonawca jest zobligowany do wykonania wizji lokalnej po wygranym przetargu celem sprawdzenia realnych wymiarów i kształtu. Wykonana dekoracja musi być identyczna z już posiadaną pod względem rozmiarów, zastosowanych materiałów oraz barwy oświetlenia. Dodatkowo ornament musi być na osobnym obwodzie elektrycznym umożliwiający wyłączenie tej części elementu w razie potrzeby. Element przytwierdzany do latarni za pomocą 2 szt. wielosezonowych mocowań. Element ubrany w pasek LED SMD z diodami typu 5050 o barwie białej zimnej do profesjonalnych zastosowań zewnętrznych min. IP44. Zagęszczenie diod min. 60szt./m. Łączna ilość punków świetlnych min. 1860 pkt. Maksymalna moc: 248W. Całe oświetlenie zastosowane na elemencie musi posiadać certyfikaty wg: EN60598-2-20:2010 , EN60598-1:2015 , oraz zgodności przewodów z normami VDE potwierdzone deklaracją zgodności producenta, dopuszcza się możliwość sprawdzenia oryginału certyfikatów. W przypadku stwierdzenia elementów używanych Zamawiający zwróci dostarczone elementy, a Wykonawca dostarczy poprawne (nowe fabrycznie) elementy. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 24-miesięcznej gwarancji: 1) na dostarczony przedmiot zamówienia, o którym mowa pod literą b)-d) powyżej, 2) na dostarczony, zamontowany i podłączony przedmiot zamówienia, o którym mowa pod literą a) powyżej. Bieg terminu gwarancji wymienionej w pkt 1) rozpoczyna się od daty odbioru, a wymienionej w pkt 2) od daty odbioru i przekazania w użytkowanie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 31527260-6


Dodatkowe kody CPV: 51110000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 162600.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MULTIDEKOR Sp. z o.o. sp.k.
Email wykonawcy: sekretariat@multidekor.pl
Adres pocztowy: ul. Noakowskiego 4
Kod pocztowy: 05-820
Miejscowość: Piastów
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 197000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 197000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 240964.38
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.