To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-12
Ogłoszenie nr 500245761-N-2018 z dnia 12-10-2018 r.
Gmina Bytów: Przebudowa i remont dróg gminnych na terenie gminy Bytów.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 592962-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Bytów, Krajowy numer identyfikacyjny 77097949900000,
ul. ul. 1-go Maja
15,
77-100
Bytów, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
59 822 20 11, e-mail
urzad@bytow.com.pl, faks
59 822 25 92.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i remont dróg gminnych na terenie gminy Bytów.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Or.271.21.2018.IS
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część1: Budowa parkingu przy ul. Nad Borują ( na długości ok.95 mb.), - rozebranie nawierzchni - elementy nieuszkodzone (nawierzchnie chodnikowe, drogowe, krawężniki, obrzeża, oznakowanie i inne) oraz elementy uszkodzone (nawierzchnie, krawężniki, obrzeża, kruszywo) należy złożyć na miejsce wskazane przez Zamawiającego - transport do 5km, - niwelację terenu podlegającemu przebudowie, - regulacja skrzynek włazów ulicznych do proj. niwelety - sieć wodociągowej i sanitarnej, - regulacja włazów ulicznych do proj. niwelety - sieć kanalizacji telekomunikacyjnej, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, - wykonanie nawierzchni tłuczniowych, - montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu, - wykonanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu, - zagospodarowanie terenów zielonych, - wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Część 2: Remont drogi w Pomysku Wielkim ( na powierzchni ok. 350 m2.), - rozebranie nawierzchni - elementy nieuszkodzone (nawierzchnie chodnikowe, drogowe, krawężniki, obrzeża, oznakowanie i inne) oraz elementy uszkodzone (nawierzchnie, krawężniki, obrzeża, kruszywo) należy złożyć na miejsce wskazane przez Zamawiającego - transport do 5km, - regulacja skrzynek włazów ulicznych do proj. niwelety - sieć wodociągowej i sanitarnej, - regulacja włazów ulicznych do proj. niwelety - sieć kanalizacji telekomunikacyjnej, - wykonanie nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych, - wykonanie nawierzchni tłuczniowych, - montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu, - wykonanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu, - zagospodarowanie terenów zielonych, - wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Część 3: Poprawa komunikacji i bezpieczeństwa w strefie zamieszkania w m. Grzmiąca - rozebranie nawierzchni - elementy nieuszkodzone (nawierzchnie chodnikowe, drogowe, krawężniki, obrzeża, oznakowanie i inne) oraz elementy uszkodzone (nawierzchnie, krawężniki, obrzeża, kruszywo) należy złożyć na miejsce wskazane przez Zamawiającego - transport do 5km, - regulacja skrzynek włazów ulicznych do proj. niwelety - sieć wodociągowej i sanitarnej, - regulacja włazów ulicznych do proj. niwelety - sieć kanalizacji telekomunikacyjnej, - wykonanie nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych, - wykonanie nawierzchni tłuczniowych, - montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu, - wykonanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu, - zagospodarowanie terenów zielonych, - wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Część 4: Wykonanie ul. Kwiatowej. - rozebranie nawierzchni - elementy nieuszkodzone (nawierzchnie chodnikowe, drogowe, krawężniki, obrzeża, oznakowanie i inne) oraz elementy uszkodzone (nawierzchnie, krawężniki, obrzeża, kruszywo) należy złożyć na miejsce wskazane przez Zamawiającego - transport do 5km, - regulacja skrzynek włazów ulicznych do proj. niwelety - sieć wodociągowej i sanitarnej, - regulacja włazów ulicznych do proj. niwelety - sieć kanalizacji telekomunikacyjnej, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, - wykonanie nawierzchni tłuczniowych, - montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu, - wykonanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu, - zagospodarowanie terenów zielonych, - wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Część 5: Wykonanie nawierzchni na łączniku ul. Sienkiewicza ( dz. nr 189/6) w Bytowie - rozebranie nawierzchni - elementy nieuszkodzone (nawierzchnie chodnikowe, drogowe, krawężniki, obrzeża, oznakowanie i inne) oraz elementy uszkodzone (nawierzchnie, krawężniki, obrzeża, kruszywo) należy złożyć na miejsce wskazane przez Zamawiającego - transport do 5km, - regulacja skrzynek włazów ulicznych do proj. niwelety - sieć wodociągowej i sanitarnej, - regulacja włazów ulicznych do proj. niwelety - sieć kanalizacji telekomunikacyjnej, - wykonanie nawierzchni betonowej z płyt typu jumbo, - wykonanie nawierzchni tłuczniowych, - montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu, - wykonanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu, - zagospodarowanie terenów zielonych, - wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Część 6: Przebudowa ul. Strażackiej w Niezabyszewie. - rozebranie nawierzchni - elementy nieuszkodzone (nawierzchnie chodnikowe, drogowe, krawężniki, obrzeża, oznakowanie i inne) oraz elementy uszkodzone (nawierzchnie, krawężniki, obrzeża, kruszywo) należy złożyć na miejsce wskazane przez Zamawiającego - transport do 5km, - regulacja skrzynek włazów ulicznych do proj. niwelety - sieć wodociągowej i sanitarnej, - regulacja włazów ulicznych do proj. niwelety - sieć kanalizacji telekomunikacyjnej, - wykonanie nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, - wykonanie nawierzchni tłuczniowych, - montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu, - wykonanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu, - zagospodarowanie terenów zielonych, - wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Część 7: Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Pomysku Małym ( na długości ok. 650 mb). - rozebranie nawierzchni - elementy nieuszkodzone (nawierzchnie chodnikowe, drogowe, krawężniki, obrzeża, oznakowanie i inne) oraz elementy uszkodzone (nawierzchnie, krawężniki, obrzeża, kruszywo) należy złożyć na miejsce wskazane przez Zamawiającego - transport do 5km, - regulacja skrzynek włazów ulicznych do proj. niwelety - sieć wodociągowej i sanitarnej, - regulacja włazów ulicznych do proj. niwelety - sieć kanalizacji telekomunikacyjnej, - wykonanie nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych, - wykonanie nawierzchni tłuczniowych, - montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu, - wykonanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu, - zagospodarowanie terenów zielonych, - wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV: 45233260-9, 45233253-7, 45112000-5, 45110000-1, 71355000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Budowa parkingu przy ul. Nad Borują |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust.1 pkt 1) ustawy pzp, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Remont drogi w Pomysku Wielkim |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
49148.84
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Transportowe, Ziemne, Melioracyjne i Ogólnobudowlane Henryk Czarnowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
58374.16
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Poprawa komunikacji i bezpieczeństwa w strefie zamieszkania w m. Grzmiąca |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: 93 ust.1 pkt 4) ustawy pzp, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Wykonanie ul. Kwiatowej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
66552.90
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Drogowe Roman Jereczek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
109905.53
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Wykonanie nawierzchni na łączniku ul. Sienkiewicza |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
26780.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Spółka Cywilna Reclaf
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
43243.58
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Przebudowa ul. Strażackiej w Niezabyszewie |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust.1 pkt 1) ustawy pzp, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Pomysku Małym |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
213335.49
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Transportowe, Ziemne, Melioracyjne i Ogólnobudowlane Henryk Czarnowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
259093.18
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BYTOWA
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1729G - ul. Mierosławskiego w Bytowie
- Dostawa medycznych rękawic diagnostycznych i chirurgicznych - umowa ramowa ZP18/A/9/2025
- Dostawa wyrobów i pomocy medycznych - umowa ramowa ZP15/A/8/2025
więcej: przetargi w Bytowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Termomodernizacja budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Tuczępach"
- Zagospodarowanie fragmentu terenów zielonych przy budynku Domu Pomocy Społecznej w Radomsku
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1412 B i drogi gminnej w miejscowości Rutkowskie Duże , na odcinku ok. 820 m w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa parkingu wraz z utwardzeniem dróg wewnętrznych i terenu rekreacyjnego na terenie gminy Pilchowice
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach poprawy efektywności budynków IBPRS - PIB w Warszawie w podziale na zadania
- Przebudowa placu zabaw zlokalizowanego na działce ewid. nr 121/12 obręb Gołcza przy Klubie Dziecięcym "Kraina Maluszka"
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.