eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwiebodzinCZĘŚĆ II - Wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn.Doposażenie placów zabaw na terenie miasta i Gminy Świebodzin z podziałem na 2 zadania

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-11

Ogłoszenie nr 500244561-N-2018 z dnia 11-10-2018 r.

Gmina Świebodzin: CZĘŚĆ II - Wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn.: Doposażenie placów zabaw na terenie miasta i Gminy Świebodzin z podziałem na 2 zadania

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 614831-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Świebodzin, Krajowy numer identyfikacyjny 97077053400000, ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 684 750 916, e-mail zp@um.swiebodzin.pl, faks 684 750 916.
Adres strony internetowej (url): www.bip.swiebodzin.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

CZĘŚĆ II - Wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn.: Doposażenie placów zabaw na terenie miasta i Gminy Świebodzin z podziałem na 2 zadania

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BiZP.271.28.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest CZĘŚĆ II - Wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn.: Doposażenie placów zabaw na terenie miasta i Gminy Świebodzin z podziałem na 2 zadania: 1.1. Zadanie 1: Miasteczko ruchu drogowego Przedmiotem inwestycji jest budowa miasteczka ruchu drogowego, w Świebodzinie na ul. Słonecznej na dz. nr 588/24, o wymiarach 18,20 m x 23,00 m o nawierzchni asfaltowej z dwoma grami podwórkowymi oraz z 35 mini znakami drogowymi. Oznakowanie poziome powinno być wykonane jako malowanie cienkowarstwowe, oznakowanie pionowe (znaki drogowe mini) powinny być zamontowane na stałe (zabetonowane). Gry podwórkowe powinny być wykonane na podkładzie z masy chemoutwardzalnej. Od strony skarpy przy budynkach mieszkalnych należy wykonać ogrodzenie z siatki powlekanej o wysokości 1,50 m osadzone na słupach obetonowanych w gruncie. Długość ogłoszenia wynosi 26,00 m. W ramach inwestycji należy zamontować również 10 ławek metalowych z oparciem. Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę i warunki odbioru zostały określone w Opisie Robót Budowlanych oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót opracowanych przez mgr inż. Ewę Burnos, które stanowią załączniki do SIWZ. i/lub 1.2. Zadania 2: Park linowy Przedmiotem inwestycji jest budowa piramidy linowej wraz z dodatkami: żółw oraz zjeżdżalnia rurowa w Świebodzinie na ul. Słonecznej na dz. nr 588/24.Głównym elementem konstrukcyjnym piramidy jest stalowy słup o wysokości ok. 4,00 m i średnicy ok 168,30 mm, zabezpieczony przed korozją poprzez cynkowanie ogniowe. Dodatek ZÓŁW wykonany ze stalowej rury okrągłej o średnicy ok. 168.30 mm, szczyt łuku powinien znajdować się na wysokości 3,00 m powyżej poziomu terenu. Dodatek ZJEZDŻALNIA RUROWA wykonana z polietylenu, początek części startowej znajduje się na wysokości 2,00 m powyżej poziomu terenu. Wszystkie elementy stalowe winny być zabezpieczone przed korozja. Średnica lin powinna wynosić ok. 18,00 mm. Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę i warunki odbioru zostały określone w Opisie Robót Budowlanych oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót opracowanych przez mgr inż. Ewę Burnos, które stanowią załączniki do SIWZ. 2. Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, a w szczególności koszty: a) wywiezienia ziemi, materiałów rozbiórkowych z terenu budowy - jeżeli zajdzie taka potrzeba - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów. Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, b) zakupu, dostawy i montażu materiałów i urządzeń, c) opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), d) zabezpieczenia i oznakowania terenu budowy, e) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 25 000,00 zł (Zadanie 1) oraz 15 000,00 zł (Zadanie 2), f) przeprowadzenia wszystkich prób, badań, sprawdzeń, przeglądów, pomiarów i odbiorów niezbędnych do przekazania do użytkowania inwestycji, g) uporządkowania terenu po wykonaniu robót. 3. Wykonawca zrealizuje roboty z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca uwzględni w swojej ofercie. Materiały powinny posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa wskazujący że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie norm PN-EN. Zamontowane urządzenia muszą posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa wskazujący że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie norm PN-EN. Urządzenia zabawowe muszą być zgodne z normą PN-EN 1176 1 do 6:2009. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7-1 do SIWZ i załącznik nr 7-2 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45112723-9, 37535200-9, 37410000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie 1 - Miasteczko ruchu drogowego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert tj. do godz. 12:00 dnia 26.09.2018 r. nie złożono żadnej oferty na Zadanie 1. Nie dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty. W związku z tym, że w niniejszym postępowaniu nie złożono żadnej oferty na w/w Zadanie, Zamawiający unieważnił postępowanie na Zadanie 1 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), zgodnie z którym: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie 2 - Park linowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 58763.63
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MagicNets Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Czechowicka 9A
Kod pocztowy: 52-016
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 89028.63
Oferta z najniższą ceną/kosztem 89028.63
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 89028.63
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.