eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzastarkaModernizacja dróg gminnych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-10

Ogłoszenie nr 500242992-N-2018 z dnia 10-10-2018 r.

Gmina Szastarka: Modernizacja dróg gminnych.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 617314-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Szastarka, Krajowy numer identyfikacyjny 83040965000000, ul. , 23225 Szastarka, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 158 714 104, e-mail szastarka@bazagmin.pl, faks 158 714 130.
Adres strony internetowej (url): http://www.gminaszastarka.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja dróg gminnych.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.II.271.27.18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

część I - modernizacja drogi gminnej Nr 108635 L Wojciechów -Michałówka polegający na; - rozebraniu istniejącej podbudowy (na przełomach) koryto o głębokości 40 cm z wywiezieniem z powierzchni 190 m2 -wykonaniu warstwy górnej podbudowy z kruszyw łamanych gr.20 cm na powierzchni190 m2 - skropieniu nawierzchni drogowej emulsją na powierzchni 190 m2 - wykonanie nawierzchnia z mieszanek min-bitumicznych asfaltowych o gr. 4 cm na powierzchni 190 m2 Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu umowy w zakresie określonym przedmiarem robót w sposób kompletny z punktu widzenia celu jakiemu przedmiot zamówienia ma służyć. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z warunkami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, obowiązującymi przepisami, wiedzą techniczną oraz ustaleniami z Zamawiającym. Wszelkie odstępstwa i zmiany mogą być zrealizowane za zgodą Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2


Dodatkowe kody CPV: 45233142-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: część I - modernizacja drogi gminnej Nr 108635 L Wojciechów -Michałówka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 25057.20
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Remontowo-Drogowe, Transport, Handel Kruszywem Budowlanym
Email wykonawcy: ciolek3@o2.pl
Adres pocztowy: Bystrzyca 57
Kod pocztowy: 23-213
Miejscowość: Zakrzówek
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 28989.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 28989.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 28989.25
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część II -modernizacja (poprawa nawierzchni) drogi gminnej Nr118050 L Blinów Drugi-Cieślanki w miejscowości Blinów Drugi

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art.93 ust.1 pkt. 1 ustawy Pzp unieważnia postępowanie w części II - modernizacja (poprawa nawierzchni) drogi gminnej Nr118050 L Blinów Drugi - Cieślanki,w miejscowości Blinów Drugi. Uzasadnienie prawne i faktyczne Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego, to jest do godziny 09:00 dnia 28-09-2018 roku nie wpłynęła żadna oferta na części II - modernizacja (poprawa nawierzchni) drogi gminnej Nr118050 L Blinów Drugi - Cieślanki, w miejscowości Blinów Drugi. Wobec powyższego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,Zamawiający unieważnia postępowanie w w/w części w sprawie udzielenia zamówienia publicznego

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.