eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OświęcimModernizacja części pomieszczeń Środowiskowego Domu Samopomocy dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi przy ul. Słowackiego 1a w Oświęcimiu w zakresie realizacji części etapu pierwszego modernizacji.



Ogłoszenie z dnia 2018-10-09

Ogłoszenie nr 500241974-N-2018 z dnia 09-10-2018 r.

Oświęcim: Modernizacja części pomieszczeń Środowiskowego Domu Samopomocy dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi przy ul. Słowackiego 1a w Oświęcimiu w zakresie realizacji części etapu pierwszego modernizacji. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Środowiskowy Dom Samopomocy, Krajowy numer identyfikacyjny 35690192500000, ul. ul. Słowackiego , 32600 Oświęcim, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 33 842 45 35, e-mail sdsoswiecim@wp.pl, faks 33 842 40 14.
Adres strony internetowej (url): https://bip.malopolska.pl/sdsdozzposwiecim

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja części pomieszczeń Środowiskowego Domu Samopomocy dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi przy ul. Słowackiego 1a w Oświęcimiu w zakresie realizacji części etapu pierwszego modernizacji.

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Niniejsze zamówienie obejmuje realizację części etapu pierwszego (podetap) tj. Prace na parterze budynku obejmujące pomieszczenie nr 109 i część pomieszczenia nr 116 oraz prace dodatkowe montaż rolety zewnętrznej w pomieszczeniu nr 218, odwodnienie w zakresie: a) roboty rozbiórkowe b) roboty murarskie c) stolarka drzwiowa, ślusarka d) posadzki e) tynkowanie f) roboty malarskie g) instalacje elektryczne f) prace dodatkowe: (rolety, odwodnienie). Zamówienie obejmuje w szczególności: a) Wyburzenie ścianek działowych w pom. 116, demontaż drzwi przesuwnych i ścianek z płyt meblowych (4,8x2,6m), demontaż drzwi i zamurowanie otworu, poszerzenie otworu drzwiowego, tynkowanie, montaż nowych drzwi D4, przełożenie jednego podwójnego gniazda elektrycznego, demontaż zabudowy otworu drzwiowego 152x204cm z płyt gk na stelażu, zamurowanie części otworu drzwiowego bloczkami z betonu komórkowego, otynkowanie, wykonanie systemowych drzwi przesuwnych D1 120x200 cm z płyty meblowej laminowanej, remont drzwi - 2 szt., montaż karniszy dł. 4,3m - 1 szt. i 1,5 m - 1 szt., wymiana kratek wentylacyjnych - 3szt. b) W zakresie prac posadzkarskich: Usuwanie parkietu (28,74 m2), paneli podłogowych (18,2 m2), lastriko (2,5 m2), terakoty (5,6 m2), skuwanie wylewki i wykonanie nowych (57m2) położenie parkietu (47,5m2) i pomalowanie lakierem poliuretanowym, zamontowanie listwy progowej mosiężnej dł. 120 cm, 3x 90cm i 80cm, położenie nowej wykładziny obiektowej (9,5m2) - takiej samej jak w reszcie pomieszczenia, z wywinięciem jej na ścianę na wys. 10cm. c) W zakresie ścian i sufitów: Oczyszczenie ścian i sufitów z powłok malarskich, wyrównanie ścian i sufitów po wyburzeniach, malowanie farbą dyspersyjną zmywalną, lamperia o wys. 1,6m - pomalowanie lakierem lamperyjnym. d) prace porządkowe po zakończeniu realizacji zadania. e) Prace dodatkowe - montaż rolety okiennej zewnętrznej w pom. nr 218 (na wzór istniejących). f) Prace dodatkowe - Wykonanie odprowadzenia wód opadowych z dachów ogrodów zimowych do istniejącej instalacji kanalizacji deszczowej.

II.5) Główny Kod CPV: 45400000-1

Dodatkowe kody CPV:

45100000-8,

45300000-0,

45111000-8,

45315100-9,

45320000-6,

45410000-4,

45420000-7,

45430000-0,

45440000-3,

45450000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 36584.08
Waluta:
PLN

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na "Modernizację części pomieszczeń Środowiskowego Domu Samopomocy dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi przy ul. Słowackiego 1a w Oświęcimiu w zakresie realizacji części etapu pierwszego modernizacji". Ogłoszenie o wszczęciu postępowania zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 20.09.2018r. pod numerem 618985-N-2018. W postępowaniu nie złożono żadnej oferty. Z postępowania nie wykluczono żadnego wykonawcy. W postępowaniu nie odrzucono żadnej oferty. Mając powyższe na uwadze zachodzi okoliczność o której mowa w art. 67 ust 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych umożliwiająca udzielenie zamówienia w trybie z wolnej ręki tj.: w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego ... nie zostały złożone żadne oferty ..... ......, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione;.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.